Jump to content

tm06cristi

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About tm06cristi

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2000
  1. este montat la loc ca altfel cade geamul ,decamdata nu am timp sa-l desfac ca am alte treburi pe acasa dar am sa mai vad cum se poate face daca nu sunt nevoit sa cumpar un motoras
  2. Lamela care era carbunele sa rupt apoi am facut din o foita usor laminata otelita , a functionat motorul foarte bine in ambele sensuri la incercarea fara macaraua pusa apoi la montarea pe macara a functionat de cateva ori si gata sa oprit. Deci trebuie aceste peri (carbuni) sa fie originali sau cat decat aprope,lamela daca este prea moale nu se atinge pe rotor sau daca este prea tare se uzeaza imediat perile, Este nasol ca trebuie sa schimbi tot motorul pentru niste peri care costa nu mai mult de 10 lei
  3. Ma gandeam ca poate sa fie cu totul pe acea lamela de cupru nu este problema sa micsorezi carbunele ,problema este cum poti lipi acel carbune care trebuie sa aibe si contact bun
  4. Se gaseste de schimbat carbuni la motorasul geam Matiz ?
  5. Cel mai bine daca ai nevoie de vopsea pentru masina ta sa mergi la un magazin auto unde se prepara vopsele si iti prepara pe loc decat ai nevoie Eu am fost acum o saptamana si am avut nevoie pt. 300 ml vopsea (metalizata)in care am luat si intaritor,lac si diluant care ma costat 102 lei si masina o am la unul care imi face aripile spate si pragurile pentru ca am avut rugina Apropo, a venit vanzatorul cu o carte care are lamele colorate si dupa culoarea masini a gasit culoarea potrivita pentru ca dupa codul care este pe parbriz a zis ca nu se ia pentru ca culoarea de pe masina se mai schimba dupa mai multi ani (inchide sau deschide)
  6. Daca distributia este dereglata (un dinte -doi) ce cauze poate avea ?
  7. Daca distributia este dereglata (un dinte -doi) ce cauze poate avea ?
  8. Ferodourile la Matiz se poate schimba fara a schimba cu tot cu saboti,si daca da se gasesc la magazin de piese auto sau altundeva?
  9. Am tot citit despre problema de CHECK la Matiz pe care o am si eu ,cand se aprinde check-ul motorul tinde sa se opreasca si daca las sa mearga in relanti se opreste dar nu totdeauna , am un coleg la lucru si a zis sa scot pentru vreo 2 zile sonda Lambda si daca persista aprinderea check-lui inseamna ca nu este de la sonda si va trebui sa merg sa fac un test,pana acuma am lasat sa mearga fara sonda si vad ca nu se aprinde check-ul inseamna ca sonda este devina care nu este asa de ieftina (ce am vazut pe net)
  10. Mersi mult ,am sa vad ce fac daca se indreapta putin timpul sa nu fie asa de frig ca daca trebuie sa ma bag sub ea este cam rece.
  11. Am o problema nu chiar asa de grava dar ma tot bat capul de ce nu am destula caldura in masina baga dar cam jumatate din caldura avuta pana acuma (iarna trecuta), astazi am schimbat termostatul crezand ca termostatul a ramas pe pozitia deschis dar tot degeaba si ma gandesc ca poate radiatorul de incalzire este infundat am pus degetul cat am ajuns la teava care intra in radiator si se simte fierbinte cred ca este turul iar la la retur nu am cum sa ajung sa vad daca este aceeasi temperatura. Am manual de Matiz dar nu specifica ce trebuie desfacut si cum pentru a ajunge la acest radiator cred ca trebuie dat tot bordul jos si mai ales ca am si aer conditionat si evaporatorul care este intre suflanta si distributorul de aer cred ca este cam greu de desfacut,ma gandesc ca a ramas din acel praf care se pune in antigel ,de anul trecut cand am avut o scurgere din cauza unei garnituri la galeria de admisie si pana acuma nu am avut probleme dar acuma am observat ca este caldura la jumatate. Intrebarea mea este daca a desfacut cineva pentru a ajunge la acel radiator de incalzire?
  12. Este filtru aer conditionat la Matiz ? Si daca da, unde este?
 

×
×
  • Create New...