Jump to content

ticomania

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About ticomania

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/16/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    cluj-napoca
  • Din
    cluj-napoca
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    bn-13-dol
  1. @andrei xxl :multumesc pentru raspuns. Vad ca de ce mi-e frica nu scap! @ToPser:este vre-o metoda mai "ortodoxa" in afara de cele amintite mai sus? Am oroare de asa zisi "meseriasi" de prin zona mea care lucreaza numai cu gandul la tariful orar si imi fac singur(sau macar incerc) cam toate reparatiile la masinuta. Asta ca sa justific insistentele mele pe aceasta tema. Respect!
  2. @vasiledintomis:ma insel eu sau circuitul de frana spate are doar o conducta? @uhd:daca mai e valabila problema ta-incearca sa reglezi manual distanta dintre saboti si tamburi prin actionarea directa a 'piulitelor' de care pomeneai. Le infiletezi pana in momentul in care tamburii intra un pic mai greu la loc iar la invartirea lor se aude o usoara frecare(atentie la partea dreapta spate -piulita respectiva are filetul 'pe invers'). Daca nici asa nu esti multumit ,treci la reglarea cablului de la frana de mana.Cum se face iti pot spune dar numai daca te intereseaza. Respect!
  3. Multumesc pentru confirmarea unei banuieli. Ma apuc de treaba si sper sa scap numai cu atat. Respect!
  4. Super pret pentru asa lucrare.Imi poti spune metoda prin care au inlocuit bucsa de la caseta de directie?Alta , in afara de demontarea completa sau smecheria cu electrozii indoiti si incalziti?
  5. @ToPser a, pistonasele se retrag in cilindrul de frana la incetarea apasarii pedalei.Si inca destul de mult! Cine sau ce produce acest efect de vacuum?? Posibil sa fie garniturile din pompa centrala?
  6. Sunt la prima postare pe acest forum asa ca incep cu "Bine v-am gasit!" Am citit toate paginile acestui topic fiindca problema asta(a franelor)ma chinuie de ceva vreme. Cum se manifesta ciudatenia:pedala de frana "lucreaza" numai de la jumatatea cursei in jos iar rezultatele ca dinamica a franarii sunt lamentabile.Precizez ca nu sunt scurgeri de lichid de frana.nu este aer pe instalatie,cilindrii de frana functioneaza corect.sistemul de compensare a uzurii sabotilor isi face treaba,deci...?Singura anomalie pe care am observat-o este faptul ca pistonasele de la cilindrii de frana ,in pozitia de repaos, se afla cam la 6-7mm de corpul sabotilor(practic se ascund in corpul cilindrului).Asa ca astept o idee ca eu le-am cam terminat pe toate. Cu respect!
 

×
×
  • Create New...