Jump to content

gabriel

Membru
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

About gabriel

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Brasov
  • Auto
    Opel
  • Model
    Corsa CDTI Ex:Cielo GLE 96'
  • An
    2005
  1. Eu dupa capul meu as cumpara fie un SH break fie un Logan break ( MCV ?)care trebuie sa apara acum pe piata daca nu cumva a si aparut deja.Si dupa ce se termina cu casa cred ca as vinde masina de "hamalit" si as cumpara atunci masina noua.
  2. Daca este primul proprietar atunci trebuie sa aiba si factura originala.Eu as cere sa o vad.Daca nu o are atunci m-as gindi de doua ori inainte de a cumpara masina si sigur as face un verificare.
  3. Intimplare din Grecia centrul orasului Leptokarya,intersectia principala chiar linga statia de politie a statiunii.Pe ambele parti ale drumului erau parcate masini si ramasesera numai doua benzi libere pentru circulatie.La un moment dat un grec opreste masina chiar aproape de intersectie (cam ~1 m de masina intrase in intersectie) si il intreaba pe grecul de pe sensul opus ceva.Al doilea grec opreste si incep sa vorbeasca.Partea interesanta acum vine.In spatele primului se mai opresc doua masini, idem pe contrasens.Trec vreo 10-15 secunde si deja erau vreo 6 masini oprite care blocau circulatia.Stau si ma uit ca ardeleanu.Ma gindesc ca pina acum la noi la Brasov il claxonau toti .Mai trec vreo 10-15 secunde si iata ca primul grec se lamureste , pleaca si se deblochea-za intersectia. Nimeni nu a claxonat in timpul acesta. De atunci am devenit mult mai rabdator in trafic si de fiecare data cind cineva imi da un flash,imi taie fata sau blochea-za drumul imi aduc aminte de povestea din Grecia si stau linistit.Nici macar nu mai simt nevoia sa-l claxonez.
  4. In principiu as cumpara eu jantele de Opel.Este exact ce-mi trebuie.Problema este cum ajung de la Bucuresti la Brasov.Cum l-ai trimis pe celelalte la Cluj ?
  5. La mine la Cielo "picura" uleiul pe la buson.O solutie temporara care a functionat in cazul meu a fost sa sterg bine pe acolo si apoi sa "bandijonez" tot surubul in mastic rosu de tipul celei care se foloseste ptr completarea garniturilor la motor.Poate va ajuta si pe voi. Dupa acea de fiecare data cind schimbam uleiul inainte de a infileta inapoi surubul il inveleam intr-un strat de mastic rosu.Treaba a functionat dar la mine surubul nu avea joc in filet atunci cind il stringeai,problema a fost ca daca nu-i puneam mastic incepea sa "picure".
  6. S-ar putea sa fie de la inbinarea amortizorului cu flansa.Cind am schimbat amortizoarele fata mi-a scirtiit vreo 3 luni pina ce bureti s-au inmuiat/lasat.Pot fi si bucsile de la puntea spate duse.Cel mai bine ar fi sa o ridici pe elevator si sa misti puntea spate.
  7. Ca sa schimbi macaraua iti trebuie o bormasina (ptr taiat niturile existente) si un cleste de nituit (ptr noile nituri care trebuie montate) si bineinteles citeva nituri noi.Mie mi-a luat cam ~3 ore .Dar eu am desfacut si am curatat periiile colectoare ale motorasului cu ocazia respectiva.Vezi sa nu ploua in ziua in care faci lucrarea.
  8. @bella: Schimba macaraua cu totul.Era ~35RON acum 2 ani.
  9. Motorul 1.7CDTI are 100cp si este de origine Isuzu modificat.Este urmasul vechiului 1.7DTI de pe Astra,Vectra ,etc.Eu l-as alege pe acesta daca ar fi sa aleg intre 1.4HDI si 1,7CDTI.L-as fi ales eu si in loc de 1.3CDTI pe care il am acum dar diferenta de banii intre 1.3CDTI si 1.7CDTI a fost cam mare.
