Jump to content

Lucas

Membru
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About Lucas

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/03/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Baia Mare
  • Interests
    bere, femei, chefuri si modificarea bijuteriei mele intr-un show-car :)
  • Din
    Baia Mare
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico SX
  • An
    1998
  1. hmmmz...ms frumos... dar ziceai ca nu exista vopsea cu aceeasi nuanta cu a masinii mele...dar vad ca tu ai spoilerele vopsite si sunt aceeasi nuanta cu a masinii tale...sau asa se vede in poza si de fapt in realitate sunt de alta nuanta ?
  2. Si polistirenul asta unde il pot gasi ? la firme ce comercializeaza materiale de constructie ? Gasesc asa cev asi in metro la materiale de constructii ? Apropo cat te-au costat materialele pentru o usa ? Ai pus doua straturi ? Si pe fata exterioara si pe cea interioara ?
  3. Hehe... nicubarbu si eu am volan din ala. celalalt i s-a rupt mamei in mana cand vira pe loc in parcare ( bine ca pe loc...si nu cand masina era in miscare ). De gros... s-ar putea sa fie mai gros decat celalalt...dar mie mi se pare totusi subtire si asta. oare daca i-as pune burete din ala ar fi prea subtire volanul si ar aluneca buretele pe volan la curbe ? Ca tare as vrea sa`l fac mai gros si mai moale
  4. Salutare. Vreau sa-mi vopsesc spoilerele fata si spate de la Tico. Nu in totalitate fiindca nu`mi place cum arata vopsite in totalitate. Doar o parte din spoiler. Acuma ce vreau sa va intreb este : 1. Exista vopsea speciala pentru spoilere ? sau ceva vopsea rezistenta la zgarieturi, intemperii, fluctuatii de temperatura ? rezistenta la temperaturi foarte mari si foarte mici ? Ca nu as dori sa imi puste dupa 3 luni de la caldura sau de la rece , sau sa mi se cojeasca, sau din cauza unei pietricele sa imi puste vopseaua. 2. Care este procesul de vopsire ? Trebuie sa smirgheluiesc spoilerul putin ca sa aibe aderenta vopseaua ? Inainte de vopsire trebuie sa dau cu ceva degresant ? Sau cu ceva solutie speciala ? Va intreb toate astea fiindca doar din auzite am mai prins una alta dar nimic concret. Multumesc mult anticipat si sa ne traiasca bijuteriile.
  5. Da. nasoala chestia. Dar daca-mi pun pe 13 , trec pe la R.A.R. , face nu stiu ce test, si imi da o foaie suplimentara in care scrie ca a fost schimbata dimensiunea jantelor si a cauciucurilor ? Sau trebuie sa-mi schimbe complet talonul si sa modifice acolo unde e scris ? Am mai primit un e-mail de la o firma de jante...si mi-au raspuns...deci merg si jantele Fondmetal 5200 ( 5.5x13") ca are distanta intre prezoane de 114.3. Deci pe Tico merg sigur jantele CMS cu 5 spite duble indoite , AEZ Dion Design , Enzo Cup Design , Faonmetal 5200 . E bine de stiut ca modelele astea intra fara flanse sau distantiere. Mai sunt si altele ?
  6. Salutare. Vin cu o informatie care poate fi de folos celor care vor sa-si puna jante din aliaj pe 13" fara flanse si mai stiu eu. Deci cu distanta dintre prezoane ca la matiz. Pe langa CMS-urile alea, am mai gasit Enzo Cup Design si AEZ Dion . Astea se potrivesc 100% pe tico deoarece am intrat la ei pe site si poti sa-ti configurezi masina cu jantele d la ei..intr-un fel asa sa vezi cum ar sta pe masina ta inainte sa le cumperi. La selectarea masinii Tico nu era dar era Matizache si jantele astea se potriveau printre altele. Apropo. Addrojan...la mine scrie in talon dimensiunea cauciucurilor. Dar nici macar nu scrie bine. Deci nu scrie 155/70/12...scrie 135 SR 12. Nu stiu ce vrea sa insemne dimensiunea aia. In fine ata ete.
