Jump to content

atreidex

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About atreidex

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/07/1974

Contact Methods

  • Gender
    Female

Profile Information

  • Location
    Bucharest
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  1. In Bucuresti imi lua aprox. 8,5 - 9 L / 100km. In afara in functie de cat pornesc AC imi ia 5-6L/100km , mers linistit 100-110km/h max. Daca trec de 120-130km/h s-a dus rau de tot consumul
  2. Revin cu un update. Am examinat mai bine sursa zgomotului, se pare ca m-am inselat prima data. Nu vine de undeva de sub bord, ci de la amortizorul stanga-fata (deci de pe partea soferului). Cand virez mai mult pe loc (sau in mers) se aude acel zgomot de frecare de cauciuc de care v-am vorbit mai sus. Cand am deschis capota am observat ca ambele capete de la amortizor au un joc, nu sunt expert dar banuiesc ca e normal sa se miste cand se vireaza maxim stanga-dreapta. Ei bine cel de pe dreapta (partea pasagerului) se misca dar nu scoate nici un zgomot, pe cand cel de pe partea stanga urla de fiecare data cand se misca. Am observat ca amortizoarele au la capete componente de cauciuc, sunt 100% convins ca ele genereaza zgomotul, insa nu-mi dau seama de ce a inceput sa faca zgomotul dintr-o data si atat de puternic. S-a slabit oare garnitura aceea de cauciuc sau surubul care "tine" amortizorul? In cazul asta care e solutia cea mai simpla (si mai putin costisitoare :rolleyes de a rezolva problema? Thanks a lot, Ciprian PS: bucsele de la amortizoare au fost schimbate acum aprox. 5mii km
  3. Aha, ok. deci wd40 din belsug direct in zona manetelor? Bun, i can do that Cat despre faptul ca volanul se misca usor, asta da tunning... de ce te plangi? )
  4. Salut. Poate v-ati mai confruntat cu problema asta. Am cautat pe forum insa nu am gasit vreun thread concludent. De vreo saptamana am observat ca la viraj mai serios stanga-dreapta se aude un scartait puternic de undeva de sub bord. E genul de scartait "cauciuc pe cauciuc" sau ceva de genul asta. Nu pare sa fie ceva metalic. Ma gandesc ca e vreo componenta de plastic/cauciuc angrenata in schimbarea directiei sau ceva similar, mai ales ca treaba asta se intampla de cand a dat frigul mai puternic. Stie cineva ce componente de genul asta ar putea genera problema cu care ma confrunt, sa stiu de unde sa incep si ce sa verific? Multumesc, Ciprian
  5. Am inteles acum. Ce sa zic eu respect cat pot de mult indicatiile pe care le-am citit pe forum cu viteza (deci turatia) optima la care sa schimb vitezele, si asta in special pentru a pastra masina in conditii optime si mai putin pentru consum in general (desi nu sunt fiu de arab proprietar de sonde in golful persic eu sunt foarte multumit cu un consum de 9% dupa ce am avut o pacoste de masina ce-mi lua 18% in Bucuresti )
  6. FOARTE bun post! Foarte inteligent punctat... urasc pe cei care se "târâie" pe sosea doar doar scot consumul mai mic sau de lene sa schimbe odata vitezele alea cum trebuie. Ii intalnesti pe toate drumurile si incurca pe toata lumea... nu stiu ce-o fi in capul lor. Bine inteleg ca nu trebuie sa ne grabim ca paranoicii dar nici sa te tarai literalmente pe sosea...
  7. Nu stiu ce sa zic nu am apasat pedala prea mult sincer, la dus nu i-am dat mai mult de 120, am mers cam cu 110 constant. La intors am mai fortat-o putin la 130-140 dar pe distante foarte scurte. Sincer nu stiu daca e mult sau putin ca a fost primul meu drum cu matixul dupa fosta masina, si pe aia nu o lasam sub 140, cu "portiuni" de 180. Matixul avea aprox. 9800km la bord cand am facut consumul extraurban, daca asta ajuta cu ceva. Am inteles ca dupa 15 mii de km mai scade putin consumul. pai ai scos bine
  8. Cred ca am si eu o problema cu aerul conditionat la matix euro4. In ultimele zile a fost deosebit de cald in Bucuresti si am simtit ca aerul conditionat nu mai face fata. astazi chiar l-am inchis si am preferat sa merg cu geamul deschis - parca se simtea mai racoare in masina. Nu stiu de la ce poate fi, oare sa o fi piscat-o "freonul" pe la plimbare printr-o scurgere ceva sau sa fie alta problema? Ceva aer rece baga el insa insuficient. Ce e drept foloseam ventilatia pe treapta 4, si am citit aici pe forum ca ar fi indicat sa o tii in treapta 2 maxim 3 ca pe treapta 4 mai mult rau faci. Am sa testez maine sa vad daca de la asta o fi. Am incercat sa merg cat mai turat posibil, m-am uitat sub capota asa cam ca boul la poarta noua si nu mi s-a parut nimic suspect Stiu ca situatia e mult prea generala pentru un raspuns exact de aceea m-ar interesa indeosebi un service de incredere unde sa pot sa o inspectez nitel PS: Stie cineva cum pot face trecerea de garantie? In sensul ca am cumparat masina cum o luna jumatate aprox. si as vrea sa trec garantia de pe numele fostului proprietar pe numele meu... Imi trebuie ceva documente speciale sau merg pur si simplu cu cartea service? Multumesc mult!
  9. I-am facut si eu consumul, Matix Eur4 cu aer conditionat pornit cam 80% din timp (asa aproximatv zic...) mi-a luat in Bucuresti 9.1 L/100km insa eu merg cam "sportiv" I-am facut consumul acum ceva timp cu "mai putin" aer conditionat si mers mai "batraneste" si mi-a iesit un 8.2 L/100km. In afara am facut un Bucuresti - Botosani dus-intors si mi-a luat 6.5 la suta (AC pornit majoritatea timpului), ceea ce mi s-a parut cam multisor in conditiile in care fosta masina (bmw 2000cm3) imi lua 8-8.5
 

×
×
  • Create New...