Jump to content

sebivaduva

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About sebivaduva

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira 2
  • An
    2005
  1. Salutare, Va deranjez si eu si va cer un sfat. De cateva luni AC-ul de pe Nubira 2 pe care o am s-a defectat. Am fost cu ea la un service, concluziile lor ( fara totusi sa rezolve problema): 1. Freon nu pierde, oricum i-au mai pus de 2 ori proastpat in instalatie 2. Compresorul porneste si merge ( eu personal aud cand merg cu ea si acelerez la turatii mai mari un zgomot foarte urat..metalic asa de la compresor ) dar acesti domni o tin pe a lor ca trebuie schimbat nu stiu ce filtru ( cel de pe langa radiator, am uitat cum ii zice) si odata cu el a sa fie siguri si compresorul. Si sa dea jos si tubulatura sa o curete. Acum, eu sunt cam reticent sa bag intr-o masina cam 1/3 din valoarea ei de piata doar ca sa fiu sigur ca imi va merge AC-ul. Un alt sfat venit de la service a fost sa merg mai turat cu ea, pentru ca in urma iernii s-au creat diverse dopuri si ca asa am sanse sa isi dea drumul, dar personal cand aud compresorul ala (care cica e bun) ma doare sufletul sa o calc. Aerul bagat in habitaclu e departe de orice inseamna aer conditionat, nu e racit absoltut deloc, e fix la nivel de ventilator.. Multumesc mult!
  2. Va multumesc pentru sfaturi si pentru timpul acordat!
  3. Multumesc Mircea pentru sfat. Am vreo șansa dacă e vreun pic de apa sa dispară de la sine dacă mai merg cu ea sau trebuie neapart sa cotizez pe la un service ? Merci
  4. Salut, Va deranjez si eu cu o problema recenta, sau de fapt un set de probleme..ma rog o conjunctura dubioasa... De dimineata dau sa pornesc masina, vad ca o ia mai greu la cheie dar pleaca...ma opresc 20 de metri mai incolo sa iau ceva de la un chiosc. Dau sa ma urc la loc..nu mai porneste..dadea semne de baterie epuizata ( desi n-am avut consumatori uitati peste noapte si totusi in valoare absoluta aveam casetofon, faruri..doar ca nu vroia sa o ia cu totul ) O las acolo, vin seara cu cineva, pun crocodili o pornesc, in timp ce faceam procesul asta..constat cu stupoare ca vasului de expansiune ii sarise capacul..( din nou ciudat pt ca nu am umblat la el ), bineinteles antigel nu mai era. Si acum problema, odata ce pornesc masina incepe un pacanit metalic de la motor ( mie sincer imi suna a piston lipsa ) sunet care fluctueaza in functie de nivelul turatiei..la relanti pacane cu un ritm, daca accelerez pacane mai repede. Si acum intrebarea mea de baza este: cum se leaga toate fenomenele paranormale intre ele? Bateria e noua, si n-am avut probleme cu ea..nu inteleg de ce s-a descarcat brusc, s-o fi defectat alternatorul? ala pacane? dupa aia cum naiba a sarit capacul la antigel si oare cand...daca am mers mai mult cu masina asa...s-a ars ceva..sau din nou..de unde acel zgomot... Va rog, orice sfat e binevenit. Multumesc
  5. Mi s-a intamplat si mie exact acelasi lucru la City Center, cel de la romana. Mi-au deschis capota la o banala revizie, si au impins-o atat de tare incat mi-au dat colturile peste cap. nu cred ca au balamalele ceva, ci doar cred ca e un defect de constructie...
  6. Salutare, Imi cer scuze in avans daca intrebarea ar putea parea penibila si nu sunt suficient de bine informat dar n-am reusit sa gasesc nimic concludent. Mi s-a intamplat sa incerc sa parchez nubira mea pe o portiune cu zapada, gheata, cumva in panta..ma rog..teren nu tocmai lin. Ciudat mi s-a parut ca in timp ce roata din dreapta patina in gol, cea de pe partea soferului statea pe loc...ca si cum as avea tractiune intr-o roata... E vreo explicatie anume? Sau ce anume e stricat..? Multumesc Sebi
  7. @andreib Nu cred ca e vorba de asta. Tocmai ce am schimbat tot: placa de presiune, furci, tot felul de alte mizerii nu le stiu pe de rost. Inainte imi patina, tinea foarte sus etc. Acum toate aceste probleme s-au rezolvat, exista oare un reglaj care ar fi putut fi dereglat? @LYM 3000 la 100km.h nu s-ar traduce chiar in aproape 4000 la 120 ci la 3500. Mai testez si eu sa vad exact cat am la 100 /h.. Inca cva vreau sa va intreb. Ati schimbat vreodata garnitura dintre catalizator si galeria de admisie? Eu am un zgomot oribil de la motor, la acelelratie si cei din service mi-au zis ca s-a stricat respectiva garnitura..N-as vrea sa ma arunc sa o schimb pentru ca tot din cauza zgomot-ului am schimbat si distributia, am inspectat si toba ( care se pare ca e ok ) si tot asa...
  8. Salut, Ultima oara cand am experimentat astfel de probleme mi-au fost solutionate cu indreptarea jentilor...desi le-am dat si eu la echilibrat, mecanicii au omis sa imi spuna ca janta e in sine deformata. Nici geometria nu e o idee rea.. Poate pare prea simplu, si mie mi-a luat ceva timp ca sa imi dau seama...nu vedeam padurea de copaci In alta ordine de idei, mai ridic si eu o intrebare: Am schimbat de curand set-ul de ambreiaj, problema e ca mi s-a dat plaja de turatii peste cap la masina..nu imi dau seama daca e o consecinta directa a interventiei de service, dar turometrul are cam 3-400 de ture in plus pe treapta de viteza. Stiu asta pentru ca invatasem pe de rost turatiile raportate la anumite viteze standard. Spre exemplu la 120 aveam 3.500 de ture. acum am aproape 4000.. si tot asa.. Am resetat ecm-ul cum e descris mai sus..no good...alte sfaturi? Merci