  7. hmm...stai putin. Fs-ul ala ce inseamna ? Uite aici un sub..care e 4.5 mil : subwoofer tub bass reflex diametru difuzor: 30 cm putere RMS/max: 250 / 400 Watts impedanta 4 ohmi raspuns in frecventa 19 - 200 Hz SPL: 94 dB con din polipropilena dimensiuni 340 mm x 680 mm greutate 13 kg Deci cica ar porni de la 19 Hz..hmm cum ziceai ca alea care coboara sub 20, costa mii de euro, inseamna ca ceva nu cunosc eu. Fs-ul ala e cumva de exemplu, o anumita frecventa in care poate sa dea diful constant ? Ca astia 19 Hz care ii scriu astia aici, ma tem sa nu fie ceva fen puterea muzicala PMPO sau puterea maxima...adica diful rezista cateva secunde si la puterea aia..dar veci nu o sa mearga cu puterea aia constant...doar cu RMS-ul. Sau Fs e ceva frecventa de rezonanta ? Acolo se simte el ceva mai bine sa-i zic asa ? Te rog lamureste-ma ce insemna Fs-ul. Si te rog sa-mi zici ce mai trebuie de luat in calcul ca si eu mai incolo putin vreau sa-mi schimb subwooferul si vreau sa imi iau ceva cat-de-cat bun. Bugetul pt. sub. ar fi pana la 150 E ( in cutie sau tub...sau de ce nu tuburi ? ) Vreau si daca e de 175 W RMS, dar la wattii aia sa scoata un bass cat mai profund , cat mai bine definit si cat mai clar ( aici stiu ca ampliful are un mare rol..dar si subul trebuie sa fie de calitate).
  8. Si eu am auzit chestia asta. Cum ca tunurile de bass sunt o mare porcarie in materie de subwoofer. Acuma ce pot sa spun e ca am vazut acum vreo 1 an jumate, intr-un golf 1 decapotabil un tub din asta de la JBL ( apropo de cel care zicea mai sus cum ca ar oferi cel mai bun bass/ron ) . Era din seria CS ( deci cea mai slaba )..acuma nu stiu de cat era difu..cred ca de 20 sau 25...chiar nu mai stiu..stiu doar ca scotea extrem de slabut si cand a deschis portbagajul...dezastru total...zici ca era un dif ars. Acuma nu te poti lua dupa asta. Ca era JBl cel mai ieftin , si nici nu stiu la ce amplif era legat. De regula nu poti sa zici ca marca X scoate cel mai bun bas. Aici depinde de frecventa de lucru a difului. Eu zic ca alea care pornesc de la un 22 Hz pana la 500 , 1000 etc Hz, sunt bune. Eu caut acuma sa-mi iau care urca de la 18 sau 19 Hz. Teoretic cu cat frecventa e mai mica, cu atat o sa fie bass`ul mai clar si da senzatia ca distruge tot. Asta doar teoretic. Eu am un SAL ( nu mai stiu modelul ) in cutie, cu plexiglass, dif de 25 si se misca bine...scoate frumusel dar deja cerintele mele sunt mai mari ( ehh...asa-i cand te obisnuiesti deja cu ceva bun..vrei ceva si mai bun si tot asa ).
  9. ioi, ioi si vai vai...am imbulinat-o...ce repede am sarit...scuzati-ma...dar am fost obosit cand m-am uitat pe site...si chiar ma gandeam cum is asa de ieftine..in fond... 800.000 / janta + taxele de curierat mi s-a parut si mie enorm de ieftin... de fapt... m-am incurcat cum am fost obosit la pret...cu roni astia...ehh...sunt 795 RON / set. acuma am vazut. cu 16 piulite + 4 inele de centrare ...deci aproape 8 mil lei vechi + taxele de curierat...ufff...ce ciuda imi este. http://www.autodaewoo.ro/tuning.php
  10. Multumesc frumos ca m-ai lamurit. Chiar asta vroiam. un rezumat. Ai fost foarte explicit si concret. Acuma daca colegul a zis ca la latime de 195 ii "freaca" la bracare, inseamna ca daca as pune anvelope cu latime de 165 nu ar trebui sa fie problema. Ahh. Inca o chestie la care ma gandesc. Politia. jantele si cauciucurile trebuie sa fie de marimea celei scrise in talon. Nu stiti oare se leaga de asa ceva ? Ca nu tare as vrea sa-mi ia talonul pana schimb rotile inapoi, dupa aia umbla dupa nenea politistu, cine stie ce birocratii mai sunt, adeverinte etc. Pt. a schimba dimensiunea jantelor si a cauciucurilor trebuie sa schimb tot talonul ? Sau poate exista ceva foaie care se ia e la R.A.R. sau mai stiu eu de unde. Habar nu am. Stie cineva cum este chestia asta ?
