Jump to content

alisultan

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About alisultan

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/31/1965

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    bas_panar@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    busteni
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    ct-07-ali
  1. Este bine să știți: Există o lege (136/1995) - care reglementează despăgubirea asiguraților auto, în caz de accidente. Numai că, această lege este în dezavantajul asiguraților în sensul că: 1- Societățile de asigurări percep taxă pentru polița de asigurare obligatorie, în funcție de capacitatea cilindrică a mașinii 2- În caz de accident, sumele privind despăgubirile sunt calculate în funcție, de anul de fabricație a mașinii, kilometri rulați, pete de rugină, etc. Astfel că: dacă ești implicat într-un nefericit accident (produs din vina ta, sau nu), societatea de asigurări îți evaluează autoturismul în funcție criteriile mentionate mai sus la punctul 2 și astfel, te trezești în imposibilitatea de a-ți repara autorurismul într-cât, suma cu care ești despăgubit reprezintă 15% din valoarea reală a materialelor și a manoperei necesar reparațiilor. În caz de accident, politica de tip mafiot al firmelor de asigurări este standard, în sensul că: dacă vrei să primești despăgubiri (suma stabilită de asigurator), societatea de asigurări iți impune să semnezi o declarație tipizată prin care te obligă să renunți la eventualele pretenții în legătură cu accidentul. Dacă nu dorești să semnezi declarația impusă, asiguratorul nu iți plătește nimic. În acest caz, esti nevoit să te adrezezi Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, dar ce folos (...), pentru că funcționarii acestei Comisii nu fac de cât să promoveze și să protejeze delicvența în materie de asigurări sub protecția legii 136/1995. Iată de ce: personal am invocat excepția de neconstituționalitate a legii 136/1995 și urmează să fie soluționată de Curtea Constituțională, dacă cineva dorește să fie parte în speță, îl rog să mă contacteze în timp util. Orice șofer, indenpendent de voința sa poate fi implicat într-un accident, acum are ocazia să facă ceva util pentu normalizarea legislației în vigoare(...), trebuie să ai un pic de curaj și voință dacă dorești să scapi de sistemul mafiot al asigurărilor. Ali Ibraim - contact e-mail: bas_panar@yahoo.com sau la 0722477188.
  2. ÎN ATENȚIA PERSOANELOR PREJUDICIATE DE CĂTRE MAFIA ASIGURĂRILOR DIN ROMÂNIA Dacă ai responsabilitate civică și morală, te invit să lupți alături de mine, șansa de reușită va fi mai mare și mai rapidă. În calitate de victimă, n-am stat degeaba (...), lupt și voi lupta până ce voi izbuti să le demontez filiera protejată de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, ascunsă sub cupola legii nr.136/1995 Citește petiția adresată Șsefului Serviciu Lucian Goga - membru CSA pentru protejare a mafiei din sistemul asigurărilor: Către: Comisia de Supraveghere a Asigurarilor Domnule Șef Serviciu, Adresa nr.VII/3616/06.03.2008 prin care mi-ați comunicat punctul de vedere a asiguratorului este o dovadă incontestabilă că, CSA este o Comisie care încurajează delicvența în materie de asigurări. M-am adresat CSA nu pentru a afla ”punctul de vedere” al mafioților de la Omniasig, ci petru ca dvs & company să apreciați nemulțumirea subsemnatului, în limitele bunului simț și în concret cu realitatea obiectivă. Astfel că: nu am solicitat despăgubiri de altă natură care să depășească costurile reale a manoperei și pieselor privind reparațiile urmarea accidentului - costuri care se ridică la suma 5978 lei și care au fost stabilite prin Precomanda nr.50145/2008 emis de SC. IATSA SA (...), am vrut doar să-mi repar autorurismul avariat. Constat că, cu un tupeu incalificabil, invocați ”papaglicește” starea și gradul de uzură al autoturismului: (anul de fabricație, kilometri parcurși și urme de rugină…..), omițând în egală masură și voit totodată, că, autoturismul indeplinea starea tehnică pevăzută de legislația în materie, mai mult de atât, în toamna anului trecut i-am făcut reparație capitală, urmată de revizie-inspecție tehnică. Doresc să adaug că: Omniasig nu m-a despăgubit nici măcar cu suma pe care am cheltuit-o privind reparația capitală la care am făcut referire mai sus (...) Domnule susținător a mafiei asigurărilor (...), află că, atunci când îmi achit polița de asigrare, Societatea de Asigurări percepe taxa în funcție de capacitatea cilindrică a mașinii și nici decum în funcție de considerentele la care ati făcut referire, respectiv: anul de fabricație, kilometri parcurși și urme de rugină. Într-o