Jump to content

tb230daewoo

Membru
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

About tb230daewoo

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • AIM
    SKYPE: tb230skype
  • MSN
    tb230
  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    tb2329

Profile Information

  • Location
    Bucharest
  • Din
    Bucharest
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti 1.6 SW
  • An
    2005
  1. O am de 3 ani si sant foarte multumit. Eu sant convins ca merita.
  2. @ Pedala Daca incerci sa ne explici ca ocupantii autoturismului Clio nu se uitau la Ford in momentul accidentului, pe mine nu ai reusit sa ma convingi. Eu cred ca pt. cele doua creiere din Renault, impactul a fost frontal. Poate renaultul circula tamponat gata, e si asta o ipoteza. Realitatea e ca nu as vrea sa fiu intr-o astfel de masina in cazul unui impact mai serios. Cred ca vreo 25-30% e facut din plastic.
  3. Cauciucurile de iarna sant foarte utile insa sant situatii cand nici acestea nu te mai ajuta prea mult, pante, zapada mai mare, etc. si atunci devin utile lanturile. Lanturile nu se folosesc continuu pt. ca iti vor face praf directia si oricum nu poti sa mergi mai repede de 40 KM/H cu lanturi. Eu, de cand am masina, am folosit lanturile doar ca sa urc de la Sinaia la cota 1400 si pe alte cateva drumuri de munte, unde cei care aveau doar cauciucuri de iarna trageau pe dreapta si fluierau a paguba.
  4. Masina nu consuma mai mult decat altele din aceeasi clasa. Uitati-va pe forumurile de la Renault sau Skoda. Ex. http://www.reno.ro/CONSUM-1-6-16v-page-50-t39945-s1470.html Si trebuie sa aveti in vedere ca ei vorbesc de consumul indicat de BC nu de cel la pompa. De cele mai multe ori acestea difera
  5. Evita sa mergi sub 2000 rot/min, pe la 2800 rot/min se observa beneficiile admisiei variabile printr-un salt in putere, evita de asemenea sa o tii in mod constant aproape de zona rosie. Este un motor la care randamentul creste semnificativ undeva peste 3000 rot/min.
  6. fftopic: @ Mircea Ai partial dreptate. Vezi http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Lacetti, sau verifica site-urile Chevrolet ale celorlalte tari vestice. In Europe the sedan version was also sold as Daewoo Nubira, but late in 2003 it was announced that Daewoo would be rebranded as a Chevrolet on the European markets and sales of the Chevrolet Nubira began early in 2004, initially only in Eastern Europe. Following the rebranding of Daewoo products as a Chevrolets across Europe, Nubiras were renamed Chevrolet Lacetti on some markets, thereby expanding the Lacetti lineup to include not only a 5-door hatchback, but also sedan and station wagon models, in line with Korea. Exemple: http://www.chevrolet.co.uk/lacetti-sw/lacetti-sw-index.html, http://www.chevrolet.ie/, http://www.chevrolet.hu/ Afirmatia mea initiala, aproape la fel de inexacta ca si a ta a fost: "...nimic nu se mai vinde sub marca Daewoo. In vest si Sedanul si SW se vand ca si Chevrolet Lacetti... " In realitate in vest Sedanul si SW se vand ca si Chevrolet Lacetti sau Chevrolet Nubira.
  7. Pentru a elimina confuziile, nimic nu se mai vinde sub marca Daewoo. In vest si Sedanul si SW se vand ca si Chevrolet Lacetti, in Canada si Asia Chevrolet Optra, in state Suzuki Forenza, in China Buick Excelle HRV, in Australia Holden Viva. Sper ca n-am uitat nimic Aaaa, Suzuki Reno pt state si Chevrolet Viva pt. Rusia )))
  8. Sa te bucuri de ea multi km fara evenimente neplacute.
  9. Si la mine fluiera. Poate ca trebuie sa fluiere Nu ma prea deranjeaza, insa mi-e teama sa nu degenereze.
  10. E pe benzina, fara modificari si am dus-o pana la 7000 rpm fara sa sesizez nici o limitare.
  11. Despre ce limitare vorbesti? Am dus-o pana la 7000 rpm si nu m-a limitat nicicum.
  12. @Night elf La a mea se blocheaza usile la vre-o 10 secunde de la pornire. Vezi daca nu se poate rezolva cu ceva setari. Tavita se da jos extrem de simplu. Am dat-o jos cand am pus hands free-ul. Insa am ous-o la loc pentru ca nu ma deranjeaza.
  13. O sa-l contrazic pe Alinutz in legatura cu climatronicul. E mai mult decat OK, e excelent mai bun decat la majoritatea masinilor germane. Punctele forte ale lui Lacetti in opinia mea sant (nu neaparat in aceasta ordine): spatiul, instalatia de sunet, climatronicul, franele, stabilitatea, confortul si nu in cele din urma pretul. As mai adauga si service-ul, de care eu personal sant foarte multumit.
  14. Inauntru nu e ca l-am cautat eu sau cu alte cuvinte, poti sa-l cauti mult si bine @ Night Elf' date='Aug 29 2007, 05:33 PM' post='291200'> Vezi aici un versus + ceva review pe clasa compacta intre Lacetti, Cerato, O1, Megane si Corola. Ai uitat sa postezi concluzia: Cele cinci berline compacte au cate ceva pentru fiecare, din punctul de vedere al calitatilor dinamice. Chevrolet Lacetti se lauda cu suspensii confortabile, motor silentios si confort la drum lung, Kia Cerato - usor de condus in oras, schimbator precis, suspensii moi, Renault Megane cu motorul puternic, tinuta de drum foarte buna si rafinamentul, Skoda Octavia Tour surprinde prin anumite calitati sportive, comportamentul previzibil la limita si sunetul placut al motorului, iar Toyota Corolla are din toate cate putin, cu un plus pentru silentiozitate si confort.
  15. Ti-a mai ramas benzina in rezervor sau ai ramas in pana? Cati litri ai mai bagat dupa ce ai alimentat? Daca ai fi ramas in pana ar insemna ca ti-a luat cam 9.2 %, ceea ce in anumite conditii e mai mult decat decent (incarcatura, viteza mai mare, AC). Sant convins ca nu ai ramas in pana, deci ti-a luat ceva mai putin; daca mai scazi AC, aprox. 1L %, vei observa ca e un consum mai mult decat decent, avand in vedere ca 38.46% din distanta ai facut-o in mediu urban. In plus, la noi consumul extraurban e mai mult un consum mixt, cu drumurile noastre. Concluzia mea ar fi ca pare a fi vorba de un consum normal catre foarte bun.
 

×
×
  • Create New...