Jump to content

eviktor21

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About eviktor21

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/21/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    eviktor21

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Din
    iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    IS-XX-KFR
  1. Initial am banuit o bordura pe care obisnuiam sa o urc pe vremea cand nu aveam experienta, insa daca stau bine sa ma gandesc , mi-a intrat in spate un tico acu aproximativ un an si nu a lasat decat o zgaraietura mica pe spoiler iar lui i s-a spart farul. Daca stau bine sa ma gandesc, cred ca a intrat in timp ce frana si s-a oprit in roata. Acu oricum numai conteaza ca a trecut prea mult timp si se pare ca tre sa scot eu banii din buzunar
  2. am imbulinat-o, Puntea spate stramba, mai exact pe dreapta spate , 400 de lei doar puntea A mai patit cineva, stiti cumva alte probleme ce ar putea surveni sau solutii?
  3. Nu am facut niciodata, masina o am doar de un an si problema e relativ recenta, mai ales cu venirea frigului. Astazi am mai incercat cateva "teste" si se pare ca spatele fuge in directia in care am aderenta mai mica, dar nu pot fi prea sigur. La 9 ma duc la service, va spun concluziile.
  4. Salut, Pentru inceput vreau sa va urez un calduros la multi ani!!! Problema mea. Am un Matiz e/ac 2004 cu 83k si in urma cu 2 luni am schimbat amortizoarele fata/spate cu unele noi Monroe din motive de confort (in special zgomot) dar si de stabilitate , deoarece uneori simteam cum masina se destabilizeaza, dar nu foarte grav. Acum, dupa schimbarea amortizoarelor problema nu numai ca nu a disparut dar s-au accentuat. Deasemenea volanul meu nu a fost niciodata drept la mersul inainte ci un pic inclinat spre stanga. Cand se destabilizeaza ajung sa merg inainte cu volanul drept dupa care revine la pozitia originala. Nu am joc in volan, masina merge bine, am doar un zgomot in dreapta fata.Cauciucurile pe fata sunt noi, firestone de vara 155/65r13 si pe spate pirelli sh ambele cu ac grad de uzura. La service am fost , e drept doar la unul si nu au gasit nici o problema. Va rog daca aveti vreo idee despre ce se intampla cu masinuta mea pt ca practic a inceput sa mi fie frica sa merg cu maimult de 60. Cu toate astea , pe drum uscat, drept fara denivelari pot sa merg cu 100 - 120 .In chimb daca ajung cumva la 50- 60 pe zapada simt cum incep sa fac drifturi fara a accelera masina . Daca s-a mai discutat pe forum sa stiti ca am cautat insa nu am gasit nimic sa-mi raspunda la problema mea.
  5. Dezamagire, Am cumparat furtun, am luat seringa de 20ml si nimic, am bagat furtunul in joja, se umezeste furtunul, insa nu vine nimic. Cred ca e prea gros. Mai incerc cu ceva mai subtire
  6. Closcutza, La mine tacanea inainte sa-mi faca urat motorul la relanti, acu numai tacane nici asta noua si motorul face naspa la relanti, nu merge rotund
  7. Ai incercat sa schimbi valva? E doar 10 lei
  8. Parerea mea, Valva pvc, si la mine se auzea, mai ales iarna, acu nu prea se mai aude. Am schimbat-o ieri pe a mea si jucandu-ma cu ea exact zgomotul ala il face
  9. Am sa incerc sa schimb si filtru, azi am schimbat valva PVC si intradevar de ceva timp aia veche nu se mai auzea, in schimb asta noua se aude dar nu la fel ca inainte cand intra intr-un fel de oscilatie (un tacanit regulat) acum apare la intervale aleatorii (in jur de o secunda) Ce sa fac cu uleiul Cat pot sa stau cu el asa? Sa incerc sa mai scot din el? e cam cu 8 mm peste maxim pe joja, cam asa era si cand l-am pus acu 200 de km. In ceea ce priveste uleiul e grav daca il las pe asta? Ce-i de la service asta mi l-au recomandat si cred ca nu e prima data cand schimba ulei. Sa ma duc sa le fac scandal?
