Jump to content

2007catch

Membru
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

About 2007catch

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/10/1972

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    druga_claudiu@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    BAIA DE ARIES
  • Din
    BAIA DE ARIES
  • Auto
    CHEVROLET
  • Model
    AVEO SEDAN PLUS 1.2/8V
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    de alba
  1. La mine a inceput sa se aprinda becul de la ABS cind merg incet spre garaj iar dimineata cind ies de la garaj se stinge . Cind parchez , cind am rotile virate si frinez usor intra ABS-ul(fara motiv) dar nu se aprinde becul . Am incercat o scanare dar daca nu era aprins becul de la ABS nu mi-a indicat nici o eroare . Am curatat toti senzorii si tot asa face. Placutele de frina sint bune , la fel si sabotii , lichidul de frina e la nivel. Are cineva vreo idee ?
  2. Mi-am luat si eu 2 EPS-uri iar unul l-am montat in spate (max 2 ore) si functioneaza excelent. Intrebarea mea e : A montat cineva senzor EPS pe fata ? si daca da sa dea niste indicatii . Multumesc .
  3. Am patit-o si eu in 19.01.2010.In drum spre servici , am observat ca nu prea mai da caldura si acul de la temperatura sta cu 2mm peste linia de mijloc.M-am gindit ca e ceva legat de antigel.Cind am ajuns la servici m-am uitat sub capota si am observat lipsa totala a antigelului din vas.Am sunat la reprezentanta si le-am spus cele constatate iar dupa ce au vorbit cu mine de parca m-au cistigat la loz in plic au zis ca sa le duc masina , ca nu-i treba lor sa o aduca . Am sunat la nr. Apelabil din Romania care e dat in carnetul de Eurogarantie , a raspuns o voce feminina , i-am explicat si ei cum sta traba si ca nu vreau sa platesc nimic iar ea a spus ca ma va contacta in cel mai scurt timp pentru a rezolva problema.La aproximativ 10min m-a sunat un tip cu platforma ca sa-i dau coordonatele. In 22.01.2010 m-au chemat dupa masina.Le-am spus ca merg in 23 si ca pina atunci sa mai rezolve o problema cu bieleta de la bara de stabilizare si alta legata de AC.Am fost in 23 dupa masina dar datoita aminarilor o sa-mi rezolv singur problema cu AC (e mai ieftin).
  4. Sau decodorul pt. VIN nu stie chiar tot sau... . Mie imi spune urmatoarele (vezi poza).
  5. Pacanitul ala da cere vorbesti ( suna ca zgomotul de tacheti la Dacie ) a aparut si la mine de 2 saptamini si crede-ma ca nivelul de ulei nu a scazut nici o data sub marcatia de maxim . Poate ne lamureste cineva de unde vine pacanitul si cum se poate remedia .
  6. Cind am facut revizia de 30000km (in luna mai ), am gasit la ei (reprezentanta) ulei cum este in pozele afisate de tudor2402popescu . Am cumparat deoarece nu a fost scump pt. a m-il schimba eu . De o saptamina l-am schimbat (32383km). Din cutie am scos exact 3 L de ulei grafitat(pt. rodaj).Conform cu carnetul de revizii , ei trebuia sa-l schimbe la 15000 si sa puna de la ei deoarece cel din cutie era ulei de rodaj(parerea mea).
  7. puchi , am tot cautat pe la un service pe la altul autocolant transparent si n-am gasit (la noi in zona) . In orasele mari sint sigur ca gasec dar n-am drum . Am mai pus scotch transparent in 3 straturi dar tine un drum de 50 km pe ploaie . M-am gindit sa-mi confectionez eu ( cind se incalzeste vremea ) din ceva material . Nu ma intereseaza sa fie estetic ci sa-si faca treaba .
  8. Imediat dupa ce am cumparat masina am montat apartori de noroi originale (120ron).Parerea mea este ca n-au nici un rol , masina se murdareste incepind de la prag si pina la jumatatea geamului iar la terminarea usii spate vopseaua e toata "batuta" ba chiar pe muchii lipseste . Cred ca ar fi bune niste aparatori cam cum am vazut la SuperNova mai iesite in exterior si mai lungi .
  9. Mda , am observat ca clapeta de aer are alta pozitie fata de cum era cind am dus-o. De lucrat au lucrat ca am studiat inainte si dupa locul iar sigiliile sint acum mai badarane(vopseaua aia albastra aplicata pe anumite imbinari).
  10. Revin cu problema mea . Luni am dus-o eu pe platforma deoarece ei " Nu prea au" si cind am ajuns acolo mi-au spus ca nu au om pt. diagnoza si ca s-o las ca ma anunta ei daca o termina cumva inainte de sarbatori.M-am luat de ei si le-am spus ca depind de masina si ca sa faca cum stiu si sa ma rezolve anul asta. Marti in jurul orei 12 m-au sunat si mi-au spus ca pot sa merg sa ridic masina . Azi am fost dupa ea la prima ora si mi-au spus ca au curatat clapeta si altele . La primul drum pe care l-am facut spre casa am constatat ca trage putin mai bine in rest e ok.
  11. La 4500rpm ai impresia ca se sufoca si tot nu sta la relanti.Ce nu-mi explic e ca "agata" pedala de acceleratie cind apas pe ea. Dupa ce rezolv la reprezentanta o sa va tin la curent.
  12. Da dar la mine nu vrea sa stea nici 1 secunda.De cind am luat-o am bagat Carerra100 si ocazional de 98
  13. Daca e in garantie , sa ma incumet sa curat tot pe acolo ? Am observat un mecanism cu un motoras care nu reuseste sa-si faca cursa completa dupa ce se opreste motorul si cred ca de la el se aude un biziit . Am fost la garaj si am mai incercat una alta . Tot ce am reusit sa fac am scos un furtunas subtire(cred ca e ceva legat de vacuum) si abia atunci sta masina la relanti , dar scoate fum ca un ARO si turatia fluctueaza intra 800 si 1000rpm , deci o sa merg miine cu Dacia(batrina si fidela Dacie) .O sa-i sun pe aia de la reprezentanta luni si o sa rezolv cu ei(sper).
  14. Deci , fac procedura aia cu 5 secunde etc dar cind pornesc motorul , daca nu tin pedala apasata ca sa stea turat pe la vreo 1500 rpm se opreste . Mentionez ca atunci cind apas acceleratia simt ca o agatatura usoara , plus ca nu-mi explic de ce s-a blocat acceleratia.
  15. am incercat si asta dar n-am reusit sa pornesc motorul ca sa stea la relanti
 

×
×
  • Create New...