  10. Este copiat de aici : http://www.reliabilityindex.co.uk/tophundr...128339010848601 Fiind facut de o revista britanica pe un parc de masini aflate in circulatie strict in GB se explica citeva din discrepante.
  11. @mr: Traiesti in Belgia unde pretul GPL este f.mic si unde poti cumpara multe masini noi avind GPL din fabrica si totusi spui ca urmatoarea ta masina va fi cu motorina si cu motor multijet .Este o gluma sau nu ? Daca nu este o gluma poti sa explici,te rog,nu reusesc sa te inteleg. @arp:motorizarea 1.9cdti/150cp este bestiala din toate punctele de vedere te invidiez sincer ptr. ea.
  12. Daca se fac mai mult de 20 000 km/an sau se rulea-za cu preponderenta in oras eu as alege Opelul Astra diesel.Nu cred ca poti sa-i montezi GPL la Lacetti decit dupa ce iese din garantie adica minim 3 ani . Daca numarul de km pe an este mai mic sau se apropie de 10000 km/an si se fac mai mult drumuri lungi in afara orasului atunci merita Lacetti. Din punct de vedere a pieselor de schimb iarasi cred ca este mai rentabila Astra.Exista multi producatorii OEM si exista multe piese la dezmembrari.La motorul 1.7CDTI (origine Isuzu ) filtrul de motorina este ~60 RON cea ce este acceptabil.Mai este si garantia de 12 ani la caroserie care este galvanizata la Astra.Partea proasta la Astra este garantia de numai 2 ani. La Lacetti nu stiu cum este cu piesele de schimb poate ma vor completa posesorii de Chevrolet.
  13. @lucian 79 "Acu 9 ani, nici macar nu erau 5 stele la NcaP" => "10 Years of Euro NCAP" vezi www.euroncap.com "Daca ciocnesc un Aveo 2006 cu un Scenic de pe vremea lui pazvante chioru rezultatul va fi acelas" Gresit sint totusi doua masini de greutati diferite.Scenic~1500 kg si Aveo ~1000kg. Si ca sa fiu obiectiv orice masina de 1000kg chiar cu 4 stele cind se va lovi de o namila de 1500kg chiar de 9 ani va fi mult in dezavantaj. Acest topic de mult dezbate daca este important sau nu sistemul Ncap drept urmare cred ca are legatura.
  14. Am vazut azi o emisiune unde doua Renault-uri Scenic erau ciocnite frontal la 35mile/h adica cam 56kmh. Un Scenic avea 9 ani vechime avea doar un airbag ptr sofer iar celalalt era noul/ultimul model care avea o puzderie de airbaguri si care are 5 stele Ncap.In momentul ciocnirii Scenicul vechi s-a oprit brusc de parca ar fi lovit un zid iar Scenicul nou a oprit relativ frinat datorita deformarii treptate a caroseriei.In final manechinul din masina veche avea "picioarele" zdrobite de la motor care a intrat in habitaclu si concluzia era ca nu ar fi avut nici o sansa de a trai.Scenicul cel nou pe de alta parte nici macar nu a deschis airbagurile deoarece deformarea nu a afectat structura de rezistenta.Tot ce s-a facut praf la modelul cel nou a fost masca,spoilerul ,radiatorul si probabil motorul.Concluzia emisiunii asagerii dintr-o masina cu mai multe stele Ncap intr-o ciocnire cu o masina cu mai putine stele Ncap au mai multe sanse de supravietuire. Pe mine m-au convins.
  15. @asskickR : Ia cu incredere Debica.Sint rezistente (merg cam ~40 000km) .Anvelopele allseason sint bune si iarna dar singura chestie la allseason este ca frinea-za cam lung pe apa.Nu am avut anvelope numai de vara deci nu stiu cum sint. Iarna trecuta am cumparat Debica de iarna si sint O.K nu am avut ce sa le reprosez. Acum am Continental Eco de vara pe masina sint sint O.K.
 

×
×
  • Create New...