Jump to content

bbflorea

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About bbflorea

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/16/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    B 34 NDK
  1. Salut Revin dupa ceva vreme de verificari, sa zic asa. Instalatia e aerisita cum trebuie acuma, numai ca "Check'-ul tot se mai aprinde , dar cum: daca merg in trafic aglomerat sau nu chiar asa de aglomerat = fara accelerare puternica nu mi se aprinde deloc. Daca drumul e liber si "o calc" constant , dupa vreun minut -doua iar se aprinde nemernicul de "Check". Un prieten mi-a spus ca ar putea fi sonda lamda, chiar mi-a si aratat acea mica chestie de langa motor. Altul mi-a spus ca ar fi clapeta de acceleratie care a r fi imbacsita si trebuie curatata.
  2. Multumesc. Va spun maine. Moderator edit: Nu mai cita integral postul anterior! Foloseşte, pentru răspuns, butonul AddReply. De aseamenea, foloseşte majuscula, acolo unde se impune.
  3. Multam! Dar cum naiba sa bag mana pe la furtune ca nu prea e loc p-acolo. Sa scot filtrul de aer sa imi fac loc? Va raporte maine ce facui. CU RESPECT
  4. Am citit tot ce era acolo. Nu m-a ajutat. Am mai aruncat un ochi la masina si am constatat ca furtunul superior al radiatorului din fata motorului este gol.DSeci am aer in instalatie. Asta cred ca e buba. Cum scot aerul din instalatie ca nu am vazut nici o supapa, ceva ca la alte vechituri care le-am avut. Pierderi de lichid nu mai am . Poxilina aia vad ca isi face treaba, caldura baga ok. Motoru merge ok dar daca mai merg cu ea asa cred ca rup ceva. Hai ajutati-ma ca search-ul nu m-a ajutat. S-au poate ca am fost eu prea grabit. Multumesc anticipat!
  5. salut! Am lipt cu poxilina si am lasat caloriferul cam de seara pana a doua zi la pranz.A avut timp sa se usuce acel lipici... Caloriferul este de fapt din zamac, un aliaj ordinar pe baza de aluminiu, care nu se poate lipi usor cu letcon sau cositorit. Sa vedem cat ma tine. Am facut o proba ieri de mers cu masina si acum am alta belea: La 15 minute de mers cu ea se aprinde avertizorul ala de "Check" dar motorul merge bine totusi. Apa nu a scazut in vasul de expansiune, deci nu am pierderi, uleiul e bun, ce naibii sa fie? Sa ma iertati daca s-o mai fi discutat, dar acuma o sa ma uit pe acest forum sa vedem... VA mutumesc tuturor pentru raspunsuri! Cu respect! Bebe Florea posesor Matiz
  6. Salut! Am schimbat asta vara caloriferul ca se crapase la imbinarea dintre o teava alui si caloriferul propriu -zis. Deci sa fie vreo 3-4 lluni. Am cumparat unul nou cu vreo 230 ROn si mi l-a montat fratele meu. Acum am observat ca imi curgea apa in habitaclu la greu. Dupa demontare am constatat ca acest calorifer s-a crapat tot la imbinarea teava - calorifer. Sa fie de vina montajul? Aveti ceva sfaturi si pentru mine? Pot lipi acea crapatura cu Poxipol? Ca parca n-as mai da 230 RON inca o data... Sau ceva adrese de dezmembrari... Multumesc anticipat!
  7. salut! Am gasit de fapt 2 grile de dreapta !!!! Asa ca am taiat acele palete de orientare a aerului pana o sa gasesc o grila de schimb. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat de unde as putea cumpara asa ceva ca pe unde am fost eu nu tin , saracii, asa ceva. Sau ceva dezmenbrari de Matiz... Multam!
  8. Multumesc de raspuns! Am sa ma uit maine la ele si sper sa se rezolve. Va anunt ce am gasit acolo.
  9. Salut! Sunt posesor de Matiz cu aer conditionat si problema este ca la dezaburirea parbrizului imi lucreaza bine pe partea dreapta, iar in partea soferului imi lucreaza doar pe jumatate, de trebuie sa ma aplec sa pot vedea ceva pe drum. Am pus mana la grila aceea de la parbriz si se observa ca intensitatea aerului este mai mare pe dreapta decat pe stanga. Eu am schimbat asta vaar caloriferul si m-am uitat pe acolo si nu am vazut sa fie ceva infundat. CUm sa rezolv problema asta , ca vine vremea rece si o sa am de tras cu masina in situatia asta? Multumesc anticipat!
 

×
×
  • Create New...