Jump to content

~Ov

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About ~Ov

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/13/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Dacia
  • Model
    1300
  • An
    1972

Recent Profile Visitors

817 profile views
  1. sper ca nu s-a mai discutat (desi e cam stupid). Intrebarea mea e: la ce folosesc butoanele din dreapta de la ceasul din bord (parca scrie S si D pe ele). Le-am apasat de le-am innebunit si aproape nimic, adica daca apas pe ala de jos si apoi pe ala de sus se schimba ora in altceva, dar nu pricep care-i treaba. N-am manual de utilizare al masinii, ca daca as fi avut l-as fi citit ! Mersi,
  2. dupa ce am vb cu ovi_jer ( inca o data), m-am lamurit in cazul meu. Presiunea in instalatie la mine este egala cu cea atmosferica
  3. am scos mufa de la senzor si vin 3 fire nu 2, sunt 2 albastre si unul rosu. Ce contacte fac ?
  4. 1. sunt bune 2. nu prea vad mufele, e inghesuiala mare. Defapt am gasit una cu 2 fire izolate cu banda de carpa si pare a fi infipta bine acolo 3. cureaua pare noua 4. conducta subtire am gasit-o in stanga (cum te uiti din fata masinii) si o ia pe sub filtrul de aer. Acolo parca am vazut ceva infipt in ea dar nu sunt sigur ca e senzorul. Oricum e inghesuiala mare si trebuie sa dau jos filtrul de aer ca sa am acces acolo. Si e mizerie mareeeee (cu prima ocazie curat <nu spal> motorul, ca ma enerveaza sa ma mozolesc cum ridic capota si pun mana pe ceva) si sunt la munca acum si nu pot sa ma jegaresc. Inca o intrebare: N-ar trebui sa fie si un releu pe undeva? (sau e in compresor). Ca nu tacane nimic cand apas butonul (am stat cu urechea pe panoul de sigurante).
  5. >- Multumesc mult. O sa incerc toate cele si va tin la curent cu rezultatul.
  6. am si eu o problema cu A/C-ul, adica nu merge deloc Becul se aprinde cand apas pe buton, dar nu se aude ca ar cupla compresorul si nici nu porneste ev-ul. M-am uitat pe panoul de la sigurante si am identificat o siguranta pt a/c care este buna. Ce altceva as putea sa mai verific (specific ca nu stiu deloc istoria masinii ca este a firmei, stiu doar ca are 130k km).
  7. am si eu o problema asemanatoare, adica la mine trage de rupe cand e rece, dar cand se incalzeste se puturoseste de tot (un cielo exe). M-as cam baga sa-i resetez calculatorul, dar nu stiu codul de la cass plus ca mi-e sa nu se intample ceva si cu mizeria de alarma (Care de ieri nici nu mai merge). Vreo sugestie ?
  8. ok, mersi de raspuns, cred ca se poate inchide aici
  9. right, imobilizator ii zice in termenii daewoo (am verificat acum), antidemaraj ii zice la dacie. Ok, si cum pot sa aflu daca are sau nu (io am vazut o cheie de matiz nou care avea, si in cheie, in plastic avea un dop mic pe unde banuiesc ca a fost infipt cip-ul asta, dar la mine n-are asa ceva, cheie e turnata dintr-o bucata si mi-e ca n-are)
  10. la acel circuit compus din cip-ul din cheie si bobina din jurul contactului, conectata la UCE, care daca nu recunoaste cheia originala (conform inf din cip) nu permite pornirea masinii. Security stuff M-am uitat pe site-ul daewoo zi sice ca are, dar asta fiind mai vechi (din 2000, probabil din primele modele de executive) nu stiu daca are sau nu.
  11. Am si eu o intrebare ca sunt nou in domeniul Daewoo. Un Cielo Executive din 2000 are sau n-are circuit antidemaraj ? Mersi
 

×
×
  • Create New...