Jump to content

FAQ

Membru
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About FAQ

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Cielo '96
  1. Multumesc pt sugestii. Nu cred sa fie din saboti/etrieri. I-am verificat la fiecare revizie, si suplimentar, n-au nimic. Un inginer mecanic mi-a sugerat ca ar putea fi un defect in interiorul pompei de frana. Pb mea este: schimb doar pompa, sau pompa+mecanismul servo?
  2. 1. Mai exista in Bucuresti vre-un service in care meseriasul sa verifice singur ce are de verificat la o REVIZIE (directie, frane, curele, aprindere, niveluri fluide, etc, etc), fara sa te mai intrebe? 2. Pegala de frana moale care prinde aproape de podea (nu am aer in circuit), vine de la pompa sau de la mecanismul servo? sau ambele? Nu am avut niciodata pneurile blocate la franare, dar sist de franare trece cu usurinta ITP sau alte probe de acest gen. 3.Consum urban, fara AC, in Bucuresti: 13-14l/100km. Cu AC, 16l. De cand o am ('95), nu's probleme de batranete, sau de reglaj curent. SOHC. Sugestii? ms, Paul
  3. Interesant. Dar cum explici unui medic bulgar, grec etc ca tu ai in romania o lege cre prevede ca el sa-ti acorde asistenta gratuita? El iti poate raspunde ca nu-l intereseaza legile romane. Nu inteleg: ce intelegi prin costuri cu feriboat/autocar in cazul Buc Salonic, de ex. Nu mai tranzitezi Bulgaria? si care ar fi ruta alternativa? costultransp. cu autocarul (260e) mai mare decat costurile cu avionul/masina (120e)? ms
  4. Scuze de offtopic, dar vad ca sunteti oameni priceputi. Explicati-mi va rog si mie cum pot demonta casetofonul si monta un altul sistem DIN (care sunt operatiile de demontare/montare si care sunt accesoriile necesare). Ca sa nu-i aglomeram topicul colegului, postati-mi va rog pe pm sau email : iuliuc@gmail.com Thx.
  5. N-am avut o benzinarie preferata. Alimentam oriunde. Cred ca benzina asta cu multa apa am luat-o in preajma anului nou de la petrom baneasa. Am golit rezervorul pe la plutitor. Acesta este amplasat aproape de fundul rezervorului, pe lateral. Am aplecat si masina spre fata, si ultimele resturi de benzina si apa le-am "supt" cu un furtun. Pompa nu s-a dezamorsat. Am schimbat din nou si filtrul de benz (plin de apa). Acum e bineeee.
  6. Dupa ce au scos sonda si s-a scurs benzina respectiva, cum au procedat sa adune mizeria? Incape mana? Sau vreo scula/dispozitiv? Au folosit aer comprimat sau abur? Mie iar mi s-a infundat filtrul (alcool-ul antreneaza apa, si amestecul se opreste in filtru si blocheaza ) asa incat trebuie sa golesc rezervorul.
  7. Sonda e in partea cea mai de jos a rezervorului (golesc complet rezervorul)? Daca nu, ceea ce va ramane inauntru va fi tocmai apa.
  8. Pe unde (pe jos) pot da drumul la benzina, si cum? Se dezamorseaza pompa astfel?
  9. E posibil ca la solutia asta sa ajung si eu . Incerc intai cu frumosul...
  10. Vad ca topicul are un succes neasteptat, si parerile sant in general pertinente. 1. Ce am facut: desi rezervorul nu e gol, am schimbat din nou filtrul de benzina (a treia oara in 3 luni). Cu ocazia asta am strans intr-un recipient benzina scursa. La 500ml de lichid scurs, cam 100 ml apa. 2. Motorul nu fierbe, ci avea intreruperi. 3. In comert se gaseste un aditiv 2+2 pt benzina, aditiv care indeparteaza apa din rezervor. Este din cate imi dau seama tot din familia alcool-urilor, dar nu este etilic, si nici metilic. Pe recipient scrie ca nu corodeaza. Ramane problema destul de serioasa a spalarii stratului de lubrifianti de pe piesele in miscare. Am sa astept sa se goleasca rezervorul (sper sa nu raman pe 'uscat'), o sa adaug aditivul, si apoi am sa schimb din nou filtrul de benz. Poate scap de belea. Dupa aceea am sa cumpar o palnie cu sita fina (care opreste apa), si o s-o folosesc cand alimentez de la benzinarii neverificate. In felul asta o sa pot demonstra comerciantilor ca falsifica benzina.
  11. Toate merg. Cand am schimbat filtrul de benzina (plin de apa), masina a mers perfect un timp. Vezi si observatia lui sorin_77 legata de fortarea pompei de benzina cand filtrul se colmateaza cu apa. Daca are dreptate si presiunea pompei scade in astfel de cazuri, , atunci motorul se comporta exact ca al meu. Trebuie sa elimin aceasta cauza, si daca defectul reapare, iau la rand celelalte posibile cauze.
  12. ovi_jer: multumesc, incep sa prind curaj. Re: calitate alcool sanitar: corecta observatia. Rostul alcoolului in benzina cu apa este acela ca, formeaza o solutie cu apa de pe fundul rezervorului, solutie care devine solubila in benzina, si este antrenata spre motor. Ce nu stiu este daca odta ajunsa in motor, aceasta solutie nu are cumva efecte negative. Tolin__afc: nu sant mecanic si nu vreau sa ma bag unde nu ma pricep; de aceea intreb. In alta ordine de idei: exista retur de benzina de la motor? pot scoate benzina pe acolo(cu motorul in functiune)?
  13. S-ar putea ca din cauza asta sa traga cu hopuri.. La cata apa era in filtrul de benzina, s-ar putea sa am destula in rezervor. Am sa incerc solutia cu alcoolul 90 grd, dupa ce mai golesc rezervorul. Eu am incercat cu alcool sanitar (functiona pe vremuri la dacii), dar fara rezultate. Oricum trebuie sa golesc /curat si filtrul de benzina pt ca dupa inlocuirea lui acu 2 sapt, masina mergea ceas. Daca tot nu functioneaza, am sa scot benzina din rezervor, dar pt aceasta trebuie sa aflu intai cum se amorseaza pompa de benzina, ca sa ma simt in siguranta... Stie cineva?
 

×
×
  • Create New...