  11. Salutare. In curand ( max. o saptamana ) trebuie sa imi schimb cauciucurile ( cele actuale sunt deodata cu masina..adica de 8 ani ) si ma gandeam la o chestie...cauciucurile de 12" pt. tico , costa aprox. 1.2 mil in baia mare ( cel mai ieftin loc ). Am cautat pe internet si de 13 si am gasit la 1.15 mil ( 155/65/13 ) si la 1.2 mil ( 165/65/13 ). Acuma m-am gandit ca daca tot trebuie sa schimb cauciucurile..si pretul este cam egal pt. cele pe 12 si cele pe 13, sa imi cumpar un set de CMS din alea cum " are tot poporul" ca is aprox. 3.3 mil setul. Stiu ca am zis cu vreo 2 pagini mai sus ca nu imi prea plac...dar asa de umblat cu ele pana imi strang bani pt. unele de 14, sau altele de 13 eu zic ca merg. Oricum imi plac mai mult decat cele de tabla de tico. Acuma vad ca tot s-a mai vorbit dar mai intreb inca o data pt. siguranta si dintr-un motiv mai intreb : Se potrivesc perfect CMS-urile pe Tico ? Intreb asta fiindca scrie ca distanta intre prezoane este de 114 , iar la tico este de 114,3 din cate am inteles eu pe aici. Deci cu cei 0,3 cum ramane ? Inca o chestie ar fi daca trebuie sa schimb ceva si la articulatie sau suspensie..sau sa modific ceva. La bracare maxima din cate am inteles ar atinge putin..ehh...asta e...nu virez la maxim. Cat despre eroarea de kilometraj de 3-5 km/h...nu ma deranjeaza. Acuma vine problema cauciucurilor. latimea de 155 se potrivesc pt. jantele astea ? sau sunt prea inguste ? daca se potrivesc astea, mai ating la virare maxima ? Dar cele de 165 ( as opta pt. astea ca am suprafata de rulare mai mare deci implicit aderenta este mai maresi mai buna ) sunt bune ? Acuma...eu am facut un calcul... deci un inchi are 2,5 cm. cauciucurile de tico au o inaltime de 70 mm. Daca pun jante pe 13, deci cu 2,5 cm mai mare, ar trebui sa scad din inaltimea cauciucului 2,5 cm ca sa fie perfect. Dar de la 70 mm la 65 mm sunt doar 5 mm diferenta...deci voi avea roti cu 2 cm mai mari teoretic ? As avea probleme ? La gropi ma refer. Sau altcumva se calculeaza aceste chestii ? Cam multe intrebari dar daca ati putea sa-mi raspundeti la toate criteriile as fi recunoscator deoarece nu vreau sa mi le comand si dupa aia sa aflu ca trebuie ceva flanse sau mai stiu eu ce si nu prea as vrea sa imi pun flanse si sa stau cu ele in casa in
  12. guru : moneda ? la mine si telu de-l pun se misca de numa`pe plafon...zici ca se grabeste sa ajunga undeva ce viteza ia dann : de GZ ce zic ? cei mai belea. Daca fiatul ala echipat cu difuri M.N.C. scotea o presiune impresionanta, GZ-urile ( si vb. aia ca erau mai multe masini echipate cu GZ...era un golf 2 , un Fiat dubita din aia cu geamuri model nou, si ceva masinuta mica mai veche...astea din cele mai impresionante) aveau si bassul clar. La M.N.C. , iti bagai capul in masina, in 5 secunde te dureau timpanele...dar in primele 3 secunde daca ai cat de cat ureche muzicala, iti dadeai seama ca nu era un bas clar...era cam pocit sa zic asa. Cu GZ-urile era alta mancare de peste. Pacat ca nu am putut sta prea mult ( am fost ud leoarca din cap pana-n picioare...mai ales in adidasi ... puteam stoarce sosetele...ce ciuda mi-a fost ca nu mi-am luat bocancii. Cel mai ciuda imi este ca nu am auzit cum suna masinuta aia mica care au adus-o cei de la GZ pe la 1-2 dupa amiaza...aia cu wall-ul ala in spatele scaunului fata cu doua suburi. Ca tot o pregateau si nu am mai putut sta...am crezut ca si mor de ud ce am fost. Chiar imi pare extrem de rau ca nu am auzit cum suna masina aia. oricum imi place ca fiecare masina echipata cu GZ-uri, avea scris, sau stegulete cu under-construction...deci semn bun...peste 2 ani cand poate o sa se mai faca show tuning la oradea, vor fi gata...si atunci nebunie Revenind