Jump to content

romitzu78

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About romitzu78

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    2002
  1. Am si eu o mica problema. Nu gasesc manual service pentru Spark. Am incercat pe http://chevy.mrmax.dp.ua/EN/GMDE_TIS_START.html dar pagina nu functioneaza. O alta sursa pentru manual se mai poate gasi? Precizez ca am un Spark 1.0 din 2006. Multumesc anticipat pentru ajutor.
  2. Am sesizat si eu ca pedala de frana la Spark este moale (cu toate ca franeaza destul de bine). Pentru a minimaliza acest fapt recomand apasarea pedaleii de trei/patru ori inainte de pornirea motorului pana cand se simte ca pedala este tare si tine sus de tot. Cu piciorul pe frana se porneste motorul (grija ca masina sa fie pe liber) si se va simti cum pedala se duce usor in jos. Acest lucru fiind realizat conduce la o oarecare intarire a pedalei. Personal am incercat pe Spark/ul meu si am observat diferente (precizez ca prin procedura descrisa mai sus -si imprumutata de la batranul Cielo- nu se aduc modificari decat la pedala, care devine ceva mai ferma).
  3. De curand am achizitionat un Spark 1.0 din 2006 cu 20.000 si am vrut sa ma conving cat ar ajunge revizia de 2 ani sau 30.000 km. In acest sens am sunat la cei de la Radacini Bdv Timisoara *Bucuresti si am intrebat care este costul standard pentru realizarea acestei operatiuni. Raspunsul a fost unul sec> revizia standard pentru micuta masina este de 650 lei (ca operatiuni principale in acest cost intrand schimbu ulei si filtru de ulei, filtru aer motor, verificat bujii si placute frana ... si cam atat), pret mult prea exagerat (nu stiu cum e pentru altii... totusi e o micro masina nu un bolid plus ca nu imi place sa ma simt furat si prostit pe fata), astfel incat am incercat sa gasesc o optiune compatibila si mult mai accesibila. Dupa ceva cautari am si gasit-o: Autonet Giulesti. Am sunat la oameni si le-am explicat ce vreau shi m-au rezolvat... la un pret mult sub cei de la reprezentanta... cu totul 350lei (schimbat ulei /GM, filtru ulei, schimbat placute, filtru aer, benzina si bujii, verificat curele). Astfel, cu riscul de a pierde acea garantie de la producator (care habar n-am ce inseamna si in ce consta) si urmatoarele revizii le voi sari, realizandu-le pe cont propriu.
  4. Tocmai am resusit sa inmatriculez un spark. Operatiunea chiar daca parea complicata la inceput s/a dovedit foarte simpla. Totusi e nevoie de ceva timp pentru a o realiza. Pentru a evita alte discutii va prezint pasii care trebuie intocmiti pentru a face inmatricularea: 1. Intocmirea unui contract de vanzare cumparare (in 3 exemplare) si a fisei de inmatriculare (pentru acest lucru e necesara prezenta ambelor parti, vanzator si cumparator- daca una din parti e persoana juridica, este necesar stampilarea contractului si a fisei de inmatriculare; 2. vanzatorul, cu ex. 3 din contractul de vanzare cumparare si fisa de inmatriculare merge la circa financiara de care apartine si radiaza masina / in urma aceste operatiuni se va consemna pe fisa de inmatriculare ca auto respectiv este degrevat de datorii si se obtine un cerificat fiscal (valabil 11 zile); 3. cumparatorul, cu ex.2 din contract, cu talonul, cu fisa de inmatriculare, cu certificatul fiscal al vanzatorului si actul de identitate, se deplaseaza la circa financiara la care este arondat pentru a lua in evidenta noua achizitie si pentru stabilirea, implicit plata impozitului pentru auto respectiv (operatiunea este simpla pentru cei din sect 6 la circa financiara de la orizont nu dureaza mai mult de 10 min/cinste lor; se completeaza un tipizat "decizie de impunere");Obs. pt impunerea la plata impozitului nu e necesara prezenta cumparatorului poate fi si un prieten 4. Obtinerea certificatului deautenticitate: programare telefonica la RAR, deplasare cu auto si urmatoarele documente buletinul celui care prezinta masina, cartea de identitate si talonul + o cerere pe care o primiti la RAR. Se achita Taxa de 85 de lei si in maxim 50 min gata. Atentie!!! e necesar ca ITP/ul sa nu fie expirat, in caz contrat trebuie sa faci si ITP-ul acolo (lucru neindicat de altfel penru ca nu il treci si trebuie sa mai revii si sa pierzi timpul inutil); 5. Inmatriclarea propriu-zisa la centrul din Pipera (unde de altfel e foarte civilizat si totul merge struna ASA DA!!!). Acte necesare: cerere de inmatriculare, contractul de vanzare cumparare ex.1 original si copie, carte identitate masina original si copie, vechiul talon, certiificat de autenticitate RAR, fisa de inmatriculare, copie si original buletin proprietar, taxele platite (taxa de 30 ron la CEC, Taxa 52 ron la circa financiara shi taxa placute inmatriculare/ numai in cazul in care nu pastrezi numerele vechi), RCA valabil cel putin 6 luni original si copie si cam atat toate aceste documente se predau la unul din numeroasele ghisee iar dupa NUMAI 2 ORE masina este inmatriculata. Atentie e necesara prezenta cumparatorului. Programul la pipera este de la 08,00 la 20,00. MULT SUCCES!!!
 

×
×
  • Create New...