Jump to content

asoka

Membru
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

About asoka

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/03/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://insight.3x.ro
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    bucuresti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    lacetti 1.6 hatch platinum
  • An
    2007
  1. Da drumuri scurte servici casa..cate 4-5 km. Pai nu stiu...toata lumea se lauda cu 12 maxim in oras...ma gandesc ca asa ar si trebui...restu masinilor cam asa scot 10-11 maxim 12 iarna. In fine asa consuma de cand am luat-o. Poate doar vre-u tunning care sa-i scada puterea sa ajute. La 14, 15 % se bate in consum cu porsche-le si te usuca la buzunar, cand am cumparat-o a fost ultima chestie sa ma interesez de consum, dar nici nu ma asteptam sa fie atat de mare peste toate masinile normale la cap.
  2. Lacrima este de fapt lichidul de racire ...a scos baiatul neatent un furtun si a inceput sa tasneasca ala peste tot motoru
  3. Consum pe 1.6 verificat acum 3-4 plinuri la rand 14% numai bucuresti...luna asta decembrie ca s-a lasat frigul 14.7 benzina de la luk. mers destul de sportiv.
  4. Si la mine cu consum de 15 in oras se manifesta astfel...tot timpul am avut problema asta...uleiul peste maxim si cu miros de benzina...dar am inteles ca e normal sa miroasa a benzina din moment ce e in contact cu motorul tot timpul...faza cu peste maxim se intampla continuu la schimb pentru ca baietii nu asteapta sa se scurga cum trebuie uleiul vechi...si pun la ochi pe cel nou...chiar si cand le-am spus sa fie atnti tot peste maxim a fost.
  5. Revin cu un mic update dupa vre-o 3 plinuri noi numa bucuresti...consum plin la plin...pana la primul tzac al pompei...nu merg usor cu masina asta clar...dar...consum...verificat fiecare plin...minim 14l/100...plinul de azi 14.7. Oare chiar nu pot face nimic cu consumul asta? Tx!
  6. Gata! Distributie accesorii si garnitura capac tacheti schimbate...factura 1135 plus 350 manopera si 50 la baieti, de treaba baietii (cred ca au zis ca am inebunit) Masina e ok sa vedem in timp cum stat garnitura la tacheti...un pic de variatie la turatia de relanti posibil de la antigelul zburat dintr-un furtun direct in clapeta da nu-i ceva grav sper sa treaca. Luati fara grija curele gates si role ina la jumate de pret...astea erau si pe masina...normal, branduite si daewoo...si dublu la pret ori triplu? De luat aminte ...nu va asteptati ca oamenii din service sa repecte procedura din manualul de service...ei fac cum stiu...nu conteaza teoria din carti...e doar teoretic,...practicccc...e altceva...nici chiar daca metodele respective sunt mai simple De asemena nu va asteptati la strangeri ca in manual cu chei dinamometrice...se strange NUMAI la simt...si nu oricine are simtu Atata timp cat nu sare nimic in aer totul e ok.Si am fost intr-un service mare foarte tranzitat. In rest e ok amortizoarele pe spate scapa ceva ulei amandoua pe fata flansele scartzaie...si racordul flexibil pe evacuare l-a mancat rugina...na protectia aia si colierele din caapete...cam stau sa cada... Am vrut sa fac si un test de compresie dar mi-au spus ca la ei se face un altfel de test...invaziv in care trebuie desfacut jumatate de motor si costa 350 de lei...asa ca am renuntat subit cum se pare ca se si dorea )..gen domnu doctor ma doare aici...aaa...pai hai la operatie sa vedem ce-i inauntru nenica ) Si poze atasate...va las sa va delectati cu ale ascunzisurilor cotloane uleioase
  7. Eh, uite colorata...cu dslr-u...arata mai ridata bujiutza ) Celelalte poze erau facute cu telefonul si samsung-urile vad ca rateaza culorile la greu... Bujia in afara ca e fleasca de ulei...are putina calamina pe buza si pe primele 3 spire...izolatia si pinul si urechea sunt aramii...dar la capete nu...si cercul ala de ulei de sus mi se pare cam pronuntat... Vreau sa mai intreb ...daca cineva apus un scanner pe o lacetti sau nubira aveo ceva si a vazut cum reactioneaza senzoru ala de oxigen postcatalitic...
