Jump to content

Against

Membru
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Against

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/05/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    against78

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo GLE
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    B-09-AXF
  1. S-a rezolvat, se poate inchide... Multumesc
  2. Schimb un far dreapta, electric, de Cielo (ala dinspre trotuar ) cu un far stinga (dinspre sofer), tot de Cielo, tot electric, tot nou. Am cumparat doua de acelasi fel, din pacate. Farul e in cutia de provenienta, cu toate cele inauntru. S-a taiat doar scotch-ul de pe cutie si s-a constatat greseala.
  3. Against

    Radioamatori

    Aham. O solutie alternativa ar fi fost sa tai cutia de sub casetofon, dar ma gindesc ca poate mai am nevoie de ea. Iar daca pun statia simplu, prinsa in suruburi, imi ramin cam 1 cm de fiecare parte si nu stiu cum sa acopar spatul respectiv.
  4. Thnx to un drum pina la Ramnicu-Vilcea (prietenii stiu de ce ) si a unei simbete petrecute cu Peppino in service, masina mea merge pe perne de aer acum. Pentru cei care nu stiu despre ce vorbesc sau le e lene sa caute in posturile anterioare, se dadea urmatoarea problema: Dimineata masina mergea ca unsa, iar apoi, dupa citeva frinari succesive era tot mai lenesa si mersul un pic SF (la viteze ff mici masina "dansa" pe drum ca si cum ar fi avut cuciucurile sau discurile ovalizate, jante fierbinti, pierderi de putere, fluierat extrem de ascutit venind de undeva din partea din fata, etc). Plus un consum din ce in ce mai mare. Dupa mai multe consultari succesive pe forum, timp in care am trecut in revist etrierii, arcul de la pedala, pompa de frina, etc, m-am decis sa ii fac o vizita lui Ovi_jer (de comun acord, bineinteles ), pentru diverse constatari. Intors in Bucuresti, am stat cu maestrul doctor in fiare Peppino cam juma de week-end, efectuind urmatoarele: inlocuit pompa de frina, spalat circuitele si inlocuit lichidul cu OMV 5.1, inlocuit placute de frina, demontat etrierii, demontat pistonase, curatat de mizerie/rugina/altele respectivele pistonase, uns, montat si sigilat capacelele de pe etrieri. Verificat pentru ovalizare discurile si tamburii (nu erau ovalizate). Ca mentiune: etrierii erau cumparati si montati in februarie, iar acum s-au scos placutele de frina cu forta, atit de blocati erau. Garniturile sint facute din guma de mestecat, probabil. La iesirea din service am reusit sa merg in virtutea inertiei cu masina cam de la bucuresti la constanta asa, iar acceleratia e super ok. Plus ca motorul raspunde ff bine si la turatii de 1800, 2000, fara sa mai tinda sa dea in nas sau sa controlez eu totul din ambreiaj. La drum lung o sa aflu daca au disparut si fluieraturile, desi inclin sa cred ca da. PS: au disprut si simptomele de disc/roata ovala, la viteze ff mici (cind frinezi la stop, de ex). Bottom line: Thnx to Ovi_jer si Peppino, am scapat de mai multe probleme in acelasi timp.
  5. Against

    Radioamatori

    Cum adaptez statia mea la lacasul asta de sub casetofon? Dat fiind faptul ca statia e ceva mai mica...
  6. Mdea... cum stergatoare la cielo nu cred ca o sa pun, si data find parerea lui Alx, cred ca discutia pe marginea spalarii farurilor s-a cam incheiat...
  7. Pai m-as apuca. Doar ca nu stiu ce si cum. Probabil o sa cumpar un circuit de la un opel astra sau vectra, ca tot se potrivesc gramezi de piese de la ele la cielo. Probabil ca asa scap si de grijile ce tin de calcule, randament, capacitati, etc. O sa mai ramina problema amplasarii lor pe bara...
  8. Ma gindeam sa cumpar o pompa de stropit parbrizul; furtunele le iau de la dezmembrari si introduc "admisia" prin capacul de la rezervorul de lichid al masinii. Problema mea e cu duzele, desi tu zici ca nu e de fapt. Ce duze sa pun? Am vazut ca modelele mai noi de Cielo au duze duble, nu ca la mine, simple (doua jeturi in loc de unul). Ma mai gindeam ca dau gaura in bara si le introduc acolo, ca in capota, dar mi-e teama ca or sa stropeasca prea jos.
  9. Dat fiind faptul ca m-am saturat sa sterg farurile din km in km cind ninge/e lapovita/e mizga, la drum lung, m-am gindit sa imi fac un sistem de spalare a farurilor pe Cielo. Dar nu prea stiu de unde sa apuc problema. Ce duze sa folosesc? Sa mai pun o pompa? etc. Mi-e ca daca nu calculez corect totul, o sa stropeasca undeva sub far, chit ca le ridic la maxim sau ceva. Any ideeas?
  10. unde au disparut restul de post-uri?
  11. si Mark II N-ul meu ce e?
  12. Deci - fara prisma, fara oglinda... unde-i DSLR-ul?
  13. Canon S1 IS nu e DSLR. Notiunea de "like DSLR" nu o inteleg. Asa si Cielo-ul meu seamana cu Volvo, ca are bara de protectie mare.
  14. Pai aia era arta deja ) "Flash de toamna in parbriz" eeee? Pt Moshu - ai dreptate in chestiile pe care le-ai scris in ultimele posturi doar intr-o privinta - cea cu eroarea de "focalizare" care e de fapt eroare de expunere. Supraexpunerea creaza o luminozitate accentuata a formelor obiectului, ca urmare pierzind din detalii. Iar la faza cu obiectivul care nu are nevoie de clar, ca face poze de la 1 m la infinit si etc, contine o mare eroare prin omisiune - face, prin calcule prestabilite, o medie a zonelor de clar pe care le-ar putea avea un utilizator amator. Asa ca fotografiile tale vor fi vesnic putin blurate, chit ca le faci de la 1 metru sau la infinit. Ca daca se gasea o solutie pentru asta, nu se mai bagau milioane de euro in cercetare, ca sa se bata Canon cu Nikon pe "ala care are detaliul mai clar, pe orice obiectiv". Sau pe sisteme de focusare care de care mai rapide si mai performante. In aparatele pentru amatori gen - point&shoot exista o combinatie intre diafragma (care-ti mareste sau micsoreaza cimpul de focus) si clarul pe care il poate face aparatul la zone predefinite. De ex, cu o diafragma de 5,6 si clarul facut la 1 metru, subiectul se va putea misca de ordinul centimetrilor, fara ca tu sa ai o pierdere majora in claritate. Incearca acelasi lucru cu un 1,4 sau un 2,8.
 

×
×
  • Create New...