Jump to content

Mystic.Miswu

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About Mystic.Miswu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/10/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  1. Multumesc inca o data pt raspunsuri. Pai fiecare cum poate, cu blitzuri, claxoane, depasiri nervoase. Cel mai nasol a fost cand a mers unul in spatele meu cu faza lunga aprinsa si avea si xenoane . Iar pe viitoar cred ca am sa fac la fel ca si closchkutza > . @tolin, o sa calculez consumul folosind aceeasi tip de benzina si pt mersul normal , si o sa revin cu un post Multumesc ink o data.
  2. Merci pt raspunsuri, m-am mai elucidat si in aceeasi timp incurajat. 1. Ai alimentat de fiecare data la aprinderea becului? 2. Ce masini conduc cei care ti-au zis ca strici motorul? R:1. Da , am alimentat de fiecare data cand sa aprins becul,si tot atunci am calculat si consumul. 2. Cei care m-au criticat, au condus si ei masina de care vorbesc (Matiz-ul), iar acum conduc un Cielo, si un Nubira II ... (partea nasoala e ca sunt parintii mei , si intr-un fel sunt obligat sa conduc cum spun ei...)Am incercat sa le explic... Am scos pana si tabelul cu turatiile si vitezele aferente... dar degeaba. 3. Nu stiu in cat timp ajunge la 100 km/h, dar cand ma uit in spatele meu nu mai vad pe nimeni, toti ma depasesc pana ajung la 50 km/h .
  3. Buna.Sper sa nu fiu si de data asta fftopic: Am aplicat sfaturile primite de pe forum referitor la viteza functie de treapta de viteza timp de 1 luna. adica 1->2 la 20-22km/h; 2->3 la 40-42km/h; 3->4 la 60km/h; 4->5 la 80km/h ,si am avut un consum de 8 L%Km adica am alimentat cu 15 L si am facut 185 km cu Benz fara plumb(nu stiu ce c.o. avea, am platit 3.99 lei - nu vreau sa fac reclama) Apoi unele persoane pe care le-am luat in masina, au venit cu plangeri la modul meu de a sofa : "Conduci prea turat, Consumi prea mult, Strici motorul..." . Asa ca am facut ca ei, am revenit la vechiul mod de sofat adica subturat 1->2: 5-10 km/h (nu am turometru) 2->3: 25 km/h 3->4: 35 km/h 4->5: 45-50 km/h, nu inainte de a alimenta cu 12.5 L (pretul a fost de 3.94 lei de la un OMV). Dupa 189 km mi sa aprins martorul de groaza (becul rosu).Am calculat si mi-a iesit un consum de 6,7 L%km. Are cineva vreo explicatie, pt ca eu am ramas uimit, si umilit in aceeasi timp? M-am batut cu caramida in piept ca eu am dreptate si ca masina trebuie turata, incercand sa explic tot ce am intelels de pe acel forum..., cand sa aflu ca... , sincer nu stiu ce sa zic . Pls luminati-ma.Cam ce sanse ar fi sa mi se strice motorul din cauza mersului supra turat, si de ce mi-a iesit un consum mai mic cand am subturato? P.s. E posibil daca prima benzina folosita ar fi avut o C.O mai mare, sa imi dea consumul care l-am primit, sau e o diferentza de consum prea mare intre cele doua moduri de sofat, care nu poate fi explicata doar prin c.o ale benzinei folosite?(mentionez ca presiunile din pneuri nu au mai fost verificate de cel putin 6 luni, iar consumurile le-am inregistrat doar in oras). Plsss un raspuns Later edit : Daca apas mai putin pe pedala de acc consuma mai putin? Sau daca o turez mai putin , consuma mai putin?
  4. fftopic: Imi cer scuze , dar eu ziceam de modul de mers turat vs subturat si de consumul aferent , Plus ca sfaturile de a merge cu motorul mai turat, tinand seama de viteza si de turatie, de aici le-am luat. Imi cer din nou scuze, o sa postez la consum euro 2
  5. Buna din nou.Revin cu o dilema: Am aplicat sfaturile primite pe forum timp de 1 luna si am avut un consum de 8 L%Km adica am alimentat cu 15 L si am facut 185 km cu Benz fara plumb(nu stiu ce c.o. avea, am platit 3.99 lei - nu vreau sa fac reclama) Apoi unele persoane pe care le-am luat in masina, au venit cu plangeri la modul meu de a sofa : "Conduci prea turat, Consumi prea mult, Strici motorul..." . Asa ca am facut ca ei, am revenit la vechiul mod de sofat, nu inainte de a alimenta cu 12.5 L (pretul a fost de 3.94 lei de la un OMV). Dupa 189 km mi sa aprins martorul de groaza (becul rosu).Am calculat si mi-a iesit un consum de 6,7 L%km. Are cineva vreo explicatie, pt ca eu am ramas uimit, si umilit in aceeasi timp? M-am batut cu caramida in piept ca eu am dreptate si ca masina trebuie turata, incercand sa explic tot ce am intelels de pe acest forum..., cand sa aflu ca... , sincer nu stiu ce sa zic . Pls luminati-ma. P.s. E posibil daca prima benzina folosita ar fi avut o C.O mai mare, sa imi dea consumul care l-am primit, sau e o diferentza de consum prea mare intre cele doua moduri de sofat, care nu poate fi explicata doar prin c.o ale benzinei folosite?(mentionez ca presiunile din pneuri nu au mai fost verificate de cel putin 6 luni, iar consumurile le-am inregistrat doar in oras). Plsss un raspuns
