Jump to content

numberonebz

Membru
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About numberonebz

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bz
  • Din
    Buzau
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2008
  1. Dai "capitonajul" haionului jos (are niste sigurante de plastic), desfaci firele si le izolezi (atentie de unde le desfaci sa stii sa le pui la loc), legi manunchiul cu banda izolatoare sa faci sa arate ca unul singur si mai gros, legi manunchiul cu un siret (fitil, ceva mai rezistent), dai jos mansonul de cauciuc de la haion din coltul din stg sus (tragi usor inafara) si tragi tot cablajul ala (legi cu firele si furtunasul de la stergator) cca 5-10 cm afara (ai grija sa-ti ramana snurul destul de lung sa poti trage inapoi manunchiul de fire). O sa vezi unde este intrerupt furtunul si poti cauta un stut ceva sa pui acolo (eu am taiat o buc de mina de pix cu gel si am infipt-o in capetele furnului pe care am dat inainte cu niste "picatura" parca pt ca ma grabeam si merge brici ). Apoi tragi de siret pana iti revin firele in pozitia initiala, le legi unde fusera, faci proba la lucrare si la lampa de stop, pui capitonajul si drum bun.
  2. Bucuresti-Urziceni-Buzau-Sarata Monteoru sau Bucuresti-Ploiesti-Mizil-Sarata Monteoru. Drumurile sunt bune, important e sa eviti orasul Buzau.
  3. Am facut plinul acum o saptamana si dupa ce am pornit masina, acul ceasului din bord se plimba intre gol si 3/4. Dupa 60 km parcursi a inceput sa indice bine. Am facut iar plinul saptamana asta si aceeasi problema... acul "pluteste" intre gol si 3/4.
  4. Anvelopele sunt cele originale 155/65/R13. Stiu ca diferenta trebuia sa fie de cca 5 km/h in plus pe ceas. Mi se pare exagerat ce-mi indica mie vitezometrul, dar macar stiu care-s diferentele. Ma gandeam care ar putea fi cauza, ca daca e vorba de vitezomentru nu ma gandesc sa-l schimb.
  5. Nu am schimbat anvelopele. Referitor la drumuri... no comment.
  6. Acum o saptamana am testat vitezometrul (la matiz SE AC E4 / 2008) folosind doua GPS-uri. Diferente: Ceas - GPS 50km/h - 35km/h 70km/h - 50km/h 120km/h - 90km/h Eu ce ar trebui sa iau de bun? Vitezometrul masinii sau GPS-ul? Ce naiba ar putea avea?
  7. Acum o saptamana am testat vitezometrul (la matiz SE AC E4 / 2008) folosind doua GPS-uri. Diferente: Ceas GPS 50km/h 35km/h 70km/h 50km/h 120km/h 90km/h Eu ce ar trebui sa iau de bun? Vitezometrul masinii sau GPS-ul?
  8. Adica intre 2 schimburi (sau 10.000 km) nu-i problema ca iti consuma 6l ? Schimbi uleiul, pui 2,7l, apoi in 10.000 km mai poti aduga 6 l si abia atunci sa te puna pe ganduri consumul de ulei..? Ma rog, eu n-as face asta. Matizul meu nu-mi consuma decat max 0.3l in 10.000 km (depinde de forja).
  9. Eu zic ca daca iti consuma mai mult de 1l/10.000 km ar trebui sa te gandesti la o segmentare.
  10. Scuze, sub 20 %. M-am exprimat gresit, ma grabeam si am zis min. 20%. Dar zic eu ca te poti "descurca".
  11. In jud. Buzau, la Maracineni, dealer Daewoo. Dupa ce le-am schimbat m-am intors la ei ptr. ca cele noi erau cam la fel (79% cu 79%). Mi-au explicat ca in mod normal se schimba la min. 20 %. Dar...
  12. Toti sunt niste magari, dar macar sa scapam de Basescu. Nu am trait vremuri mai grele pana acum decat pe vremea lui Ceausescu, parerea mea...
  13. Ieri am facut si eu revizia de 18 luni. Am schimbat toate consumabilele si am facut un test de amortizoare. Cele dupa fata: 82% amandoua, cele dupa spate 78% dr si 72% stg. Mi le-au schimbat (garantie) tot cu unele Delphi, poloneze, si dupa ce i-am dat spaga mecanicului mi-a suflat sa nu plec pana nu le testez. Surpriza: 74% stg si 80% dr. Dupa discutii a ramas sa mai sun luni, ca poate sa primeasca altceva, ca asa sunt cele poloneze... Am insistat sa le schimbe cu alta marca si sunt dispus sa pun eu diferenta de bani, numai sa nu plec la fel cum am venit si mi-au zis sa sun luni ca ei nu au decat ce le trimite fabrica, adica poloneze. Sa vad luni ce rezolv. Sper sa nu ajung la OPC.
 

×
×
  • Create New...