Jump to content

dan_mihaila

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About dan_mihaila

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti
  • An
    2005
  1. In carnetul meu scrie 100k garantie completa, la fel si pe site-ul chevrolet, scrie 100k garantie completa, deci nu stiu de unde tupeul celor de la service sa spuna ca ar fi doar 50k garantia la trenul de rulare. Nu stau linistit oricum pentru ca sintem in Romania si e greu sa te lupti cu sistemul. O sa incerc si la alt service sa vad ce spun.
  2. Salut, Deschid acest topic deoarece ma apropii de 50.000 km si am o nelamurire. Cand am luat masina (2005) mi s-a spus ca am garantie 100.000 km (sau 3 ani) full. In carnetul de service se precizeaza la fel, garantie 100.000 km. In schimb baietii de la service mi-au spus ca de fapt la trenul de rulare garantia este de 50k. Mi-au si specificat ca in carnetele de garantie de acum scrie chestia asta. Problema este ca nu stiu de fapt ce garantie am, mai ales ca am avut destule probleme pana acum, am detaliat in alt topic, in special cu caseta de directie (spun eu, dar inca nu se stie, am schimbat o gramada de piese si tot bate). Eu merg pe ideea ca am 100k garantie full, daca astia ma dau la intors trebuie sa vad cum imi castig dreptul la garantia promisa initial.
  3. Lacetii 1.6 Sedan An 2005 km 48.000 Inca de cand am luat masina am o bataie in partea stanga la denivelarile luate virat dreapta. Banuiesc ca e ceva la caseta, am fost de nenumarate ori la DiBas si mi-au schimbat bucsa de la volan, apoi flansele amortizoare, apoi bieleta antiruliu stanga ,problema a ramas, mi s-a spus la un moment dat ca imi schimba caseta. Problema e ca habar nu au de unde este bataia, si sa schimb si caseta doar de dragul de a schimba, parca nu i-as lasa sa se bage, stim cu totii stilul de munca romanesc. E o problema ciudata, n-am mai intilnit-o la nicio masina pana acum, bataia e metalica, se aude in stanga jos, spre caseta/roata dar se transmite si in volan, imi vibreaza volanul. N-am avut timp sa merg si la alt service, dar cred ca gasesc aceeasi bajbaiala. Am scris si pe site-ul chevrolet.ro dar bineinteles ca nu am primit niciun raspuns. A ajuns sa ma streseze chestia asta, sint curios daca mai au si altii problema asta
  4. Ok, mersi de adresa GM, nu stiam unde au reprezentanta, o sa incerc sa vorbesc si cu ei sa vad ce zic.
  5. Salut, am o problema stupida, mi s-au furat cheile de la masina (Lacetti 4 usi) si asigurarea ma obliga sa schimb setul de chei si incuietori + contact - ok. Problema e cu termenul de livrare al pieselor care, oriunde am intrebat, e de minim 3 saptamani. Pe perioada asta asigurarea (Asiban) m-a pus sa semnez o declaratie ca accept ca asigurarea sa nu-mi acopere furtul partial sau total, altfel nu-mi deschideau dosarul. Intre timp am luat cheia de la leasing ca sa pot merge cu masina, am si recodat-o ca sa nu mai poata fi folosita cheia veche la pornirea motorului, am programat-o si sa-i monteze alarma. Problema mare e ca in 2 saptamani plec cu masina din tara in concediu, deci o sa merg fara asigurare la furt, piesele oricum nu vor veni pana atunci. La service (DIBas) am incercat sa-i rog sa gaseasca o solutie sa aduca setul de incuietori mai repede dar mi s-a spus ca nu se poate, mi se pare imposibil sa nu se poata face ceva, dar nu prea le pasa. Intre timp tin masina intr-o curte pazita si ma misc cu ea doar ziua cand am treaba. Asigurarile de asemenea nu-mi ofera nici o solutie desi am luat toate masurile pentru asigurarea ei, cod schimbat si alarma, nici nu ai cu cine sa vorbesti, intri in contact numai cu un agent constatator care n-are nicio traba. Ok, inteleg ca in Bucuresti e un risc datorita cheilor care umbla pe undeva, dar daca ies din tara pierderea cheilor iese din discutie in opinia mea, daca ti-o fura trebuie folosite alte metode, deci ar trebui sa fiu acoperit de asigurare. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, ori sa gasesc o solutie sa aduc piesele mai repede - max 2 saptamani, ori sa gasesc o solutie ca asigurarea sa ma acopere pe perioada plecarii din tara.
  6. Poate m-am exprimat gresit, trepidatia provine de la roata spate si e din cauza sabotului (presupun si eu si cei din service). In volan am alte trepidatii, cu bataie, la socuri scurte si nu provin de la neechilibrarea rotilor, se intampla si la 5Km/h si la viteze mari la trecere peste denivelari.
  7. Stai linistit ca nici ei nu cred ca o nimeresc. Am fost eu la ei sa-mi reglez directia ca aveam volanul un pic spre stanga, am platii 800k si e la fel.
