Jump to content

B 68 VLD

Membru
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About B 68 VLD

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/13/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    b68vld

Profile Information

  • Interests
    Make money
  • Auto
    Daewoo Nubira
  1. Cauta pe www.daewootech.com ! Sunt foarte multe! Sunt multe care au chiar pe 18'!
  2. Eu in locul tau mi-as lua Cielo pe gaz. Este mai mare, este pe gaz, cred ca este mai confortabil si sunt absolut sigur ca este mai sigur chiar daca nu are airbag-uri.
  3. Infinity mi se pare o firma foarte buna. Am auzit n boxe Infinity si sunt ok! >- Firele care alimenteaza statia trebuie sa fie direct proportionale de groase cu puterea statiei. Adica cu cat ai statia mai puternica cu atat pui fire mai groase si mai bune. Evident pana la o anumita limita! No problem.
  4. Frate tu ai vreo treaba cu masinile?! Cum draq ai tras tu concluzia asta?! Vin acuma la tine si te fac o tura cu masina sa vedem daca trage sau nu?! Vrei sa-ti dovedesc ca aberezi?! Vad ce bine intelegi. Se pare ca voi nu ati auzit de ambreiaj incins! Am vorbit cu om care se super pricepe la mecanica/tuning si mi-a zis ca este placa de presiune. Cei din afara de pe forumul daewoo imi spun ca este ambreiajul de vina. Aveti idee de ce se inlocuieste ambreiajul standard cu cel sport? Pt ca cel sport CUPLEAZA MAI BINE, ESTE MAI REZISTENT SI SUPORTA MAI MULTI CP! Bagati bine la cap si nu mai aberati. V-am spus mai sus de prietenul ala al meu cu Octavia ce-a patit dupa ce-a facut chiptuning. In treapta a 5-a ii patineaza foarte usor cand calca acceleratia. Eu avand mai multi cp si ambreiajul fiind de tot kkt-u se incinge si se comporta aiurea. Voi chiar nu sunteti in stare sa realizati ca mi-as da seama daca am motorul obosit? Imi pare rau daca limbajul meu este agresiv dar ma asteptam la mai mult din partea membrilor acestui forum. Pe mine pana acuma nu m-a ajutat deloc acest topic si daca discutiile continua in acest mod mai bine este inchis/sters. Daca sunt oameni care nu se pricep (si eu eram necunoscator) ii rog sa nu-si dea cu parerea aiurea. In loc sa se abereze poate reusim sa purtam o discutie logica.
  5. Noi nu vorbim despre motor acuma! In general sa stii ca un motor pe benzina de cilindree nu mare are cuplu foarte mic si puterea evident tot mica la turatii joase. Hai sa ne intoarcem la ambreiaj da?! Iti mai explic o data: ambreiajul dupa cateva liniute CUPLEAZA FOARTE GREU. Se intampla ca in prima treapta dupa ce-am plecat de pe loc sa se blocheze cateva secunde bune la 4000rpm(de ex) si sa nu mai creasca turatia cu toate ca eu sunt cu piciorul ridicat total de pe ambreiaj si cu pedala de acceleratie la fund. Ai inteles acuma?
  6. De ce sa ma incetineasca motorul? Nu inteleg ce vrei sa spui. Si mai exista si varianta care am zis-o eu: cand dau sa plec tare de pe loc tin constanta acceleratia la 3000-3500rpm dau drumu destul de brusc la ambreiaj cam pana la jumatatea cursei si dupa aia concomitent calc acceleratia si dau drumu total la ambreiaj! Ambreiajul meu prima data merge perfect si dupa aia din ce in ce mai prost. Treaba asta se simte foarte clar! Eu avand ceva caluti in plus si kitul de ambreiaj fiind prost/facut pt mers normal se incinge si isi pierde caracteristicile de functionare. Am un prieten cu Skoda Octavia model 2005 cu motorul 1.9 TDI 115 cp care si-a facut chiptuning si chiar daca merge cu masina normal in treapta a 5-a ii patineaza usor discul de ambreiaj. Asta evident s-a intamplat de cand si-a facut chiptuning. Astept solutii in continuare! Helpppppppp!
  7. Problema sta in felul urmator. Mi-am schimbat tot kitul ambreiaj cu unul nou(Valeo) in urma cu maxim 4 luni. Daca fac cateva(2-4) liniute repetate, cu pauze de maxim 1-2 minute incepe ambreiajul sa se comporte naspa. Cand dau sa plec tare de pe loc stagneaza ceva timp la 3500-4000rpm si abea dupa aia urca pana la 6500rpm, cupleaza din ce in ce mai lent, ma incetineste enorm. Mie mi-a zis tipu' care se ocupa de masina mea ca placa de presiune este kko. Intrebarea mea este urmatoarea: pot face ceva? Am cautat pe net kit de ambreiaj sport si nu am gasit pt Nubira cu motor de 1.6 (cum am eu) ci decat pt 2.0! In afara am vazut ca tipii cu Daewoo fac ceva la acea placa de presiune ca sa fie mai rezistenta. Aveti careva vreo solutie pt problema mea?
