Jump to content

ionelpuiu

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About ionelpuiu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/19/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dancic2002

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    Leganza
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    B 85 VKL
  1. Am luat motorul de la alta leganza avariata si saptamana asta se lucreaza la transplant. E acelas motor numai ca la tip in loc de X 20SED scrie T 20 SED. Stiu ca e vorba de gradul de poluare (e mai mic la T daca si restul e ok) dar aia de la RAR or sti ca singura diferenta e ca are joja in partea dreapta? Au ei ceva acolo informatii ca sa le desfunde mintile. Am primit raspuns scris de la RAR ca se verifica doar gazele si sistemul de prindere daca schimb motorul. Sper sa nu am pb cu inscrisul.
  2. Salutare la toti, postez si pe forumul acesta pt ca si mie mi s-a spart motorul. Inca sunt in faza de ancheta asa ca pana la autopsie va tin la curent. Ce am aflat pana acum e faptul ca s-a mers cu ulei ARAL (nu dau vina pe el) 10w40 si din ianuarie de cand s-a facut schimbul de ulei s-au parcurs exact 16203 km cu acest ulei (deci depasit). Acum am cumparat un alt motor si urmeaza sa il schimb saptamana aceasta. Am cumparat ulei 5w30 (are genue pe el si e daewoo). Poate ca daca vanzatorul ma informa de ulei il schimbam si eu inainte de a mai face 40 km cu el (intentionam sa fac 80 km si sa o duc la mecanic pt toate schimburile de ulei lichide si filtre) nu mai aveam astfel de belele. Deci lucru invatat, schim de toate la timp daca nu si mai devreme.
  3. Salutare la toti. Stie cineva ce proceduri legale cere schimbarea de motor? Am fost la RAR si un inginer de acolo mi-a zis ca nu am nevoie de acte pt a-l scrie in CI (e considerat piesa de schimb) a masinii dar e bine sa am acte pt a justifica la politie provenienta motorului.Mi-a mai zis ca daca e euro 2 pot sa il schimb motorul si in apartament ca nu-i nevoie de acte de la service. Motor am gasit dar imi e un pic teama de a-l cumpara fara acte pt a nu avea pb cu inscristul. Am un avantaj: am identificarea RAR facuta si mai e valabila o luna jumate deci pot sa inscriu masina pe numele meu. Sa zic ca ii schimb motorul Pot face ITP fara ca seria din CI de identitate sa mai coincida? Ce piese sa mai schimb cand pun alt motor si ce verificari sa fac pt a il proteja? Multumesc.
  4. Tu ai cumparat motorul de la persoana fizica sau firma.De ce acte e nevoie pt a nu avea probleme la inscriere la cumparare? (mentionez ca eu am ramas suspendat la schimbare de numar pt ca am luat masina de curand) Inca nu am radiat-o dar banii i-am dat.
  5. AM DECIS Motor SH. Ca sa il faca din nou cu piese noi nu merita avand in vedere ce am mai vazut si pe forum. Ajutor acum in recomandari si preturi. Multumesc
  6. Stie cineva de ce nu se mai vede pagina 98. Viata mea depinde de forumul acesta si stiu ca a existat. Multumesc administratorilor.
  7. O sa caut un motor sh dar intre timp ma interesez si de piese. Mecanicul mi-a zis ca daca schimb piesele astea practic fac motorul nou (imi da si garantie pe lucrare) El a zis ca ii e mai usor sa schimbe motorul dar depinde de decizia mea. Ce e acela vibrochen?(un alt mecanic si-a dat cu parerea ca si vibrochenul poate e descentrat sau decalibrat) Ing mecanic care se va ocupa de motor mi-a zis ca nu e. Dupa cate piese a cerut practic schimba motorul. Daca il face ca nou ce pb mai pot aparea la el? Daca cumpar un motor nou mai pot avea pb cu el? Vreau ca masina mea sa mearga (e prima mea masina).La motorul bubuit dupa ce iau toate piesele cerute mai e nevoie sa rectific ceva?
  8. Poti sa mi-o dai si mie (lista)? La matiz un bloc motor e aprox 1300.