altă ordine de idei, dvs & company, în caliate de reprezentanți ai Comisiei de Supraveghere, nu ați constatat că Omniasig impune asiguraților (prin declaratii tipizate), să renunțe la alte pretenții in legătură cu accidentele? – vezi declaratia subsemnatului nr. 307/12.02.2008. În caz contrar (dacă nu semnezi declarația impusă), Omniasig nu te despăgubește nici măcar cu sumele derizorii calculate pe criterii de tip mafiot și pe care dvs & company le sustineți cu o nonșalantă incalificabilă. Vă dau eu suma de 2619,63 lei și să-mi cumpărați sau să-mi reparați mașina, astfel să arate ca și inaintea accidentului (…..). Iată de ce, în calitate de victimă a mafiei Asigurarilor (mafie pe care o susțineți), mă simt îndreptățit să vă acuz, de complot în defavoarea asiguraților. Dacă aveați o brumă de demnitate, responsabilitate civică, morală, să nu mai pomenesc de cea profesională și obligațiile aferente, în cel mai rău caz, ați fi putut sesiza autoritățile abilitate ale statului, începând cu Protecția Consumatorului. Închei prin a vă învedera, că nu voi renunța la speță până ce nu-mi voi dobândi suma reală aferentă reparațiilor, iar dacă Curtea Contituțională nu va admite excepția de neconstituționalitate a legii nr. 136/1995, voi acționa in justiție Omniasig si CSA, ocazie cu care mă voi constitui ca parte civilă cerând autorităților judiciare să dispună daune morale și daune privind imposibilitatea de a-mi utiliza autoturismul începând cu 10.02.2008, la zi. După caz, cu decizia definitivă pronunțată, mă voi adresa Curții Europene a Drepturilor Omului. Însă pâna atunci, am să postez speța, în toate site-urile auto, astfel ca miile de asigurați ce au fost jefuiți în cazuri similare să mi se alature și împreună, să ne căutăm drepturile legitime, până când reușim să demontăm și să eliminăm filiera de tip mafiot ce caracterizează Asigutările din România și nu în cele din urmă, pe susținătorii acestora din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asiguraărilor. Așa că, domnule Lucian Goga, accesează forumurile site-urilor auto și vei vedea postat prezenta sesizare și nu numai. Ali Ibraim - victimă a mafiei asigurărilor auto 08.03.2008
  3. Sun proprietarul unui Tico, in urma cu cateva zile am fost tamponat, urmare (din fericire doar) masina a suferit serioase avarii si vreau sa o repar, pentru ca nu ma indur sa o vand. Rog pe toti Ttico-manii si nu numai, sa ma ajute cu informatii pentru a-mi procura piesele necesare, noi sau second hand, la preturi accesibile. Dupa caz, orice informati e bine venita cu privire la importatori de piese Daewoo sau magazine specializate pentru piese de Tico, din Constanta sau Bucuresti. Daca e cineva care poate estima (cat mai aproape de realitate), contravaloarea pieselor de care am nevoie, mai jos enumerate?: 1-lampa semnalizare de fata, partea dreapta 2-far (clasic sau elecric). partea dreapta 3-capota motor 4-aripa fata, partea dreapta 5-aripa spate, partea dreapta 6-lampa stop-semnalizare spate, partea dreapta 7-haion 8-bara spate completa (cu cele 2 lampi) Inchei prin a multumi tuturor Tico-manilor si nu numai. Ali Ibraim, contact: bas_panar@yahoo.com sau 0722477188
  4. Am cumparat recent un Tico si nu stiu mai nimic despre aceasta masina. Vreau sa-i schimb apa (sa-i bag antigel) si nu stiu unde se afla (daca e prevazut cu asa ceva?) acel robinet de golire a apei din blocul motor? Gasesc undeva poze cu motor de Tico si sistemului de aerisire (banuiesc ca are un sistem de aerisire?)? Ce trebuie sa fac ca sa am lumini mai bune? Ce fel de becuri trebuie sa folosec sa pot rula si pe timp de noapte, pentru ca am niste lumini de nu pot vede la 5 metri in fata? Mentionez ca, oglinzile farurilor sun foarte bune si acum o saptamana am cumparat baterie noua. Deasemeni, modelul Tico 1998 are un buton la bord (langa cel de aer conditionat), pentru mod economic... Care-i rolul acestui buton? Cand e apasat, este pe mod economic sau invers? In urma cu o luna am inlocuit (cu altii noi) tamburii de franare si sabotii si totusi nu am frane pe rotile din spate. Precizez ca, frana la rotile din fata si de mana sunt super bune, insa cea de pedala, lasa mult de dorit. Multumesc anticipat tuturor celor ce-mi pot da sfaturi concrete.
  5. Am cumparat recent un Tico si nu stiu mai nimic despre aceasta masina.

    Vreau sa-i schimb apa (sa-i bag antigel) si nu stiu unde se afla (daca e prevazut cu asa ceva?) acel robinet de golire a apei din blocul motor?

    Gasesc undeva poze cu motor de Tico si sistemului de aerisire (banuiesc ca are un sistem de aerisire?)?

    Ce trebuie sa fac ca sa am lumini mai bune? Ce fel de becuri trebu

 

×
×
  • Create New...