  6. Imi cer scuze fratilor, dar eu nu am priceput nimik . Daca pun pe CO 95 : performante mai mari si consum mai ridicat, si daca pun pe CO 91 : performante mai mici si consum mai scazut? Sau invers? Ma bate gandul sa schimb si eu pe 91, dar nu imi dau seama cat de scazute is performantele . Nu merg cu 140 pe ora, nici makar cu 100.Circul in oras numai,foarte rar in afara. In cazul asta ce e de facut? Sa merg in oras cu comutatorul pe 91 si in afara pe 95? sau invers. No offence dar din ce a zis tolin, nu am inteles decat 2, 3 cuvinte dintr-o propozitie .Nu sunt in domeniu auto .
  7. Multumesc din nou pt raspuns, dar nu vreau sa ma risc . Am vazut cum sunt aranjate (aruncate) coletele la incarcare si descarcare... Sunt paranoic stiu . fftopic: : Dupa o . Nu vreau sa pierd nici garantie, si nici sa imi prind urechile Multumesc ink o data
  8. _escu, merci pt scurta descriere, era chiar ce aveam nevoie . Dar mai am o problema, stie cineva in Timisoara unde pot cumpara becuri philips (h4) vision plus sau x-treme power(nu sunt 100% convins ) si 2 buc becuri pozitie pt matiz(by the way nu stiu ce tip. w5w - am citit de pe forum;h10w,h21w,h6w,t4w - am citit din siteul lor)? Nu pot avea incredere in serviciile postale romanesti(mai ales la obiecte fragile), iar pana la Arad ... nu am drum pe akolo . Merci
  9. okay bun! Am citit un intreg topic despre philips(h4 vision plus).Dar niste concluzii, cine poate sa traga(din cei ce leau testat si au avut ocazia sa vada unele diferentze si/sau asemanari - pozitive, negative)? Dintre : silver vision, night guide(care imparte lumina "vision plus" in 3 culori), vision plus(30 sau 50, cele mai laudate, adauga 20 metri la dist luminata), power2night(care are inclus "vision plus 50"), blue vision(care nu va convine pt ca are caciulitza albastra dand o tenta albastra farului si luminii), x-treme power(80% mai multa lumina, lumineaza cu 40 metri mai mult). Cam atatea am retinut. Dintre ele care are cel mai bun raport calitate pretz? (mie personal cele care miau ramas in minte sunt vision plus si x-treme power ) Pls nu raspundeti cu "tocmai ai tras singur concluziile" .Pt ca eu nu am avut ocazii sa le obs si chiar sa le verific intre ele pe toate, pe cat timp voi la reuniune da . Merci
  10. Nu stiu pt ca nu lam calculat . am sa incep sa calculez de akm, si am sa rapsund pewte 1 luna, 2 dupa ce fac calculele
  11. va multumesc foarte mult pt sfaturile date, in viitor sper sa imi imbunatatesc modul de sofat de la "praf la prastie" .Chiar akm merg sa ii fac o proba . Motivul pt care am folosit treptele acelea si viteza respectiva, este ca nu imi palce sa turez masina, si am gandit ca daca turez motorul o sa am un consum mai ridicat... . Se pare ca nu am incotro decat sa il turez Multumesc frumos ink o data pt sfaturi . Akm merg sa fac ceva economie
  12. Buna,conduc un matiz din 2004, am citit mai toate mesajele din topicurile destinate vitezelor, treptelor, si a consumului de combustibil.Si chiar am incercat unele idei. Nu vreau sa deschid un alt topic(pt a nu primi raspuns: mai este un topic destinat...). Inainte de a citi de pe forum, mergeam asa: 1->2: 5-10 km/h (nu am turometru) 2->3: 25 km/h 3->4: 35 km/h 4->5: 45-50 km/h Realizez akm k mergeam subturat, chiar foarte subturat (cu toate ca nu apasam tare pe acc), si in ideea de a ecoomisi combustibil, am inceput sa folosesc indicatiile de pe forum, adica: 1->2: 10 km/h 2->3: 30 km/h 3->4: 50 km/h 4->5: >50 (pana akm am mers numai in oras ) Banuiesc k metoda functioneaza, dar ma ingrijoreaza o problema(mai mult ca sigur stupida): Daca de exemplu sunt in treapta a III-a si am 45 km/h, si brusc deodata iau piciorul de pe acceleratie(fara ambreiaj, si tot in treapta III), de ce masina se comporta ca si la frana de motor(adica scade brusc viteza de mers, infranare)? Raspunsul banuiesc k va fi (turatie mare + treapta mica de viteza...=> depresiune...=> frana de motor), dar daca e frana de motor, asta nu inseamna ca ar fi trebuit sa merg cu o treapta de viteza mai ridicata pt un consum mai mic de combustibil? Mentionez ca ink nu am calculat consumul de combustibil nici pt primul mod de sofat , nici pt al doilea. P.S. :daca nu primesc raspuns aici, intreb si pe alt topic > . Multumesc anticipat!!
 

×
×
  • Create New...