  9. Am trait sa o vad si pe asta cu toate ca multi zic ca e imposibil. BLOCUL MOTOR ARE O GAURA DE 5 CM diametru. Pun si poza asa cum am promis. Diagnostic: au fost momente in viata masinii cand s-a mers cu uleiul mult sub minim (acum inteleg de ce cand am completat inainte de a porni spre service la Pitesti a inghitit 1250 ml). O biela a sarit si s-a dat cu capul de toti peretii (in cazul meu de blocul motor) E biela de la 4 asa a zis mecanicul. Acum am paguba mare. O sa enumar ce imi trebuie pt inceput: bloc motor, arbore motor, set cuzineti biela +palierST(124 RON), simering palier + simering pompa ulei.O biela, un set pistoane, un set segmenti, garnitura chiuloasa, simeringuri, kit distribuitie curea +rola intinzatoare. Mecanicul a zis ca mai sunt si altele marunte dar astea nu le-am retinut. Daca stie cineva care sunt preturile sa ma ajute si pe mine.(era un link pe forumul acesta dar nu il mai gasesc). La masina nu vreau sa renunt, vreau sa mearga ca unsa si la un motor SH imi e teama sa ma gandesc. Problema nasoala e ca am inteles ca piesele se apropie de 4000 RON iar manopera e 800 RON (mecanicul e de incredere si mi l-au recomandat multi din Ptesti care au cielo si nubira). Ce sfaturi imi dati si voi. Chiar daca masina mea a murit dupa 40 km sunt indragostit de ea.
  10. Era ulei ca si cand ar fi dat cineva cu un spray de parfumat (putin). Daca bagam degetul in orificiul acela simteam ceva ca o teava dar mi-a fost frica sa mai tin degetul acolo (chiar daca motorul era oprit) Mecanicul o sa o controleze amanuntit si va tin la curent. Chiar daca e rusinos cat de prafuit e motorul poza tot fac.
  11. Soferul cunoaste doar dacia la motor. De condus a mers cu mai de toate. In timpul mersului a mers cu schimbatorul pe D (imediat dupa 3 daca nu ma insel eu ) Nu era N pentru ca la N am tractat-o. Nivelul in cutie a fost ok si chiar si acum e ok. De facut poza nu pot face pt ca m-am intors in Targoviste si masina e in Pitesti dar mai jos pot am desenat cam pe unde e gaura(daca acea gaura nu o fi o gaura tehnologica) Maine seara fac si fotografie. Nu stiu al cui motor din fotografie e asa curat dar dupa ce o repar asa o sa-l ingrijesc. Asta da exemplu. Al meu e plin de praf.
  12. De blocul motor mi-a spus soferul(cunoaste doar motoare de dacia) si a pus degetul acolo. Pe forum m-ati mai incurajat la fel si mecanicul de la service care zice ca nu are cum. Masina e cumparata de la firma care lucrez si azi am luat tot dosarul cu fisele de parcurs si prin sondaj reiese ca atata a facut 177800. Acu rasfoiesc dosarele cu facturi sa vad daca a mai avut si alte pb. Urma sa ma duc la Pitesti sa o las acolo sa ii faca un test de compresie si sa ii schimbe filtre, ulei antigel lichid de frana dar din pacate am ajuns doar la jumatatea drumului. Cutia e hidramata si nu ni s-a parut ceva in neregula.
  13. Ma rog sa nu fie blocul motor. Maine o tractez si o duc la service. Mi-au zis ca poate fi de la o biela sau de la un piston pb asta. La fel mi-a zis si mecanicul ca numai daca puneam dinamita reusem sa-l sparg. Leganza am vazut ca are 2 radiatoare. cel din fata era rece iar cel din spate (dinspre motor) prajeam oua pe el. Ramane maine sa aflu cat de grav e. Masina nu a fost folosita 2 saptamani. Inainte de a pleca la drum i-am completat uleiul (a inghitit fix 1 litru acelas tip si aceias firma care a fost pus in motor) am pus apa (fara antigel ) cam 150 ml i-am bagat benzina am echilibrat presiunea in roti (aveam intre 1.5 si 2.7) mi-am luat copii si sa ne bucuram de ea. Cam asta a fost. Daca termostatul ramanea pe inchis zgomotul produs la motor sa fie ca al unui motor de motocicleta atungi cand se incinde motorul?
  14. Totusi, esti sigur ca este blocul spart ? E ditamai fieratania si eu n-am vazut bloc motor de Matiz spart (fisurat pe interior da), daramite de Leganza ... Din ce ai explicat tu, prima mea tentatie ar fi fost sa zic ca l-ai temperat destul de rau, astfel uleiul s-a subtiat foarte mult si astfel se aprindea senzorul de ulei ... Ai vazut tu "balta" de ulei sub masina ? La un moment dat spui ca nivelul de ulei era ok in baie ... Acum cum e ? Nivelul de ulei in baie e aproape de max(acum l-am verificat). Ce ne mira pe noi e faptul ca temperatura la bord era de 65 iar vasul de expansiune statea sa bubuie. Tindem sa credem ca e blocul spart pt ca am gasit bucati de fonta la motor(pe suportul din fata) O sa sun si un prieten si va tin la curent.
 

×
×
  • Create New...