  9. merci ches pentru sfat. acolo voi incerca. intre timp, problemele se tin lant din ce vad asa ca as vrea sa va mai cer sfatul cu o chestie. ( am cautat cat m-am priceput raspuns pe forum dar n-am gasit pe nimeni sa aiba asa o problema) Mi se intampla ca la turatii joase ( 2000, 2500 de ture, daca calc brusc si pana la fund pedala de acceleratie ) reactia motorului sa fie neliniara..mai exact..turometrul creste brusc (sau destul de repede ) pana la sa zicem peste 3000 de ture ( 3200 ) si apoi sa cada in gol pana la o valoare care ar fi trebuit sa fie cea normala in cazul unei accelerari constante. Problema e ca nu e turometrul in sine stricat pentru ca si motorul se aude la fel..adica...se aude tare, apoi se aude mai putin ( perioada in care turatiile scad ) si apoi sa isi revina. Problema o am de mai de mult, intre timp i-am facut si distributia masinii..ma gandeam ca o fi fost de la vreo curea..dar nu...se comporta la fel. Ciudat este ca la turatii mari > 4000 sa se comporte normal. SI mai ciudat e, acum ca pun piesele cap la cap, ca acel zgomot de toba sparta ( cu care v-am tot innebunit pe forum ) sa se auda cel mai pregnant tot in plaja de valori 2000-2500 dupa care se estompeaza ( sau poate ca se aude motorul prea tare..) Exista vreo conexiune intre ele? Stiu ca e un puzzle mai greu dar cred ca gasesc pe cineva care sa ma ajute. Pe la service-uri ma trezesc cu pareri din fundul gradinii, se apuca sa imi faca 100 de chestii pe langa si apoi rezultatul e tot ala..si deja nu mai am de unde sa platesc experimentele lor. Va multumesc mult!
  10. Salut, Crucea cradanica daca are defectiuni, de obicei se regasesc intr-o ingreunare a volanului cand iei stanga dreapta. Mie mi s-a intamplat ca din motive care nici pana acum nu mi le explic sa intepeneasca si sa nu pot sa iau de volan constant ( ca si cum as fi avut servo-directie in etape. S-a uitat mecanicul si peste rulmentii de la rotile din fata? Eu stimptomele tale le-am avut de la un rulment pe stanga, l-am inlocuit si a fost ok. As avea si eu o intrebare la randul meu, pentru cine are bunavointa sa imi raspunda: de unde pot achizitiona componente de toba de buna calitate pt o Nubira 2 ( am mai postat problema pe forum, am un zgomot groaznic de toba sparta la acceleratie, am crezut ca era cureaua de accesorii, am facut distributia la autonet - proasta investitie dpdv financiar dar zgomotul inca persista asa ca mi s-a spus ca este probabil o parte din esapament lovita / fisurata etc. Puteti sa imi recomandati si un service bun care sa mi-o monteze. Multumesc
  11. Salutare tuturor, Va deranjez si eu cu o mica intrebare...am mai cautat raspuns la ea si soltutii dar nu prea am noroc. Am o nubira 2 - 5 ani - 47000 km. Masina merge bine in principal, dar cand accelerez ( si este in viteza ) motorul scoate un zgomot groaznic ( de parca raschetez cu spatula o tigaie...un zgomot metalic subtire, foarte enervant, care se si aude tare in exterior ) Am crezut ca e toba sparta pe undeva, dar cand e le relanti si accelerez motorul se aude normal, placut..cum sunt obisnuit de ani buni incoace. Singurele 2 considerente de mentionat ar fi: 1. Am sesizat niste mazga pe blocul motor, nu mi-a mirosit a nimic dar poate scapa niste ulei..care in contact cu mizeria face mazga..si in lipsa uleilului motorul sa scoata sunete? mie joja imi arata ca sunt la jumate cu uleiul 2. Desi are 5 ani si 47k nu i-am facut distributia? vreuna din piesele respective poate duce la un astfel de sunet? Va multumesc mult!
  12. Salutare, E prima oara cand postez, sper sa am parte de un sfat din partea celor experimentati de aici. Am o nubira 2 cdx / 2005 - 40k km. Masina functioneaza decent, dincolo de "greierasii" tipici pe ici si pe colo. O singura problema stringenta am: de curand, atunci cand accelerez ( mai ales in 1 / 2 ) se aude un zgomot f urat de la motor ( eu am putut sa jur ca e toba fisurata /sparta ) mai ales ca am scapat-o de curand intr-un mic sant. Se manifesta pe o plaja scurta de turatie 1500- 2500 si ca sa va faceti e identic cu cel al daciilor fara toba Cei de la service s-au uitat pe sub ea...au testat-o ( cat de cat ) mi-au zis ca nu e de la toba si dupa ce am iesit cu un mecanic la drivetest care m-a pus sa inchid geamurile..evident ca zgomotul nu s-a mai auzit si m-a considerat nebun. Acum nu stiu ce sa fac..sa inlocuiesc sistemul de evacuare asa..in blanc. Sa mai incerc alte solutii... Multumesc anticipat!
  13. Iti zic eu pe unde pierde ca acu am scos-o pe a mea din service cu aceeasi problema. Pierde prin caloriferul interior... Daca ai geamurile aburite rau iarna e clar ca de la asta e
 

×
×
  • Create New...