Jump to content

deceneu80

Membru
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About deceneu80

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/11/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    constanta
  • Din
    constanta
  • Auto
    daewoo/seat
  • Model
    matiz/leon
  • An
    2002/2009
  • Nr. Inmatr.
    ct-07-wjp/b-05-kjc
  1. deceneu80

    Yellow!

    @banzay: sa stii ca inca am probleme cu parcarea...mi se pare imensa fata de matiz...A fost o idee buna se pare sa nu imi iau jante de aliaj inca mersi de urari! @mircea mircea: iti multumesc mult de urari! Mi-au venit si numerele negre...KJC parca KOJAK era cu k la sfirsit, nu? bine ca nu sunt chel...inca...
  2. deceneu80

    Yellow!

    Va multumesc pt urari! oricum ramin fidel Matizului. 2 zile la munca folosesc Maty, 2 zile acasa folosesc Seatul.
  3. deceneu80

    Yellow!

    Salut! Am zis papapapa Matizului care a ajuns la fratele meu si acum am Seat Leon, 1.6 102hp Ce sa zic... e frumos, e altceva...cind l-am luat mi-a ris fata toata ziua la volan, si inca imi mai ride... pret 13.005 euro, avans 3200, leasing 4 ani. Ca si dotare e reference, adica din ce tin eu minte..)aer conditionat semi-automat, ABS, TCS, Oglinzi electrice incalzite, Mp3 cu 6 difuzoare... si nu mai stiu
  4. matizul meu l-am luat cu 60.000 de km, reali cred ca avea 160.000 am facut 20.000 in plus. am avut simptome cu intrat foarte greu in viteza a 2-a si a 3-a. in ultimele zile inainte de deces nu prea reuseam sa bag in marsarier...si cum omul zice ca mai merge, am mai mers cu ea...pina am ramas pe camp... faza cu agatatul cind o bagi in a doua e de la cutie. eu am mai observat o chestie...teoretic imi agata in momentul in care vreau sa bag in a doua la o viteza superioara..sa zicem 40+. daca o las sa scada la viteza intra mai usor
  5. felicitari! la banii astia daca nu te superi iti luai altceva...la motor te bagi la ceva tunning? daca tot ai dat o groaza de bani... mie unul imi place. fata de un matiz din fabrica e altceva
  6. astazi pe la ora 12 m-am trezit si am dat sa plec de acasa cu matizul. A pornit normal iar dupa 20 de metri s-a oprit in mers. am incercat sa ii dau iar cheie si lasindu-l la relanti a murit din nou. am facut chestia asta de vreo 3 ori cu acelsi rezultat, pina m-am decis sa calc si acceleratia. s-a schimbat ceva in sensul ca in timp ce o turam masina se comporta normal dar dupa ce luam piciorul de pe acceleratie dadea semne de moarte subita si iar calcam acceleratia. Ca de obicei cind ai probleme cu masina apare un vecin binevoitor care mi-a strins un surubel prin care zicea el ca a marit turatia la relanti... bun...ideea e ca am pornit-o si am turat-o vreo 30 de secunde dupa care pot sa zic ca masina a revenit la normal si nu a mai facut nici o figura chiar daca am oprit-o/pornit-o de citeva ori. am plecat de acasa nervos si pe drum vad un service care zicea ca are tester... si opresc. dupa vreo jumate de ora cit am asteptat, vine baiatul baga firele si...surpriza...Dom'ne masina nu are nici o problema! Pai cum sa nu aiba nimic ca uite ce s-a intimplat...baiatul zicea ca singura eroare a fost de la AC dar cum al meu nu are, nu e nici o problema. ca eroarea ar da din cauza asta. si apoi mi-a spus ca singura chestie posibila ar fi sonda de apa care ar fi defecta. Am fost si am cumparat sonda si maine o inlocuiesc cu minutele mele dar intrebarea mea este.. a avut baiatul dreptate sau nu? la tester nu ar trebui sa ma puna sa turez masina? ca doar am pornit-o si am last-o asa 10 secunde timp in care mi-a zis ca n-are nimic! aah si mi-am mai amintit o chestie.. mi-a zis ca teoretic in momentul in care pornesti masina ea va sta o perioada supraturata pina se incalzeste apa, dar problema mea e ca niciodata nu am auzit matizul sa fie supraturat macar vreo 1-2 minute dupa ce pornesc motorul. si am condus pe perioade destul de lungi vreo 3 matizuri...azi am fost cu un prieten cu un tico si se auzea foarte clar motorul supraturat pt vreo 4-5 minute. sa fiu eu mai tare de urechi cind conduc matizul sau care e explicatia?
  7. am si eu o problema... nu reusesc sa desfac o bujie...am fost la 3 mecanici dupa ce m-am chinuit si eu, iar mecanicii mi-au spus ca pot forta bujia pe riscul meu... . nu retin exact cuvintele dar am inteles ca daca o forteaza prea tare o rupe cu tot cu suportul ei si..e mai grav. am inteles merg ce 2 bujii noi si una veche, dar pina cind? ce pot folosi pt a o desface? am folosit si o solutie d-aia de rugina.
  8. baieti spuneti-mi sai mie va rog pe ca lume jucati? in prezent eu sunt pe l3 in tribul lra2 pe k76 valdac e userul
  9. scuze da nu m-am mai uitat pe topicul asta... nenea nu era acolo iar din ce am vazut peste gard... mai bine nu te duci. la telefon mi-a zis ca nu are de matiz da gasim noi ceva pe acolo...
  10. hmmm doar ce am vorbit cu mecanicul trimis la fata locului si mi-a zis ca e placa...care cumpara un matiz ca nu mai pot. toate pica la el...
  11. Baieti am si eu nevoie de un pic de ajutor. Aseara am pornit masina sa plec acasa...motorul a pornit dar masina era turata desi eram pe liber, a revenit la normal dupa vreo 10 sec, si am plecat... dupa vreo 200 de metri in care imi intra foarte greu in viteze, la o intersectie s-a oprit. cind am pornit-o nu mai intra deloc in viteza iar nenorocita de pedala de ambreiaj era la fund si nu revine...este cumva cablul de ambreiaj care s-a dus?
  12. ti-am trimis un mesaj. l-ai primit? poti sa ma ajuti?
  13. am gasit va multumesc
  14. deceneu80

    Comparare Auto

    ma ajuta cineva cu vreun link? caut site ca sa compar masini noi ex fabia contra accent, etc am gasit undeva zilele trecute si aku nu mai stiu unde... off topic tastatura e nenorocita si nu mai scrie cu litere mari...
  15. de la o vreme a inceput sa mi se auda un tacanit siciitor la matiz. se prezinta in felul urmator: cind accelerez si ajung la 70-80 iau piciorul de pe acceleratie si incepe... in momentul in care accelerez se opreste, daca iau piciorul aceeasi chestie. in momentul in care frinez cind ajung pe la 50-60 tacanitul dispare. asta se intimpla la inceput la viteze undeva de 60-70-80/ora acum a scazut viteza la care se aude pina la 40-50. cineva mi-a spus ca ar fi capul de la vitezometru...aku intrebarea mea e...cum sa ii dau de cap? si daca e capul de laa vitezometru pot sa il repar singur sau fuga la mecanic. eu personal am inceput sa sufar de o boala numita fara mecanic asta dupa ce mi-am luat niste tepe de genul 80% din costul reparatiei e manopera...
 

×
×
  • Create New...