  8. S-ar putea sa aiba dreptate, si eu am un lacetti sedan 1.6, 16.000 km si am inceput sa am unele probleme la directie, imi troncane ceva la gropi inclusiv volanul trepideaza, am fost la di-bas dar m-au aburit ca ei nu au gasit nimic, eu insa simt la fiecare groapa o bataie metalica undeva in stanga, me-a frica si mie sa nu fie ceva la caseta, ma mai duc peste ei pana gasesc defectul. Mai am o problema la o roata pe spate, se pare ca am un sabot care nu lucreaza bine si cateodata atinge tamburul si imi da o vibratie puternica la viteza. Precizez ca problemele astea le am de cand am luat-o.
  9. Ma gandesc ca exista Chevy Romania, dar pe site-ul oficial nu prea gasesti rubrica "Contact", poti doar sa gasesti dealerii, iar de astia mi-e scarba. Daca ma poate ajuta cineva cu niste date de contact Chevrolet Romania, macar imi mai vars amarul pe ei caci oricum nu se schimba nimic.
  10. Am un Lacetti 4 usi si am fost lovit de un idiot pe DN1 pe 20.01.2006, a intrat in mine si mi-a spart bara spate, stopul si aripa spate varza, portbagaj putin deplasat. Am fost la domnii de la DI-Bas sa ma programez. Acolo mi-au spus ca piesele dureaza 1 luna sa vina, dar ca nu garanteaza ca vin toate si ma programasera pe 01.03.2006. Nu am acceptat termenul, mai ales ca intarzierea mare era mai mult ca sigur din cauza ca au un service mult subdimensionat pentru cate masini au vandut. Ok, am zis pas si am ajuns la Radacini Timisoara unde mi-au zis ca in max. 10 zile vin piesele + 1 saptamana reparatia, parea in regula. A trecut aproape 1 luna si cei de la Radacini gasesc tot felul de scuze pt. intarzierea pieselor, culmea e ca nu se stie nimic de momentul cand vor veni. Acum stau si astept, si nu mai stiu ce sa fac de nervi. Cu masina nu merg pt. ca portbagajul e deplasat, imi intra apa si + in prima zi dupa lovitura cand am tinut-o in parcare mi-au fortat si portbagajul sa-mi fure roata de rezerva probabil, mi-au bulit si incuietoarea. Acum o tin intr-o parcare pazita la birou. As merge la altii dar ma gandesc ca si acolo stau inca 1 luna pt. piese. Masina e noua, 12k km. Ma enerveaza neputinta de a face ceva in sensul asta, nici macar nu ai unde sa reclami chestia asta, nu cred ca Chevrolet au ceva birouri prin Romania. Cand iti vand masina e ok, sunt numai miere si lapte dar daca ai o problema te-ai ars. Ratele curg si masina sta. Sunt un car de nervi...
  11. Ma bucur pt. voi sa aud de un consum asa mic, eu cu Lacetti-ul meu de 1.6 cdx 2000 km scot numai 11.5 - 12% la mixt (505 cu 50%), la mers numai extern cam 8.3% (asta in conditiile in care merg inca linistit). Sint curios daca as merge doar in oras la cat se ridica consumul - oricum mi se pare un consum relativ normal. Sint doua probleme care ma deranjeaza un pic: lipsa computerului de bord (oare nu se poate pune? ceva in locul ceasului si legat la computerul masinii) si faptul ca la mersul in oras e putin cam rigida, merg cu o frica pe gropi... In rest e ok, sint foarte multumit de el.
  12. Am un Lacetti 1.6 4 usi cu 1.500 km si mi se pare ca totusi haleste cam multa benzina. Il rasfat numai cu benzina 98 si la mers de rodaj, pana in 3.000 ture mi-a halit la mixt (200 km oras, 200 afara) 11.5l. Am fost saptamana trecuta la mare si n-am dus-o mai mult de 120 - 130 si pare sa fi luat cam 10% (deci mers numai afara), nu stiu sigur pt. ca nu am facut inca plinul. Nu m-am dat la ea, inca o las moale pana se relaxeaza un pic motorul, deci concluzia e ca e cam sugativa, bine ca nu am luat motorul de 1.8 ca trebuia sa-mi iau pompa cu mine. In rest merge frumos, n-am ce sa-i reprosez, putin cam nesigura directia, trebuie tot timpul corectata, sta bine pe viraje desi in oras e cam rigida din cauza amortizoarelor pe gaz. La drum se duce destul de bine pt. 1.6, desi mi-a fost cam mila sa-i dau peste 4.000 ture, dar acolo se simte ea bine, pe la 4.000-4.500.
  13. Am un Lacetti 1.6 cu 1.500 km si am facut un drum la mare (primul mai lung). La un moment dat a aparut o vibratie ciudata undeva sub masina, nu am reusit sa o localizez, un huruit gros, nu seamana cu nimic din sunetele clare de defectiune (rulment etc.). Am oprit masina, am verificat rotile, nu aveau nimic aparent in neregula, si dupa ce am pornit iar a disparut vibratia. Problema e ca mi-a mai aparut o data la intoarcere si s-a rezolvat iar cu oprire si pornire. Singura legatura pe care am putut-o face a fost faptul ce vibratia aparea dupa ce in prealabil aveam trasa frana de mana, o lasam si apoi plecam, desi nu aparea imediat. Si am uitat sa spun ca aparea la viteze de peste 80 km/h. Singura explicatie pe care mi-am dat-o ar fi ca vreun sabot de frana ramane prea aproape de tambur si intra in vibratie. Nu cred ca are rost deocamdata sa ma duc la service pentru ca oricum nu cred ca si-a da seama aia cu masina pe loc.
 

×
×
  • Create New...