Jump to content

mlad

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About mlad

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Dr.Tr.Severin
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    1998
  1. Poate intereseaza pe cineva,am pus o chiuloasa de Opel de 1.8 benzina cu 8 valve,sunt convins ca se potrivea si de Opel de 2.0 benzina insa asta de 1.8 era aproape identica cu a mea.Am adunat motorul,l-am pornit,merge frumos,nici un zgomot suspect,cred ca mi-a reusit operatia.Precizez ca este primul motor desfacut de mine din viata mea. In alta ordine de idei,poate cumva Salex sa-si faca pomana,cu mine cel putin,sa-mi/ ne spuna cum se demonteaza caloriferul de pe Leganza? M-am iutat pe acel manual dar nu ma descurc deloc.Am vazut ca colegul l-a spart,nu se poate desface,curata si monta la loc?Trebuie neaparat inlocuit?
  2. A scos ghidurile de supapa si cand sa le bage pe cele noi,surpriza,ghidurile noi aveau diametrul exterior mai mic decat diametrul locasului din chiuloasa,adica intrau si ieseau ca pe valea mare.Probabil chiuloasa a mai avut parte de operatii pentru ca ghidurile sunt exact ce scrie in carte,de 11mm exterior.Am luat chiuloasa si am plecat la un strungar sa alezeze din chiuloasa cativa milimetri si sa faca o bucsa intre chiuloasa si ghidul de supapa.Am facut si operatia asta si din nou,surpriza,nu mai calca nici supapa de admisie,nici cea de evacuare pe scaunul ei.Alezarea a facut-o cu mine de fata cu alezor si nu cu burghiu. Acum nu-mi ramane de facut decat sa schimb chiuloasa sau motorul,am vazut ca e posibil sa gasesc motor de Opel C20NE mai ieftin si mai repede decat o chiuloasa,tot de Opel,de Leganza nici nu ma gandesc sa caut.Am vazut ca a spus cineva ca e aceasi de la Espero de 2 l SOHC.Din astea e posibil sa fie mai multe.Sunt cam in aer.
  3. Se pare ca motorul C20NED este identic cu motorul de Opel C20NE,probabil D vine de la Daewoo si s-a pus pe multe masini Opel.Dupa ce i-am spus asta vanzatorului de la magazin,a gasit imediat ghidurile de supapa si supapa de evacuare.Probabil le-a comandat de Opel.Specificatiile tehnice sunt la fel. Am fost aseara sa schimb ghidurile de supapa dar era pe fuga omul,a zis ca trebuie data evacuarea si admisia jos,eu nu m-am gandit la asta,azi i-am lasat chiuloasa si sper ca pana diseara s-o rezolve. Ca preturi:ghid supapa - 3,5 ron,supapa evacuare - 32 ron,simering supapa - 3 ron.
  4. Salutare la toata lumea.Acum vreo luna mi-am cumparat o Leganza cu motorul de 2l dar SOHC, in 8 valve si un singur ax cu came(C20NED).De cateva zile a inceput sa curga ulei pe la simeringul de la vibrochen,partea cu distributia.Cum observasem ca la pornire scoate ceva mai mult fum,am zis ca daca tot e sa umblu in motor sa schimb si simeringurile de la supape si sa schimb eventual si segmentii. Azi am desfacut motorul si surpriza,o supapa de evacuare indoita si ghidul de la supapa aia spart in partea superioara,acolo unde vine simeringul de supapa pe el.Si ghidul supapei de admisie de la acelasi cilindru (nu stiu daca e nr.4 sau nr.1,e primul dinspre cutia de viteze) era muscat din el insa in partea dinspre scaunul supapei,deci n-ar fi asa o catastrofa.Se vede si pe piston si pe cilindru si pe chiuloasa ca a avut loc un accident acolo si nu s-a reparat cum trebuie.La niciunul din ceilalti cilindri nu e absolut nici o problema.Acum,asta nefiind de ajuns,nu stiu daca se poate schimba acel(e) ghid(uri) de supapa si cum se schimba,din ce am vazut eu e din fonta,care bineinteles e casanta,nu poti sa bati in ea,asta in cazul in care as si gasi sa cumpar. O alta optiune ar fi chiuloasa second hand dar motorul meu fiind extrem de rar in Romania,nu prea vad de unde,toata lumea face ochii mari cand aude de motorul asta,inclusiv la magazinele de piese. Alta intrebare ar fi,pentru cine se pricepe,chiuloasa de Espero de 2l SOHC,nu cumva se potriveste la motorul meu? Am citit specificatiile tehnice de la ambele masini dar nu m-am lamurit. Pistoanele ar fi la fel in diametru,supapele aproximativ la fel in diametru,lungimea lor nu am gasit-o, la Leganza e de 12,2 ~ 12,5 mm, nu am vazut la Espero grosimea chiuloasei,sau sunt prea obosit dupa o zi de cacao,la Leganza grosimea chiuloasei e de 96 mm. Poate cineva cu mintea mai limpede si de ce nu,mai multa,sa-mi dea o idee? Sunt cam in aer. Stiu,cel mai simplu ar fi o chiuloasa noua dar sper sa nu ajung acolo. Cumva s-ar potrivi o chiuloasa de 2l DOHC in 16 valve? Sau motorul cu totul?Desi las la urma aceste ultime doua posibilitati,as vrea sa stiu ce implica,dpdv legal si fizic(mecanic). L.E. O alta solutie e sa vand masina dar sunt prea incapatanat pentru asta si in plus a inceput sa-mi placa,asta pana azi!
 

×
×
  • Create New...