Jump to content

fangio

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About fangio

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    moreni
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    DB-46-raw
  1. Gata problema rezolvata - cumparat si montat racord flexibil 45x160x270 Se putea si cu unul 50x160
  2. Helppp!!!!!! Cielo euro 3 an 2004 Stie cineva dimensiunile racordului flexibil? E sfasiat si nu gasesc niciunde dimensiunile ca piesa. La magazin nu gasesc decat saxofonul cu totul. A mai avut cineva problema asta? Daca da ce recomandari are. Mersi.
  3. In weekend iar a facut faza cu bujiile ude si asta era urmatorul pas. Imi poti recomanda pe cineva?
  4. Pentru ca nu am ajuns sa ii fac nimic si am mers cu ea asa cu pornirile greoaie am mai observat ceva: - daca pun contactul, astept sa termine de bazait pompa si dau la automat nu porneste - rezolvarea e scoaterea bujiilor (care sunt ude) si arderea lor cu flacara - daca dau la automat direct cum se dadea la dacia cu carburator porneste sacadat (parca porneste in 3 pistoane) dar fata de situatia descrisa mai sus maca porneste
  5. Incercam sa-l pornesc in aceeasi zi, in unele situatii motorul nu apuca sa se raceasca. Ce legatura are catalizatorul si pompa, atata timp cat masina porneste daca merg DOAR pe benzina sau daca o trec pe benzina inainte sa o opresc. Urmatorul pas e sa schimb electrovalva.
  6. O sa schimb "plamanul" si vad apoi cum se comporta. Dap greseala mea, am omis sa mentionez de GPL.
  7. Revenind la problema sus mentionata cu pornirea. In weekend am facut cateva experimente: 1) Mers cu maina exclusiv pe benzina - Masina a pornit fara probleme. 2) Mers pe benzina, trecut pe gaz cand motorul se incalzea - Masina pornea mai greu. 3) Mers pe benzina, trecut pe gaz cand motorul se incalzea si cu cativa km inainte de destinatie treceam din nou pe benzina - Masina a pornit fara probleme. PS: Masina are GPL Lovato, filtrul de gaz e schimbat, dar la ultima revizie tipul de la service mi-a spus ca "plamanul" instalatiei nu mai functioneaza corect.
  8. Cielo 2004 euro 3, 80CP(1 ax cu came) Simptome: Acum vreo luna a inceput sa porneasca greu la cald. Dupa ceva timp a inceput sa porneasca greu si la rece pana nu a mai pornit deloc. Motorul se invarteste dar nu vrea sa porneasca, se aud niste rateuri in toba de esapamant si bujiile sunt ude. Reparatii: Verificat scanteie, verificat bobina (pusa pe alta masina), schimbat fise, schimbat bujii (cu NGK coreene). Masina a fost pusa si pe tester si a zis ca este ok. Problema: Dupa reparatiile mai sus mentionate masina a pornit o perioada dupa care nu a mai pornit la rece. Am chemat mecanicul a constata ca bujiile sunt ude, a pus unele folosite de el si masina a pornit. Intrebarea mea este ce poate uda bujiile??? A mai patit cineva asa ceva? Este corecta distanta de 1,0-1,1 la electrod? Trebuie sa umblu cu cheia de bujii dupa mine si cand nu mai porneste sa le scot si sa le curat?
  9. Problema rezolvata: 1-inlocuit termostat 2- ptr ca e motor in 8 valve si ptr inlocuirea termostatului se demonteaza si distributia am inlocuit-o si pe aia + pompa apa + antigel
  10. Eu am urmatoarea situatie: - in timp ce mergeam acul de la temperatura s-a ridicat de la pozitia de mijloc la pozitia de maxim. Cum am vazut asta am dat drumul la caldura la maxim (aer cald baga), am mers cu motorul fara acceleratii bruste si am observat ca acul a cobiorat la pozitia normala (la jumatate). Am oprit caldura si am observat ca acul se ridica iar, mentionez ca ventilatorul de la motor mergea. Cauze?????
  11. Chiar nu a rezolvat nimeni problema cu distributia aerului????????
  12. Blocul de climatizare e nou. Am impresia k ceea ce zici tu a facut mecanicul, a suflat pe respectivele furtune a pus mana pe gaurile de la mufa a dat drumul la ventilator cu motorul pornit apoi a inceput sa imble pe la nu stiu ce supape de vacuum de sub bord si apoi a lasat totul balta cu mentiunea "o sa vedem saptamana viitoare"!!
  13. Salut. La mine a ramas blocata ventilatia pe parbriz si pe gurile pentru fata in oricare dintre cele 4 pozitii s-ar afla comutatorul. Am fost la un mecanic "priceput" si a zis ca e de la comanda, el zis eu cumparat, mi-a montat comanda a verificat furtunele de vacuum si surpriza... aceleasi simptome adica aerul vine tot pe unde vrea el. Acelasi mecanic "priceput" a zis ca e de la o supapa vacumatica chestii care se aflau sub bord dupa care si-a luat surubelnitele a zis k mai vorbim cand imi face rost el de piesa (a zis ca nu stie cum se cheama ca sa o comand eu in magazin) si plecat a fost. Un sfat va rog unde sa ma duc (service) sau o recomandare de mecanic care sa-mi rezolve si mie problema asta. Multumesc.
  14. Salut. Vitezometrul meu oscila la viteze intre 60 si 80km/h, asa ca am desfacut bordul si am curatat locul unde intra cablul in ceasul de bord si acum oscileaza cand merg cu viteze intre 100 si 120km/h. Care e rezolvarea? Cablul sau ceasul e defect???
 

×
×
  • Create New...