Am fost cu masina,Chevrolet Aveo 1,4 din 2007,cu 20 000 km la bord,la Service autorizat Chevrolet,pentru remediere defect "pierdere lichid racire".Nu s-a gasit pe unde pierd lichid de racire.Mi-a fost schimbata garnitura de chiulasa(peste 1600 lei).Dupa cativa km am observat ca nivelul lichid racire a scazut din nou,aprox 0,2litri la 50km si pe capacul de la ulei aveam spuma,ulei culoare maronie(la fel se manifesta si inainte de reparatie). Am fost din nou la service si mi s-a spus ca s-ar putea sa fie chiulasa sau blocul motor fisurate.Fara nici o certitudine ca este una sau alta.Pretul numai pentru constatare era enorm.Si fara siguranta ca problema se rezolva. Oare chiar trebuie sa schimb motorul pentru o astfel de problema? De la firma de service nu am primit nici un fel de garantie,doar facturile antecalcul si finale. As dori o parere despre problema mea,nu am mai gasit-o pe Forum. Multumesc!