Jump to content

raduuPRI

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About raduuPRI

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    moreni
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2004
  1. Salut. Azi dimineata cand sa pornesc masina bateria era aproape moarta. Am pornit-o cu cabluri de la alta baterie ai am plecat la drum. Am facut cam 40km in care am observat ca atunci cand puneam frana se oprea casetofonul. Dupa ce am oprit motorul n-am mai putut sa-l pornesc. Am impins-o si a pornit imediat dupa care am facut alti 40km pana acasa. In mers mai aprindeam plafoniera si lumina "tremura". Cand am oprit motorul, bateria nu avea curent nici sa inchida usile, si m-am gandit ca alternatorul nu mai incarca. Am gasit un amic care era in pauza de masa si avea un voltmetru cu care am masurat tensiunea la bateriel, era 12V. Cand am pus contactul becurile din bord s-au aprins normal numai pentru o secunda apoi abia se vedeau. Tensiunea, fara sa incerc sa pornesc motorul, era 8V. Am pornit motorul cu cabluri si tensiunea era putin peste 14V(voltmetrul era analog). N-am mai masurat tensiunea cu consumatorii porniti ca se grabea amicul, Am dus masina in parcare si am facut un scurt intentionat la bricheta si motorul a murit. Martorul baterie din bord nu ramane aprins dupa ce porneste motorul, amicul zice ca am vreun scurt pe undeva si ca nu lasa bateria sa se incarce. La ce sa ma uit prima data?
  2. Baia nu are garnitura se etanseaza cu gasket.
  3. Matizul are pompa de benzina, nu de injectie!
  4. Imi place! Dar mi-e mila de bara din fata ce o pati la o groapa mai serioasa.
  5. Trebuia sa iti dea! Pe placuta se afla seria cheii , n-are nici o treaba cu inchiderea centralizata.
  6. Daca "bagai" ochiu' sub masina nu mai erai nevoit sa pui astfel de intrebari.
  7. Acum cateva zile am mers cu matizu' unui prieten din bloc si am observat un lucru destul de ciudat: la apasarea ambreiajului, cand pedala trecea de jumatatea cursei se ducea in gol pana la podea. La ridicare imi arunca piciorul si daca nu incordam serios piciorul se oprea motorul , prima data era sa imi "zboare" genunchiul in volan . I-am spus si lui ca e cam ciudat si mi-a raspuns "orice ambreiaj tre' sa aibe juma' de cursa moarta". I-am mai zis ca la mine nu e asa si nici n-am mai intalnit la alte masini pe care le-am condus. Mi-a mai spus ca o data i s-a rupt cablul de ambreiaj si ca i l-a pus un "meserias" pe rampa. Intrebarea mea e : e normal sa fie asa ? sau "meseriasul" decat i-a pus cablul fara ii mai regleze cursa la pedala...
  8. Ca in toate subiectele pareri pro si contra... Personal mi-ar face placere sa prind pe unu' cu mana la mine in masina la semafor ca n-am mai dat o bataie buna cuiva de mult timp . Cred ca o sa incep sa ridic butonul de la usa din dreapta poate da norocul peste mine .
  9. Inchiderea usilor la pornirea motorului e foarte utila , pe mine nu mai incurca deloc. Daca in timpul asteptarii la semafor cineva vrea sa coboare , pur simplu deschizi usile cu telecomanda fara sa mai opresti motorul. Apoi pentru siguranta ta le inchizi la loc.
  10. Si la matizul meu s-a aprins martorul check in mers , insa fara nici o schimbare in rau a functionarii motorului. Am mers atunci vreo 20km pana s-a stins. In zilele urmatore nu se mai stingea la pornire, apoi in mers ba se aprindea ba se stingea. Am fost la service , mi-au pus testerul pe ea , verdictul sonda lambda trebuie schimbata , nu mi-au spus codul. Am intrebat cat ar costa si le-am spus ca o sa revin cand am auzit pretul . Atunci mi-au schimbat filtrul de aer pe motiv ca era prea imbacsit. Dupa vreo 2 zile nu s-a mai aprins deloc martorul. Am mers asa cam 1 luna dupa care i-am aratat unui prieten unde se afla filtrul de aer si cum arata. Am scos mufa de pe capacul filtului , am dat capacul jos , le-am pus la loc si cand am pornit masina checkul a ramas aprins. Am oprit motorul, l-am pornit si la fel. Dupa vreo 4-5km de mers prin oras s-a stins. La vreo 2 zile in care nu s-a mai aprins, am scos iar mufa si bagat-o la loc si la pornire la fel , checkul a ramas aprins. Apoi la fel dupa cativa km prin oras s-a stins. Asta s-a intamplat acum 3 luni in care nu s-a mai aprins deloc checkul si n-am mai dat pe la service. Sa fie sonda ? Din cate am citit pe aici si ce mi-au spus la service trebuia sa imi consume mai mult, insa consulmul e normal ~5% in afara , in oras nu prea am tinut cont. Ce sa fac?
  11. Matizul meu , E , e din februarie 2004 euroII. A fost cam alergat (72000km). Eu l-am cumparat in august 2007 la un pret destul de bun insa din decembrie au aparut unele probleme: - m-a lasat pompa de benzina , nu mai amorsa deloc am pus contactul vreo 15-20 min continuu si degeaba. Pana la urma de nervi am inceput sa o iau la pumni si dintr-o data a pornit , nu mergea ea ca inainte la a-3-a imi murea motorul ,dar am reusit sa ajung cu ea la service. Acolo mi-au schimbat-o si a pornit la prima cheie. Am intrebat care a fost cauza : "atat ia fost sa fie". - o fisa intrerupta , mergea masina ca dracu'. Am fost la service, nestiind care era problema, mi-au pus unele noi si totul a revenit la normal. Tot atunci am schimbat si bujiile (champion) si filtrul de aer. - am indreptat o janta care am facut-o varza intr-o noapte cand ploaua (daca circulati pe drumurile din Dambovita mare atentie ca patiti ca mine). Cam atat pana acum si sper sa nu mai apara altele. A, si am mai cumparat tableta de la portbagaj ca nu o avea si nu aveam unde sa pun boxele
  12. Problema cu zdranganitul torpedoului am avut-o si eu , chiar daca nu aveam nimic in el. M-am uitat atent la el si am tras incet din toate colturile... se misca din balamale. Am starns toate suruburile de acolo dar degeaba tot se auzea. Pana la urma l-am dat jos si pe 'bolturile' cu care se prinde in balamale am dat cate un strat de banda izoliera si gata . Le bagi o idee mai greu la loc dar scapi de zgomot.
  13. Sal! As vrea si eu catalogul pt Matiz raduu_pri@yahoo.com Raman dator
 

×
×
  • Create New...