Jump to content

ADDY

Membru
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ADDY

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz E
  • An
    Vandut
  1. gioni2 nu a mai dat nici un semn, anuntul este valabil in continuare.
  2. Ok, pe mine ma interesau cele originale. Insa nu am inteles pana la urma, topicul asta este deschis de mariann sau de tine?
  3. Sunt cele originale Bosch, unul de inalte, unul de joase? Sau i-ai pus tu altceva?
  4. Salut! Claxonul il mai ai? De fapt claxoanele...
  5. Salut! Da, mai am inca rezerva, deoarece nu am mai dat anunt si in alta parte.
  6. Update de pret: 70 RON pret fix
  7. Imi cer scuze, nu am mai apucat sa intru pe forum. Update: cu ajutorul lui cristi_vb am sesizat ca din pacate cauciucul este ciupit un pic pe lateral si desi nu scapa deloc aer, probabil ca o sa faca galma. Adica nu prea cred ca o sa poata fi folosit decat cel mult ca rezerva provizorie. Motiv pentru care are loc o scadere spectaculoasa de pret, adica roata (avand janta in perfecta stare) se vinde la pretul de 75 RON.
  8. Ai MP. Reducere de pret: 140 RON
  9. Vand roata de Matiz. Este o roata de rezerva originala, care a fost folosita foarte putin. Janta este modelul argintiu (este mai buna decat cea neagra din cate stiu), iar cauciucul este Continental 155/65 R13, practic gumele cu care vine Matiz-ul din fabrica. Poze reale. Pret: 150 RON
  10. M-am gandit ca ar fi bine sa aflam si parerea celor de la Tehnic, din Craiova, asa ca iata raspunsul lor: " reperul pe care vreti sa-l eliminati se numeste "PIPE INSERT-UPPER" si are rolul de a rigidiza fixarea cu colier dintre carcasa superioara a filtrului de aer si furtunul flexibil de iesire aer catre corpul clapetei de acceleratie pentru a asigura etanseitatea sistemului, - eliminand acest reper functia de etansare poate fi compromisa, motorul putand aspira aer nefiltrat, ce poate duce la o uzura prematura a acestuia. - insertia respectiva este necesara tinand seama de grosimea mica a peretilor stutului carcasei superioare a filtrului de aer si de conditiile de lucru ale motorului, temperatura si vibratii, - consideram deasemenea ca nu exista un castig semnificativ de performante ale motorului prin eliminarea acestui reper, diametrul sectiunii de trecere a aerului proaspat aspirat atmosferic (nu avem pe Matiz supraalimentare) fiind corect dimensionat, - acest lucru a fost determinat experimental in urma testelor de performante, emisii si anduranta efectuate pe standurile Centrului Tehnic din uzina."
  11. Diferenta intre uleiuri se poate simti si in cazul unor temperaturi mari, nu numai la rece. Unul este mai vascos, iar celalalt mai putin vascos. Ce am vrut eu sa scot in evidenta este faptul ca singura diferenta resimtita a fost atunci cand uleiul este rece, in favoarea celui 75W80. In cazul in care la vara vor aparea diferente in defavoarea lui 75W80 am sa va impartasesc si voua. Numai de bine!
  12. Dupa ce am citit recomandarile din acest topic am purces si eu la schimbarea uleiului de cutie. Am optat pentru Total 75W80. Cred ca cel mai potrivit ar fi fost cel care este trecut si in manual, adica 75W85, insa din pacate nu am reusit sa gasesc. Inainte am avut Shell 75W90, pus de cei de la Radacini. Mie mi se pare ca e mai bun 75W80. Diferenta se simte doar atunci cand este motorul rece, cand este motorul cald nu se simte nici o diferenta intre cele 2 tipuri de ulei...
  13. Salut! Dupa discutiile de aici am purces si eu la scoaterea restrictorului. Ca prima impresie, acum pot schimba vitezele ceva mai tarziu decat inainte, motorul se simte ca si cum ar fi mai liber... Am observat la fel ca altii ca motorul se incalzeste ceva mai repede. Nu ar putea insemna asta faptul ca aerul care patrunde in exces se incalzeste in compartimentul motor? Ceea ce nu ar fi chiar bine, din cate stiu aerul trebuie sa fie cat mai rece. De asemenea ne poate spune cineva daca exista ceva dezavantaje pe termen lung? Eventual cineva care a facut modificarea asta de vreo 2-3 ani.
  14. Am executat operatiunea. Tutorialul pentru Nubira se aplica foarte bine, doar cateva deosebiri. Doar placuta din exterior are acel "amortizor". Practic este un singur amortizor la fiecare roata... De asemenea pentru scoaterea placutelor cat si a amortizorului nu trebuie folosita neaparat o surubelnita, au iesit usor tragandu-le cu mana.. In rest tutorialul de mai sus se aplica foarte bine... Destul de dificil de desfacut cele 2 suruburi de la etriere, sunt f. bine stranse. Sfatul meu: nu mergeti in service pentru asta, cu putina atentie operatiunea este foarte simpla. Bafta si multumiri pentru tutorial!
  15. Multumesc frumos, am gasit si eu acel tutorial pentru Nubira. Temerea mea era sa nu iasa acel cilindru din etrier atunci cand indepartez etrierul.. Nu stiu de ce tineam minte de la batrana Dacie ca se intampla asa si iti trebuia o scula speciala ca sa il determini sa intre la loc... O sa cumpar ce-mi trebuie si o sa trec la treaba atunci..
 

×
×
  • Create New...