Jump to content

R1der

Membru
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

About R1der

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Romania
  • Din
    Seaca
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico, Cielo, Suzuki GSX
  • An
    2000 si 1996
  • Nr. Inmatr.
    Riesling cat mai vechi
  1. Am si eu niste probleme la ambreiaj: - la aerisire, pedala, dupa primele apasari si scos aerul a devenit moale adica a cazut de tot - si-a revenit DOAR dupa ce am aerisit cilindrul receptor cu mana; - in mers pedala devine moale si are cursa DOAR 2-3 cm caraind in mod special in marsarier - isi revine DOAR daca o calc brusc si pana la capat de vreo 2-3 ori; - cu pedala moale masina nu se mai tureaza nici la vale nici la deal nici pe drept; - ambreiajul NU patineaza. Ce credeti ca e defect? Pompa sau cilindrul receptor. Mi-a mancat zilele in Grecia si Bulgaria timp de o saptamana. D-abia am vebit ieri cu masina exceptand momentele cand pedala era tare si masina tragea bine cu 5 persoane in ea.
  2. Am auzit ca s-ar potrivi pe Cielo rulmentii de pe Dacia Nova si injectoarele de pe Logan, Clio, Solenza si Supernova. Voi ce stiti e adevarat?
  3. Mda axa cu came este patrata . Acum, se poate rectifica axa cu came stiti ceva de asta? Daca se inlocuieste axa cu came trebuiesc inlocuiti si tachetii si culbutorii? Se pot pune pastile pe diferite marimi pt a reface jocul la supape?
  4. Am si eu o problema cu oarece bataie la motor. Cielo 8v '96 Bataia se aude si la rece si la cald. De cand am schimbat uleiul ( Cepsa Oil am pus ) a inceput sa se auda un carait la motor. Presupun ca ar fi de la axa cu came dar imi e frica sa nu cumva sa fie de la altceva ( bolt, biela etc ). Citesc aici si vad ca se poate verifica cu un manometru presiunea la ulei. Mai precis unde se poate baga manometrul ala si cat trebuie sa arate. Acum nu pot face decat sa dau capacul de la axa jos si sa vad daca ma stropeste si pe mine cu ulei si sa imi dau seama daca baga sau nu. Din experienta voastra, acel carait care se aude ( nu este metalic ci mai degraba cum spunea cineva suna a diesel ) este sigur de la axa?
  5. Poze cu cheile de 15, 17 si 10 Facom si poze cu IUS si Klaus
  6. mai am si 15, 17, 19, tot Facom combinate
  7. Vand urmatoarele chei combinate Facom : - 2 buc de 8; - 3 buc de 10; - 3 buc de 13 - 2 buc de 14. Cheile sunt noi. Pretul pentru o singura singura bucata este de 25 lei iar pt toate 170 lei. Pe langa astea mai am o singura cheie fixa IUS Professional 11-13 care pare si ea nou la pret de 20 lei si o cheie Klaus Professional combinata de 11 care este noua dar care are pe o parte un inceput de rugina la pret de 15 lei. 0769920790 Alexandru
  8. R1der

    Se Introduce Buvigneta

    Daca se va si descongestiona traficul probabil ca vom incepe sa avem un transport in comun decent o data cu aparitia acestei taxe. Si sigur de va mai descongestiona. Important ar fi sa se evite la transportul in comun blocajele, crearea de benzi speciale unde se poate etc, evident benzi pe care daca esti prins sa fi sanctionat. Taxa in sine nu e o noutate decat pentru noi. Personal nu o vad nici buna si nici rea cu exceptia cazului mentionat mai sus.
  9. Usa spate stanga s-a dat, raman valabile usa fata stanga si usa spate dreapta.
  10. Aha. Estimez ca as mai avea vreo 3 litri de benzina asa cum ai spus si tu in momentul in care acul e pe pin. Nu stiu de ce dar am asa un feeling. Ideea e de ce nu mi se aprinde indicatorul de rezervor gol sau mai precis de ce nu mi s-a mai aprins. Facand plinul pana in gura busonului acul intr-adevar nu s-a dus peste ultima gradatie de sus cum cred ca era normal sau cum am vazut la alte masini. De aici deduc ca mai am 3 litri si ca acul da e decalibrat. Ce ma deranjeaza e faptul ca nu se aprinde becul ala de rahat. Cum verific si unde trebuie sa ma uit ca sa il verific. PS: in ce consta deformarea grava a rezervorului?
  11. Am si eu o problema daca ii pot spune asa. Indicatorul de rezervor gol nu mi se aprindea. Ieri pt prima data de cand am masina s-a aprins. Am alimentat si evident s-a stins. Probabil e o problema de contacte ceva. Stie cineva cum se testeaza si ce ar trebui sa curat sau sa urmaresc? Trebuie sa spun ca s-a aprins cu mult sub linia de demarcatie de la indicatorul cu ac - rezervor gol. Mai precis acul s-a asezat pe pinul de sustinere daca il pot denumi asa. Si nu e prima data cand acul se regaseste in pozitia aia.
  12. Nu merita sa schimbi glisierele alea. Sunt scumpe 65- 95 lei si mai bine schimbi etrierul cu tot adica 125 lei nou. Vorbesc de preturi la Radacini.
  13. Asa face si masina mea. Cumva sa fie vre-un tampon / suport terminat?
 

×
×
  • Create New...