la topic. Dane eu nu tintesc neaparat spre 500 - 600 W dintr-un subwoofer. Eu ma uit la frecventa in care lucreaza. Daca frecventa minima este peste 28 hz nici nu ma uit la subwooferul ala ..poate sa aibe 1000 W si sa fie la 100 E bucata. Eu vreau ceva cu frecventa minima undeva la 18 hz. Apropo...atunci nici nu-mi mai fac planuri de boxe pe spate...ca asa ma gandeam si eu la un moment dat...la vreo 400-600 W numai bass, nu cred ca mai aud eu boxele din spate..asa ca mai bine as face sa imi iau o pereche pe fata de 16,5 cm-17 cm ...ceva de calitate...si va fi o.k...zic eu
  13. Trebuie antifonare si la plafon neaparat!!! si cu subwooferul asta de acuma la unele piese, cum se reflecta bass-ul si un plafon, se aude asa metalic. Ca si cum ai da cu pumnul incet in plafon...dar bine-nteles ca mai subtil se aude ca nu este presiune asa de mare incat sa fie egala presiunea de la bas cu lovitura pumnului. Dar ziceam asa sa iti faci o idee despre cum se aude. Asa. Despre Hertz am auzit numai vorbe bune. De Audison stiu ca sunt buni. Ai ceva link-uri de la ceva importatori ? Dar sa scrie si preturi. Ca aveam undeva un link dar nu scriam preturile fiindca le aduce la comanda.
  14. Da. Am observat la Oradea Duminica asta ce a trecut. Era un Fiat micut ( cred ca era chiar mai mic decat un Tico), model mai vechi...in genul lui Seicento dar mai vechi...era ceva model..cinquenta sau ceva de genul...ala era preparat pt. SPL..avea un wall cu 8 suburi in spatele scaunelor din fata..adica a scaunului ca cel din dreapta l-au scos ca sa poti sa te bagi in masina pt. show...deci ala chiar era super impresionant..parca suburile erau de la M.N.C...claritate...nexam..dar la SPL nu asta conteaza dupa cum bine stiti...creea o presiune incredibila...nu stiu la ce volum era dat..dar iti bagai capul putin, si dupa 4 secunde te durea urechea interna...iar inafara, in fata masinii, la 3 metrii simteai basul in piept...prima data chiar ma uitam turbat sa vad cum e alimentat...dupa aceea am vazut...3 baterii in portbagaj de la Rombat de 75 amperi bucata parca, si...am observat ca era legat la 220 V la o sursa externa ( pun si cateva poze daca vreti desi e cam oftopic). Deci planul meu a picat din pacate... un plan mai relist ar fi sa pun doua suburi de 200 W fiecare in portbagaj de 30 cm, 4 boxe ( 2 in usi, cu kick-pannels-uri si cu incinta sealed), doua pe placajul din spate, un amplif pt. suburi, unul pt. boxe, 2 condensatori , cablaraiele necesare, o baterie deep-cycle, un alternator de matiz si bine-nteles HU`ul. Acuma...vreau sa va intreb...cu un alternator de matizache o baterie deep-cycle reusesc sa am faruri nu stroboscoape noaptea la o putere dezvoltata de...chiar nu stiu cum se calculeaza watzii..dar in principiu ar fi boxele fata 75 W bucata, boxele spate 110 W bucata, sub`ul 200 W bucata...deci la consumul pe care il voi crea astea, voi putea sa am faruri aprinse, muzica la un volum de 70 % + vreo 5-6 neoane in interior ? pe parcurs vor veni un body-kit , jante ( aici iara e belea... ca trebe sa schimb mai multe componente, taiat din aripa etc... ca vreau sa`i pun pe 14) , si multe altele...in principiu va mai veni un set de neoane undercar, leduri la roti...hmmm...cam mare problema cu curentul.
  15. Stiu asta. Pt. un sunet clar si frumos, este de ajuns 4 difuri ( 2 pe fata si 2 pe spate ) , un subwoofer sau doua, 2 amplificatoare ( unul pt. boxe si celalalt pt. subwoofer ) , si un HU cat de cat performant + cablajele. Dintr-un sistem de genul asta, daca montarea si reglarea este facuta de niste profesionisti, se aude excelent. Dar cum ai zis tu guru, vreau sa fie putin de show. Deci...problema alimentarii...cum ? ce ? cat ?
 

×
×
  • Create New...