  8. Iti poti cumpara niste ovale Jbl/Infinity de 90-100W RMS pe la vreo 2.5-3 mil ! Eu nu va recomand MacAudio. Sunt atatea firme super tari si voi tocmai la rahatul asta ajungeti.
  9. Totul depinde de bani pe care ii dispui/vrei sa-i cheltuiesti/de spatiul disponibil/de spatiul pe care vrei sa-l ocupi! Daca ai bani de bagat iti recomand linie Jbl/Kicker, a doua fiind de preferat. Daca nu ai prea multi bani de bagat cumpara Magnat (pret/calitate super).
  10. Teoretic. Eu nu am avut nici o problema cu tobele Borla si nici nu am auzit.
  11. tolin_afc, sunt "open" la sfaturi si dialog. De aceea am deschis acest topic. Pe mine ma intereseaza ce se mai poate face la masina. Nu am zis undeva ca sunt un mare priceput. De modificarile masinii mele s-a ocupat/se ocupa un tip care este un mecanic foarte bun si de asemenea imi este si un prieten foarte apropiat. Stiti cum este cel mai bine?! Eu in maxim o luna de zile imi duc masina la dyno test. O sa vedem acolo daca modificarile aduse au fost degeaba sau insignifiante. Ok?! >- Nu stiu chestia asta dar stiu ca daca o accelera in gol facea exact ca o motocicleta puternica de viteza.
  12. Romanul traieste in sfera lui limitata! El nu are puterea sa priveasca un lucru fara sa fie influentat. Romanu' vede Evanda, spune: uau, misto masina! dupa care vedea scris pe spate Chevrolet/Daewoo si spune: aaa, este doar un Daewoo/Chevrolet. De mult timp la noi in tara conteaza sigla. De exemplu este Mercedes-ul E-Klasse care a avut si are in continuare milioane de probleme dar tot se cumpara in draci.
  13. Avand regulator de presiune care evident suporta o presiune mult mai mare nu am avut nevoie de injectoare mai mari! Ce am facut cu pompa cu debit marit? Pai ca sa cresti puterea motorului in general trebuie sa cresti amestecul aer-benzina! Eu am crescut cantitatea de benzina, ECU simte acest lucru, trage mai mult aer => cativa caluti in plus. Este o explicatie simpla dar de efect. Unde scrie asta? Uite ca eu am usurat volanta si merge beton motorul. Eu cred ca tu o dai peste cap toata teoria tuning-ului. Este normal sa mai scada viata motorului dar daca stii ce faci scade prea putin ca sa fie semnificativ. Ai mers vreodata cu o masina care are volanta de aluminiu de 1 kg ?! Masina respectiva este un Bmw 316 pisicuta! Am condus personal masina exact inainte si dupa ce si-a pus volanta de 1 kg cumparata din afara. Masina aia nu are decat filtru' de aer sport (care daca ii da 1cp este bine) si acea volanta. Tin sa precizez ca se comporta supeeeeer. Eu am volanta usurata decat cu vreo 2.5kg si se simte. Este problema lor ce cred si ceea ce fac. Nu am de ce sa iau in nume de rau. Este normal ca lucrurile sa fie dezbatute. Mi se pare o gandire batraneasca la cei care sunt impotriva tuning-ului. Inteleg ca daca am avea bani sa ne luam toti macar cate un M3 poate nu ne-am mai gandi non-stop la tuning dar cum nu avem trebuie sa ne facem masinile cat mai frumoase/rapide.
  14. Se pot pune foarte multe intrebari in legatura cu de ce nu a facut proiectantul asa si asa! Poate pt ca motorul nu mai are un mers extrem de lin, poate pt ca ii scade fiabiliatea etc. Nu pot sa-ti explic eu de ce, ci pot decat sa dau cu presupusul. Cand se usureaza trebuie neaparat echilibrata perfect pt ca altfel este de rau. Se pot face volante din aluminiu care cantaresc doar 1 KG. Cu cat este mai usoara volanta cu atat urca mai repede in turatie. Ma refer in special pt Nubira. Garantat. Gandeste-te logic. Problema este ca daca cineva isi face o evacuare cum am zis eu nu o sa mai poate merge pe strada cu ea (nu legal). Stopurile se vad perfect noaptea (zici ca nu sunt vopsite) iar ziua se vad acceptabil. Daca bate soarele puternic nu stiu cat de bine se vad. Oricum nu am avut niciodata probleme din cauza stopurilor.
 

×
×
  • Create New...