Jump to content

alexei

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About alexei

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/12/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://rarom.ro/

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    bucuresti
  • Auto
    Matiz E/AC
  1. Aduc stelele..:) La multi ani!

  2. Avand in vedere traficul infernal din Bucuresti, mi-am luat abonament la metrou si chiar nu-mi pare rau ca nu prea circul in timpul saptamanii cu masina. Prefer sa merg cu metroul decat sa ma enervez cu traficul acesta. Ies rar cu masina prin oras , dupa servici deobicei sau in wickend. Totusi daca trebuie sa merg cu masina neaparat nu am nici o problema chiar daca nu am permis. Am avut permisul 3 luni suspendat, dar ... daca am avut nevoie sa plec undeva nu am avut nici o retinere. Am fost chiar la Brasov fara permis, iar prin Bucuresti chiar nici un stres. Unica chestie cand ai permisul suspendat si vrei sa mergi cu masina trebuie sa nu incalci regulile de circulatie si sa nu circuli vineri sambata sau dumineca - noaptea (cand sunt multi politisti) Am facut 2100km din Germania (Hanover) pana la Bucuresti fara permis si nu m-a oprit nici un politist. Asta nu e un act de bravura, mai degraba e o prostie dar la acel moment chiar nu aveam ce sa fac. Am plecat din tara fara masina, si dupa o escapada in Italia, am aterizat in Germania de unde am cumparat o masina. Numai ca dupa ce am cumparat-o am realizat ca am uitat permisul acasa . Asa ca am fost nevoit sa conduc... Daca as mai avea permisul suspendat (sper sa nu...) cred ca tot as merge in cazuri de stricta necesitate si numai prin Bucuresti.
  3. Problema este ca cine si-a ales sa cumpere Logan, ar trebui sa suporte consecintele; pt. ca orice ai face la masina asta, odata proiectata prost poti sa-i faci ce tuning vrei ca oricum nu o sa obtii performante de nici o culoare. Iar un tuning de orice fel: eleron, bara fata si spate si ornamente laterale pt. micsorarea garzii la sol precum si alte solutii de obtinere a unei aerodinamicitati si a stabilitatii in curbe (ecartament marit prin montare de anvelope cu banda de rulare mai mare) implica o cheltuiala serioasa de bani pe de o parte precum si cresterea masei proprii a autoturismului si implicit scaderea performantelor dinamice prin reducerea demarajului si cresterea consumului. Asa ca nu stiu daca mai renteaza. Ideia e ca daca ti-ai luat Logan, asta e, conduci usor si nu mai incerca sa faci din kkat - bici. Referitor la "testul loganului", sa fim seriosi, aici e clar o campanie de intoxicare; asta nu ca iau apararea masiinii (ca eu nu mi-as lua asa masina) dar ce sa mai vorbim de matiz chiar daca nu sunt din aceiasi clasa, pericolul de rasturnare in cazul unei astfel de manevre ramane la fel de mare. Am incercat sa fac o astfel de manevra pe la 45km/h si era sa ma rastorn, noroc ca am luat-o usor si am franat putin.
  4. Eu am folosit aral 10W40 la VW VENTO LA 1.8 cilindreea. Cred ca poti sa mergi pe 10W 40 in continuare, ca nu se intampla nimic, dar mai bine totusi sa consulti o carte de revizii pt. cielo. Din cate stiu eu ei recomanda vreo 3 tipuri in fct. de mediul in care va fi utilizat autovehiculul (praf, temperaturi ridicate, temp. joase ect. conditii grele de expluatare)
  5. BIII, Rh -; mai are cineva
  6. Nici eu nu am mai vazut vre-un Matiz ruginit, pana acum... Dar am descoperit chiar la al meu, vopseaua sarita si rugina sub ea, la haion pe partea interioara. Problema este ca nu se afla undeva spre extremitatile hayonului ceea ce ar avea o explicatie plauzibila ca din cauza apei care este evacuata prin shanturile dintre hayon si caroserie s-a format rugina, dar se afla undeva relativ central amlasata mai jos de luneta. Nu am mai avut tangente cu rugina asa ca m-am cam dezamagit, si as vrea sa lansez o intrebare: Cine poate sa-mi spuna cum sa opresc propagarea in continuare a ruginei, din locul unde s-a format?! Si mai fac o remarca, nu stiu daca s-a discutat dar ati observat cat de plastica e tabla la Matiz. Ideal ar fi sa tii masina in garaj (lucru valabil pt. orice masina) ca sa fie ferita de factorii distrugatori... Enervant e faptul ca la hayon desi nu-l fortez prea tare in momentul inchiderii, se formeaza pe suprafata lui niste infundaturi nu pot sa inteleg de ce, dar cred ca tabla e de vina.
  7. Eu incerc sa evit pe cat posibil utilizarea aerului pe matiz, pt. ca ma enerveaza la culme cand vad cum se taraste ca melcul. Mai ales la semafor, cand trebuie sa bag pedala pana la podea. Dar asta este, cand afara sunt peste 30 grade... Oricum mari pretentii nu poti sa ai de la un motor care are capacitatea cilindrica de 800cm3 si care mai antreneaza si un compresor. Nu mi s-a intamplat sa se abureasca geamul de la aerul conditionat...
  8. Iti recomand sa te duci la service si sa-ti repare cutia de viteze cat mai e masina in garantie. Am observat ca 90-95% din matiz-uri au probleme cu CV dar e bine sa inlaturi din timp problema. Pt. zgomotul produs la franare e suficienta o inspectie vizuala dar cred ca nu trebuie sa-ti faci griji (eventual baga ceva sound). Daca tot te duci la service o sa se uite mecanicul si la relanti, dar toate matizurile au trepidatii la relanti. Eu am aceiasi chestie la matiz, si am vazut la multe altele!
  9. sper ca am nimerit bine, ca sa spun si eu ce probleme am avut la matizul meu. am citit regulamentul si pare cam drastic dar nu neaparat deranjant (de aia m-am bagat pe forum). Matizul il am din noiembrie 2003, si am ajuns cam pe la 18000. -o singura data am schimbat pe garantie o supapa de aer de la admisie. -un discomfort la schimbarea in treapta 3-a de viteza (se aude un zgomot parca agata ceva) care dispare dupa un anumit timp de mers (cam vreo 5 min) -intra cam greu in treapta 1, dar la fel dispare dupa un anumit timp. -hayonul trebuie tinut cu mana ca sa nu zboare din balamale (la service mi-au spus ca la toate face asa); in mers pe denivelari zdranganit (la service mi-au spus ca sunt amortizoarele de la hayon din fabricatie proaste si ca toate fac asa dupa un timp cand mai slabesc); cam atit deocamdata. am citit pe forum si am vazut ca sunt frecvente astfel de defectiuni.
 

×
×
  • Create New...