Jump to content

ccepareanu

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About ccepareanu

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    ILFOV
  • Din
    Magurele
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II SX GPL
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    IF99WPM
  1. Revin dupa o indelunga perioada de observare a functionarii pentru a nu induce cumva in eroare si alti posesori de nubira. Functionarea defectuoasa a ralantiului s-a datorat unui contact imperfect al unei legaturi a firului sondei lambda. Mai exact, la schimbarea filtrului de ulei probabil ca din neatentie m-am sprijit cumva in firul sondei lambda care era izolat cu izolier band in zona in care a fost conect la instalatia GPL. Asa ca, datorita izolier bandului nu am observat slabirea acelei legaturi pe care cu siguranta eu am cauzat-o. Am refacut legatura prin lipitura la cald si lucrurile au revenit la normal. Totusi am ramas cu intrebarea daca nu ar fi trebuit sa apara totusi un cod de eroare si probabil sa se aprinda si check engine-ul??? Concluzia este ca mai mult de doua saptamani am bajbait fara a presupune macar o secunda ca totul s-ar datora unui lucru banal pe care l-am descoperit pur intamplator, dupa ce am schimbat senzorul VSS, am luat la rand toata partea de admisie aer, curatat motoras pas cu pas, clapeta acceleratie si aproape toate contactele senzorilor existenti la motor si CV. Va doresc toate cele bune!
  2. Am schimbat senzorul VSS. Nici-un rezultat. Lucrurile se petrec de felul urmator: - mers liniar 2500-3000n rpm urmat de debreiere turatia motorului scade brusc pana la oprirea motorului; - acelasi stil de mers urmat de franare conduce la o reducere progresiva a turatiei motorului, insa se opreste rareori; Am facut astazi o diagnoza computerizata, insa fara a gasi vreun cod de eroare. Are cineva ceva idei?
  3. Salutare! Intampin aceeasi problema cu nubira mea. Vreo solutie ai gasit?
  4. Vand doua cauciucuri de vara 185/65/14 in stare foarte buna (0,5 mm). Cauciucurile sunt Debica Passio se vand fara janta si au fost fabricate in saptamana 11 din anul 2010. Pretul este fix de 100 lei bucata. Nu sunt interesat de schimburi. Trimit foto, la cerere.
  5. Am vazut postul tau abia astazi. Din pacate, sau din fericire pentru mine, am rezolvat problema. Poate putin mai scump dar asta este! Multumesc mult pentru oferta si detalii.
  6. Buna dimineata! O bara fata pentru Nubira II, indiferent culoarea dar in stare buna (sa necesite doar vopsire), aveti? Merci!
  7. Salut! Caut bara fata Nubira II in stare buna (sa nu fie sparta, sa necesite doar vopsire).
  8. Salut! Eu caut o bara fata si am solicitat niste foto la o firma de dezmembrari din Belciugatele (langa Bucuresti). Fotografiile sunt cu o Nubira II albastra si am vazut ca are aripa dreapta pe ea. Din pacate eu nu am comandat bara ca este sparta. Numerele lor de tf: 0765.26.56.25 0761.61.61.59 0726.65.76.32
  9. Din postul lui patricke reiese ca problemele cu volanul le are la o nubira II din 2003. Nu doresc sa intru in polemici, insa pentru a nu induce in eroare utilizatorii acestui forum reiterez faptul ca la nubira II din anul 2003 exista pentru ghidajul volanului la montare un dinte mai mare, pe cale de consecinta volanul nu poate fi montat decat intro singura pozitie. Mentionez ca am demontat volanul la masina mea de trei ori pana acum si memoria nu imi joaca feste.
  10. Salut! Din propria experienta va spun ca volanul nu poate fi montat in alta pozitie. Chiar daca are caneluri are si un ghidaj care nu permite montarea lui decat intr-o singura pozitie (nu este ca la batrana dacie 1300). Problema se rezolva prin reglarea geometriei directiei la un atelier specializat. Cand vorbesc despre un atelier specializat ma refer la unul cu traditie in domeniu (cu personal specializat), nu ca cel unde am reglat eu geometria (computerizat desigur) si nu mai sta volanul catre dreapta ... sta catre stanga acum!!! Bafta!
  11. Am gasit o alternativa la inlocuirea oringurilor in locurile unde pierde freon. A folosit cineva de pe forum acest tip de spray? A dat rezultate, sa nu fac o investitie aiurea?! http://www.amazon.com/R-134a-Super-Seal-Sealer-Interdyamics/dp/B002BK7LXQ/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_nC?ie=UTF8&colid=1SPQ5KW6F8LWO&coliid=I15QYBRHBHFE9D banderas_232003: Unde ai reconditionat compresorul? Care sunt preturile? Ma intereseaza pentru cel schimbat, desi cred ca l-am schimbat degeaba.
  12. Salutari tuturor! Dupa mai multe reparatii incluzand schimbarea compresorului, demontarea integrala de doua ori a bordului pentru vizualizarea condensorului si respectiv schimbarea supapei termostatice, tot nu am aer conditionat. Am investit pana in prezent cred ca mai mult de 1000-1200 lei si tot degeaba. Cand am schimbat piesele respective m-am lovit de o pb in ceea ce priveste inlocuirea oringurilor, in sensul ca oringurile respective se livreaza numai impreuna cu tevile pe cere sunt montate (cel putin asa mi-a explicat doamna de la radacini gara de Nord).Evident ca si de data aceasta am pierdut tot freonul din instalatie si iar nu am A/C. Cautand pe Amazon am gasit un set universal de oringuri pe care intentionez sa-l achizitionez pentru viitoarele reparatii. Stie cineva care sunt dimensiunile oringurilor la instalatia A/C de la Nubira II? Credeti ca merita investitia? Aici este atasat linkul, daca va intereseaza subiectul: http://www.amazon.com/FJC-Air-Conditioning-Products-Assortment/dp/B0002JMF48/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_nC?ie=UTF8&colid=1SPQ5KW6F8LWO&coliid=I3MOWTYJKK7J5B
  13. Salut! O intrebare, te rog, referitor la butelie. 10 ani reprezinta timpul scurs de la data montarii pe masina sau data fabricatiei inscrisa pe butelie? Intreb acest lucru, deoarece anul de fabricatie al buteliei mele este 2007 iar anul montajului 2012. Deci, peste 5 ani trebuie sa o schimb???
 

×
×
  • Create New...