  10. Salut, Am si eu un matiz din 2004 E/AC , 73K si am o mica problema, In ultima vreme relatiul este foarte instabil(parerea mea) si anume nu e rotund si vibreaza motorul foarte tare. In schimb motorul trage ok, am mers lejer cu 4 oameniin masina + AC cu 90- 100. NU stiu nimic de filtrul de benzina sau aer dar stiu ca s-a facut revizie la 59K si cred ca au fost schimbate. Am desfacut bujiile si par ok ( culoare aramie la capat). I-am facut un IDLE learn acu cateva saptamani si mi se pare ca de atunci au inceput problemele. Am refacut resetul acu o saptamana, si la fel. Am schimbat uleiul si filtrul acu 3 zile si am pus Castrol MAGNATAC 5w40 (cred) la 100 de lei 3L. Mecanicul a pus ceva mai mult si mi-a zis ca e filtrul nou si de asta. Dupa 200 de km nivelul e tot peste maxim(e normal?) Uleiul vechi a stat cam 13k si era sub minim cand l-am schimbat (era asa de vreo cateva zile, stand un pic peste minim de cand l-am cumparat la 63k) . Becul de presiune nu s-a aprins niciodata , oricat de scazut era relantiul. resetul l-am facut scotant siguranta de la ECM,apoi cheia 10 secunde pe on, 10 sec pe off, pornit motor pana s-a incalzit , pornit ac pt 20 de secunde, oprit motor, lasat oprit cateva secunde, pornit inapoi. Aveti vreo idee ce ar trebui sa fac mai intai? Am de gand sa fac revizia de 70k zilele astea insa nu stiu cum vor reactiona cei de la reprez daewoo cand vor vedea ca am schimbat uleiul la un alt service( autodaewoo.ro)
  11. Salut, Cred ca as vrea sa pun si eu unul in portbagaj ca e cam nasol cand ajung seara si nu vad nimic in portbagaj. Parerea mea e ca ar trebui conectat de la luminile de pozitie plusul si la masa de la palpatorul de la portbagaj si se va aaprinde.. cand ai pozitie si portbagajul deschis
  12. Salut, Am citit cam toate posturile despre turometru si ma gandeam dupa ce am vazut pozele cu plasticul de pe becuri dat jos ca s-ar putea pune 2 afisaje cu 7 segmente (2 cifre) si legate la turometru digital de la adelaida. http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...products_id=173 El vine cu 4 cifre afisand turatia cu o precizie de 15 RPM dar parerea mea e ca ar fi inutil sa folosesc toate cele 4 si ca doua ar fi chiar de ajuns. Apoi cele care vin sunt cu cifre cam mari si nu cred ca incap in spatiul martorilor asa ca se pot pune altele ceva mai mici. Mai e o problema cu plasticul de deasupra, nu stiu cum arata sau cum e facut si s-ar putea sa trebuiasca taiat si pus pe deasupra o alta folie inchisa de gen cum sunt copertile cu care se leaga xeroxurile cu arc. Daca sunt doritori sa ma ajute la acest proiect sau care au idei si adaugari la ce am spus eu ii invit sa posteze mai departe. P.S. are cineva o harta cu toti martorii din partea stanga? P.P.S. Imi place teribil de mult bordul ala cu turometru, cel care are si indicator de caldura si cred ca s-ar putea realiza cu putin efort si cu ceva miros de plastic ars. Aveti cumva cat costa toata partea cu indicatoare? as incerca asa ceva dar pe altul nu pe cel care il am pe masina, nu de alta dar poate o sa merg orbeste dupa aia. Astept raspunsurile voastre . Salut
  13. Omu vrea pe ea 3200 de euro nu stiu ce varianta e pt ca nu ,apricepi la matiz insa stiu sigur ca are A.C. e periculoasa treaba cu caseta de directie? poate duce la safety issues?
  14. Salut Am o dorinta in a cumpara o masinuta de oras si eventual mici iesiri si am ajuns la un matiz al unui colog e din 2004 62 de mii de kilometri, revizia facuta la 60 de mii si proprietaru spune ca are o problema la o bucsa de la caseta de directie care cica nu poate cauza probleme ci doar trancanit, si cuiele de la etriere oamenii de la service i le-au intors ca cica mai merg asa pana la urmatoarea revizie. Acum as vrea sa stiu cam unde trebuie sa ma uit sa vad defecte. Am mers cu ea, directia pare buna ,intra bine in toate vitezele, frana super buna, fata de vw meu din 80 , motorul trage, are si ac. Atat mis e pare mie ca trancane un pic cand merge prin denivelari acu stiu ca matizul e mai rigid si s-ar putea sa fie asta. Am ceva expierienta cu mashina , avand in vedere ca am desfacuta pe precedenta vw derby peste tot , motor inclusiv si apreciez orice sfat din partea voastra. Va multumesc NUmai bine
 

×
×
  • Create New...