  8. ) E multe...doar ca s-a mers putin cu ea. In bucuresti si cate 2-3 iesiri in afara bucurestiului in concedii pe an...nici nu ai de unde sa strangi...oricum la cat ma costa benzina nici nu-mi faceam planuri de iesit din astea peste zi la cine stie cate sute de km... Asa planuiesc sa stau pe acolo sper sa reusesc dureaza vre-o 4 ore toata operatia distributie si garnitura de capac...
  9. Am ridicat piesele...gm ...curelele sunt gates, rola intinzatoare e AcDelco made in canada, rola fixa e ina, pompa de apa cred ca e tot acdelco...nu mi-am dat seama clar. Deci originale sau producator...nu stiu ce sa zic...diferenta e pret dublu...nu stiu ce face gm-ul in plus poate au parametrii mai stransi de fabricare si vre-o verificare suplimentara sa justifice diferenta de pret
  10. Salut, multam de raspunsuri. Din pacate proprietarul subsemnat ...sunt un mare nestiutor in ale masinilor si pe langa asta a coincis cumpararea masinii si cu nasterea copilului si insuratoare..asa ca a fost o conjunctura fatala asupra atentiei si interesului catre masina...numa sa fi venit saraca cu cativa ani inainte...sa vezi atunci ce patea... Intre schimbat pampersi dus la munca si plimbat in parc masina a fost uitata complet pe borura ingusta din fata blocului tinta de ochit pentru astia de la balcoane si castanele in pom . Si uite asa saraca in astia 8 ani are abia 30000 de km facuti...concedii si ceva drumuri scurte in oras...nici la munca nu am dus-o ca saraca in centru ametea si ea si eu cautand locuri de parcare...daca ma stradui nintel cred ca pot sa o inscriu si intr-o brosura de curiozitati ceva ) Daca fac un calcul ieseam mai ieftin daca inchiriam un elicopter pentru km astia si pentru un tur al europei daca pun si casco, ori poate un personal jet dupa ce fac si revizia asta. De aia nici nu mi-am facut griji sa umblu la bujii...placute de frana sau distributie...am facut doar reviziile normale la 1 an ...ulei filtre antigel si o data lichidul de frana. Abia acum de vre-o luna m-am "specializat" in auto vizionand 10000 de filme pe youtube si citind cateva mii de pagini de informatie si explicatii auto ) Sunt genul care repara orice de la obiective foto pana la tzeava de apa...de obicei imi si ies reparatiile da dupa cum va asteptati as minti sa spun ca in 100% din cazuri. De cand am luat-o ma manca sa ma joc la ea dar nu am apucat acum am avut ocazia sa ma "distrez" ...pac un furtun, pac un injector pac un scanner... Pe autostrada plus bucata de drum pana in venus mi-a scos 9...testat de la pompa la pompa...mers si un pic mai usor la dus si mai tare la intors...sa zic la o medie de 130/h.Motorul merge perfect, suna bine trage de numa...am vazut si eu becu de check numa acusi dupa ce am scos injectorul ... In oras insa nu stiu ce sa zic...acum am 370km facuti cu un plin plus inca 10l alimentati ca era acu pe rosu si aveam treaba da nu bani...mai merg maine si fac plinul sa vad cat intra si updatez. Pun si o poza cu una dintre bujii...cred ca aia care era inecata in ulei...am luat-o sa o am de referinta...pe masina din fabrica erau ngk-uri R BK R6E...cum ti se pare ca arata? O sa scriu si ce curele erau pe ea cand le schimb. Vreau sa iau o interfata din aceea cea mai uzitata delphi ds150E (normal,chinezarie)...presupun ca este ok asai?
