Jump to content

giusepe

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About giusepe

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II
  • An
    2006
  1. Nu trebuie sa dai bordul jos pentru rezolvarea problemei. Cum a spus si "lowlife" demontezi ornamentul de pe consola centrala ca in poza. Nu trebuie sa demontezi radioul. Desfaci suruburile care fixeaza comutatoarele de caldura si ventilator. In spate sunt 2 mufe (o mufa cu 4 contacte pentru ventilator si una cu 8 contacte pentru lunina, ac, etc) Le deconectezi. In spate gasesti un manunchi de fire matisate si o mufa de test cu 20 de contacte pe 2 randuri . Ai sa vezi ca la un capat pieptanul care face legatura intre contacte (contactele 18,19,20 cu fire de culoare portocalie ) este ars sau aproape ars in cazul tau. (este un defect tipic la masinile nubira, contactele fiind prea mici fata de curentul absorbit de aeroterma pe treapta 2,3) Tai cele 3 fire portocali de linga mufa, le dezizolezi si le legi impreuna . Daca ai posibilitatea sa le cositoresti ar fi ideal. Le izolezi si montezi totul la loc. Sper sa te descurci. Bafta
  2. Salut pe toata lumea Am citit toate postarile din acest topic si de la alte forumuri cu aceasta tema. Din nefericire pentru mine nu am gasit nici un raspuns cit de cit apropiat de defectul aparut la nubira mea. Mai este o postare de prin 2005 dar numai cu intrebare fara raspuns. Dar sa explic defectul. Mers cu masina totul OK. Oprit 10 min pentru ca asteptam pe cineva. Pornit masina si constat ca aeroterma nu mai porneste. Am testat toate cele 4 trepte de turatie si nu nergea pe nici una. Am pus pe treapta 1 si am dat drumul la A/C. Nuci A/C nu a pornit si nu s-a aprins nici martorul de functionare. Am presupus ca s-a ars vreo siguranta dar fiind noapte am mers inapoi acasa fara caldura. A doua zi cautat si verificat sigurantele . Totul OK. Tensiune pe sigurante 12V. In schema apare o cupla de test S207 unde am fost mai mult ca sigur ca este defectul. Demontat jumatate de bord in
  3. Inteleg ca pragul este afectat de rugina numai in partea din fata. Pentru asta nu trebuie schimbat pragul. Aparatul de sudura autogen pe tabla caroseriei este tot atit de nociv ca si sarea , acidul , etc ducind la ruginire rapida in zona sudata. In acest caz trebuiesc folisite metode in care tabla sa fie cit mai putin arsa. 1. Cu aparat electric de sudura cu gaze inerte dar este mai complicat pentru ca trebuie sa mergi in service sau atelier dotat cu asa ceva. 2. Folosind nuturi POP. Poti sa o faci si singur. Cauti o bucata de tabla zincata de 0,5 - 0,7 mm de dimensiune adecvata (mai mare decit zona gaurita sau afectata de rugina) ca sa poata prinde niturile in material sanatos). Va trebui sa dai si aripa jos daca gaura este aproape de aripa. Cu un flex la care ai montat un disc abraziv (nu de carbon pentru taiat) cu care cureti pragul pe linga gaura pe suprafata care va fi acoperita cu petecul. Se grunduieste atit pragul cit si petecul. Dupa uscare 20-30 min se pune pe marginea petecului mastic sau silicon (cu simt de raspundere) se aplica pe zona deteriorata si se preseza. Pe marginea petecului se executa gauri si se fixeaza cu nituri pop. Stringerea niturilor impreuna cu masticul sau siliconul ermetizeaza ansamblul. La finalizare se uniformizeaza zona cu ciocanul incercind sa ingropi cit de cit niturile. De aici iara ai doua variante. 1. Aplici un nou strat de grund dupa uscare antifon. Lasi sa se usuce bine citeva zile dupa care aplici un starat de vopsea asemanatoare cu masina. 2. Nu mai aplici grund ci chit. Slefuiesti grunduiesti si vopsesti. Dar cel mai bine ar fi prima varianta. Antifonul este din acela la tub care se gaseste la magazinele cu vopsepe auto. ( Tabla zincata este puternic negativa si previne oxidarea in zona respectiva). Toate operatiile sun valabile pentru o gaura care nu depeseste 40-50 cm. Sper ca ai inteles.
  4. Partea interioara a pragului cum este ? Ma refer la partea care se afla sub masina s-au partea din habitaclu. Daca sunt bune se poate rezola in mai multe feluri Depinde de tine cum si unde vrei sa repari pragurile.
  5. Este prima data cand postez pe acest forum cu toate ca il accesez din 2006 de cand sunt posesorul unui autoturism DAEWOO NUBIRA II. Am tot urmarit postarile din acest topic dar nu numai, cu gindul ca poate aflu cum sa scad si eu consumul (7 - 8,5% extraurban 11-15% urban functie si de anotimp, ora si trafic) In vara 2011 am facut un drum cu NUBIRA mea pina in Franta si am ramas surprins de consum 4000 Km cu 230L de benzina pe autostrada cu viteza de 110 -130 Km/ora cu faruri aprinse si 30% din timp cu AC (am circulat mai mult noaptea). Consumul facut plin pe plin la granita (Nadlag). In tara 450 Km cu 35 L de benzina. Am facut plinul cand am plecat de acasa si am realimentat la ultima benzinarie din tara inainte de granita. Am zis ca poate benzina de dincolo este mai buna dar am repetat drumul de inca doua ori cu o masina CIELO model 96. Consumul a fost surprinzator 5,4% primul drum si 5,6% al doilea drum (5-10 ianuarie 2012) tinind cont de faptul ca nu am mers cu viteza mai mare de 115 Km/ora . Am dedus ca nu benzina este de vina in primul rand cu toate ca si asta conteaza ci drumul. Pe autostrada iti amorteste piciorul pe aceleratie si nici nu atingi schimbatorul sute de KM. In Romania nu mergi 10 Km fara sa schimbi viteza sa franezi sau sa accelerezi. Mestecatul in benzina intre ghilimele reprezinta consumul. Dupa aceata experienta nu imi mai fac probleme de consum pentru ca stiu ca nu este de la masina. Functie de producator consumul de benzina poate varia cu 10 - 15 % . La ce ma refer : cu benzina ROMPETROL de 50 lei merg cam 75-80 KM iar cu benzina LUKOIL 65 KM . Benzina PETROM 70-75 Km depinzind de benzinarie. Imi cer scuze daca v-am plictisit
 

×
×
  • Create New...