Jump to content

aribun II

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About aribun II

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Tismana
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    GJ-07-CID
  1. Va salut. Am ramas fara frane in mers, in intersectie pe drum fara prioritate si din stanga venea un camion, am avut noroc cu frana de mana. Ce sa intamplat ? Conducta spate stanga, partea de la rezervor la etrier sa spart datorita faptului ca a fost mancata de rugina de la exterior catre interior - masina este din 2002. Nu mi-am dat seama decat tarziu si era sa consum tot lichidul si sa raman si fara ambreiaj. Cu toate ca facusem ITP-ul nu mi sa zis ca ar trebui schimbata conducta. Am facut rost de conducta, dar nu am gasit decat partea din fata si am adaptat-o, cand am miscat de conducta care merge la roata dreapta spate sa rupt si aceasta din aceeasi cauza - mancata de rugina si aproape in aceeasi zona. Zona in care sa produs ruginirea acestora este in zona montarii pe longeroare, de la rezervor catre spatele masini. Pe partea dreapta nu am gasit conducta si am cumparat una de cupru. Ar crea vreo problema la sistemul de franare daca as inlocui conductele de metal conducte de cupru? A mai facut cineva ceasta modificare. Cu stima.
  2. Multumesc de raspuns. Eu zic de articulatia cardanica de pe caseta de directie, prinsa prin doua suruburi. Se poate decapsula crucea veche si inlocui cu o cruce noua, din masuratori ar fi o cruce de 16 x 38.9 mm? A incercat cineva acest lucru. Cu stima.
  3. Va salut. Am observat joc la articulatia cardanica dintre coloana volanului si caseta de directie. Pt schimbarea acesteia in cartea service a masinii spune ca se demonteaza si placa suport de pe caroserie a axului de volan, dar se poate face acest lucru fara sa fie demontata servofrana (parca nu este loc de demontat de aceasta)? Un pret, daca stie cineva, ca eu am gasit-o cu 600 lei (noua). Nu se poate inlocui doar crucea cardanica ? Multumesc.
  4. Va salut. De cand am schimbat cureaua de distributie (+ role, pompa apa, antigel) au trecut 3 ani si jumatate si am facut 20 000 km. Revin, scuze am apasat ceva din greseala, considerati ca trebuie schimbat kit-ul de distributie. Multumesc
  5. Va salut. Trebuie sa schimb bucsile de la brat inferior fata si nu inteleg din cartea de service cum se monteaza bucsa cu goluri. Cu diametrul cu cauciuc in lungul masinii sau perpendicular pe lungimea masinii? Ma gandesc sa montez o bucsa tot plina in zona cauciucata si in partea din spate a bratului. Cu stima.
  6. Buna seara. Are cineva informatii privind posibilitatea montarii unei cutii de viteza 6+1 pe Nubira II cu motor 1,6.
  7. Multumesc. O sa demontez saptamana aceasta deoarece trebuie sa verific si frana de mana ca tine foarte sus. O zi placuta.
  8. Va salut. Nubira II, cu discuri de frana spate, 82500 km. In ultima perioada (2 luni) am observat ca au ruginit discurile pe spate si nu au revenit la normal. La ITP mi-a zis ca asta este problema stiuta pentru Nubira. A mai patit cineva acest lucru, se pot monta discuri mai performante sau cum se poate rezolva aceasta problema. Va multumesc
  9. Va salut. La pornirea motorului a aparut o bataie metalica, localizata undeva in zona pistonului 1, langa ambreiaj. Pe masura ce sa incalzit motorul intensitatea zgomutului a disparut (dupa aprox. 4 km). Am repornit-o si nu sa mai auzit acest zgomot. Am facut in jur de 100 km si cam 10 porniri, 2 la rece dar nu sa mai auzit zgomotul respectiv. Trebuie sa fac un drum de 700 km, inclusiv Transfagarasanu-l si ma cam sperie. Poate cine sa spuna cam care ar cauza. Masina are 80500 km. MULTUMESC.
  10. Pentru rulmenti fata : cod catalog piese 09267-39005. Eu am montat rulmenti FAG de la dealer (amandoi), pentru geanta pe 14", cu codul FAG 713 6441 70, serie rulment F-803 646 RDL-G1 , F 046, 100 lei/buc. Trebuie presa pentru montarea acestora, nu se bate cu ciocanul pentru ca sare vaselina de la role (am folosit o menghina de 150 mm si dornuri). Este foarte important sa se respecte momentul de strangere a piulitei de planetara (vezi cartea SERVICE), eu am schimbat bucsile si am strins cu levierul piulita, sa uzat rulmentul de pe stanga dupa 10.000 km. Trebuie cheie dinamometrica de la 5-25 daNm. Problema : masina are 79.500 km si ambele suruburi (cap de INBUS de 5) de la senzorii de ABS sau rupt (am folosit chiar MoS2, nu am incercat cu WD 40). Cu un aparat de sudura si 2 piulite de 6 se pot scoate prin interior dupa demontarea fuzetei.
  11. Am verificat graficul de revizii si sunt de parere ca daca producatorul a stabilit anumite operatii de verficare sau inlocuiri de piese sau lichide, acestea ar trebui respectate. Dar revin cu problema (zgomotul la rulare) aparuta la roti - sunt rulmentii ? Masina are 79.000 km. Daca sunt rulmentii, stie cineva seria lor.
  12. Va salut. S-a incalzit (foarte tare) roata fata stanga de doua ori (decembrie 2009). Am demontat etrierul si l-am curatat, nu au mai fost probleme, dar in ultimul timp se aude un zgomot din zona rotilor fata , in special cand virez la dreapta. Ar putea fi rulmentii uzati, sau au ramas fara vaselina. Stie cineva ce serie au. Masina este din 2002 si nu i sa schimbat lichidul de frana, pt ca au zis in service ca este curat??????. Va multumesc .
  13. Tot cu mine ai vorbit de modificarea instalatiei, dar a-si dori sa trec prin sigurante curentul care merge in faruri. Nu stiu cum ar fi mai bine : -sa iau curent de comanda pentru relee de dupa sigurantele din blocul de sigurante compartiment motor (pentru a proteja bordul) si sa montez un alt bloc de 4 sigurante separat pentru faruri , sau -sa gasesc firul de vine din blocul de lumini pt faza scurta si faza lunga (pana la derivatia pentru sigurante) si sa comand releele, iar din relee sa mearga in sigurantele din bloc sigurante si apoi in faruri. Maine o sa demontez si suspensia pe partea drepta sa vad daca o sa descoper cine provoaca zgomotul. Multumesc pentru raspuns.
  14. Buna seara. Am patit urmatoarea problema : ramas fara faza scurta seara, la 300 km de casa (dupa 400 km). Motiv : incalzire excesiva a mufei de contacte alba de sub bord (cred ca S 204) si oxidare contacte (explicatie service). Problema si mai mare : nu mai functioneaza nici reglarea farurilor din interior. Stie cineva unde este punctul de derivatie a firului de curent ce vine de la comutatorul de lumini din coloana volanului si intra in blocul de sigurante motor inainte de sigurantele EF 26 si EF 30. Alta problema : am un zgomot metalic la roata dreapta cand merg pe drum drept si denivelat. Nu se mai aude cand roata este virata. Verificat etrier si bucsi. A mai patit cineva acest lucru. Multumesc.
 

×
×
  • Create New...