  11. Dap...ieseam cu vre-o 400 de lei mai ieftin dar dupa ce am citit vre-o 3 povesti pe vre-o 3 forumuri...n-am mai avut curaj si am zis ca mai bine sa merg pe ce ar trebui sa fie mai sigur... Erau oameni care au trebuit sa-si refaca distributia in aceasi luna cu piese originale pentru ca au avut probleme majore cu ea...troncanituri etc...dinti rupti pe curea...am zis ca mai bine sa merg pe oem...sa nu ma trezesc ca pentru alea 4 milioane se mai intampla cine stie ce... Na daca as fi in domeniu si as putea sa compar calitatea pieselor si as avea mai multe informatii m-as risca stiind despre ce e vorba da asa... Din cate am mai reusit sa vad pe net pe la niste rusi...curelele originale oem gm de pe masini erau gates sau dongil de fapt...acu naiba stie...am dat si de niste site-uri tot la rusi unde testeaza unu 20 de curele pe lacetti da n-am priceput prea multe acolo si nici n-am mai stat cu translate-ul. Am incercat sa fac si diverse combinatii ba sa nu schimb pompa de apa...ori poate nii rolele, ca am km extrem de putini cu masina n-am ajuns la cei 60000 la care s-ar recomanda sa faci distributia (asta ca medie ca unii zic 120000 altii 30000...mai bine mai devreme decat sa-ti para rau) dar am 8 ani....si in 8 ani naiba stie plasticul ala de la role se invecheste devine casant...pompa de apa prinde rugina garniturile imbatranesc... Ca si concluzie cu distributia e cam riscant sa te joci...
  12. si preturi pentru distributie/accesorii si garnitura capac tacheti: Antigel concentrat Gm 1l = 18 lei – stoc – x 3 = 54 lei Filtru aer Mann = 33 lei – 2 ore – Apa distilata 1l = 2 lei x 3 = 6 lei Oring surub capac tacheti Gm = 3 lei x 15 = 45 lei Curea accesorii Gm = 110 lei - o zi - Pompa apa Gm = 225 lei - o zi - Garnitura pompa apa Gm = 3 lei - o zi - Curea distributie Gm = 215 lei - o zi - Rola intinzatoare Gm = 249 lei - o zi - Rola ghidaj Gm = 110 lei - o zi - Garnitura capac tacheti Gm = 90 lei - o zi – Total = 1140 lei / Total cu discount = 1117 lei manopera 250 distributia/accesoriile\ 100 capacu...asta mi se pare exagerat de mult ca doar desfaci 15 suruburi la vedere...
  13. Inca ceva, din tonele de pagini citite pana acum in legatura cu problema senzorui de oxigen de dupa catalizator...se pare ca s-ar putea sa nu fie nici o problema si acestia sa fie parametrii. Normal acel senzor trebuie sa stea in gama 0.5 0.7 v in mers...dar difera in functie de producatorul masinii...poate la lacetti e max 0.9. Ceea ce se testeaza de fapt este timpul si modul de raspuns care nu ar trebui sa urmeze patern-ul primului senzor de oxigen...aica acesta post catalizator ar trebui sa arate un trend mult mai liniar...gen cum arata la mine...din 0.9 direct in 0.1 fara fluctuatii pe care le absoarbe catalizatorul. Daca cineva mai areun lacetti si a citit senzorul as fi tare curios cum a fost. Tx!
  14. Da pai de aia ziceam...am inteles ca pe ele sunt trecute 2 coduri unul al producatorului real si celalalt al gm-ului oem...cum n-am mai schimbat pana acum n-am codurie, in momentul in care stii codul poti cauta piesa direct la producator care o fi el...la o treime sau jumate din pretul oem aceasi piesa...de fapt fabricantii de masini produc ei insisi doar caroseriile in rest totul e produs de cateva mega concern-uri specializate care fac si cercetare si productie a respectivelor sisteme/repere... In rest toata indrustia de servisare in reprezentante e o mare tzeapa de jupuit clientii mana in mana si cu restul magazinelor care ar putea sa-ti recomande acele repere oem(originale) la un sfert de pret direct de la producator. Mai sunt unii care iti spun dar extrem de putini. La fel cum manopera e de multe ori umflata f mult...adica hai sa fim seriosi sa desfaci cateva suruburi in 10 minute n-are cum sa coste 1 milion si asta nu la reprezentanta ca acolo te costa 2 milioane ) sau mai stiu eu ce schimb de senzor ) ori filtru de polen )
  15. M-am hotarat sa fac si distributia, stie cineva codurile reale de producator ale pieselor oem de pe masina...curea role pompa de apa? M-au inebunit astia cu preturile...originale oem vre-o 8 mil...conti si ina vre-o 450 valeo si intex vre-o 250 aceleasi repere... Tx!
 

×
×
  • Create New...