Jump to content

Merced

Membru
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Merced

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Pitesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1995
  1. Inainte foloseam Agip 10W40 "Synt"-ceva, nu-mi amintesc exact. Oricum de-a lungul timpului au tot schimbat uleiurile la revizii, de cand ma ocup eu de procuratul celor necesare am incercat si la piese si la consumabile sa pun ce trebuie.
  2. Ce Magnatec pui acum? 10W40? Edge cred ca nu o sa gasesti decat de la 5W40 "in sus". Nu stiu daca merita sa dai banii in plus pentru Edge. Si eu tot cu Magnatec 10W40 merg de vreo patru schimburi, fara probleme pana acum.
  3. Salutare! Am un Cielo din 1995 coreean "in intretinere"(adica maica-mea il strica si eu umblu sa-l repar ) si m-am impotmolit in gasirea codurilor pentru doua repere. Din start spun ca nu-s amator de Parts Mall si mai stiu eu ce piese similare. Am niste amici care comercializeaza piese aftermarket, dar Cielo-ul nu e prezent foarte bine prin programele de cautat piese. Ce am gasit in Tecdoc, adica piviot, placute, rulmenti, capete de bara, au fost ok. Dar mai aveam nevoie de doua seturi de garnituri de etrieri, modelul vechi, si cele de pe acolo nu erau ce cautam. Deci caut codul OEM eventual pentru garniturile de la etrieri, mai ales alea exterioare cu insertia metalica imi trebuie, si pentru bucsele de pe bratele care fixeaza puntea spate. Gasisem intr-un catalog de Lemforder ceva, am comandat-o, dar am constatat ca-i diametrul un pic mai mare decat trebuia, asa ca am amanat inlocuirea. Am tot cautat pe forum si n-am gasit nimic, pe net la fel. Sau macar sa-mi indicati care model de Kadett e cel mai apropiat ca si piese de Cielo-ul asta, ca sa caut pe programul lor piesele.
  4. Asta e din vina alora care au facut ultimul schimb si au strans ca berbecii, probabil cu cheia, filtrul ala. El intr-adevar se strange la mana, hai mai dai si cu cheia un pic acolo de siguranta, dar nu pana nu se mai misca ca se intampla fix ce ai patit tu. Am fost si eu acum vreo doua schimburi in service, noroc ca aveau totusi elevator si ca erau vreo trei insi p-acolo, pana la urma gaurindu-l cu surubelnita si folosind o teava destul de lunga pe post de levier au reusit sa-l dea jos. Dar a durat schimbul vreo ora si ceva...
  5. Iei d-ala care arata ca cel de Dacie. Mi se pare ca se gaseste un tip si la care se poate schimba doar elemetul filtrant, ma rog se gaseste teoretic, am vazut la Mann in program alaturi de cel obisnuit. Poate ala n-are supapa, cel obisnuit are.
  6. Il scoti cu o seringa mai mare si un furtunel pe la joja. Eu unul dupa ce am schimbat garnitura capacului de la culbutori n-am de gand s-o mai las pe maica-mea sa faca schimbul de ulei la toti maimutoii, ca in trei ani schimbase doua garnituri. Acum i-am pus Victor Reinz, de pluta din cate am vazut eu si nu mai curge nici o picatura pe nicaieri. Apropo, cautati garnituri Victor Reinz, de la chiulasa pana la etansari d-astea, mai bune decat astea nu cred ca o sa gasiti.
  7. Scoate ce e in plus, daca nu vrei sa schimbi garnitura de la capacul culbutorilor cat de curand. Am dat de tot soiul de indivizi, maica-mea a fost la niste maimute d-astea care au pus 4 litri vreo doua schimburi la rand, si a inceput sa scape ulei pe la garnitura aia intr-o veselie. Ultima oara, cand am si schimbat-o, pusese maimutoiu' alalalt vreo 3.5 litri, ca se uita el pe joja si zicea ca e destul...
  8. Daca nu ma insel se numeste bataie in priza si e cauzata de rulmentul de presiune. Cati km are kitul de ambreiaj?
  9. Adica? N-am zis ca nu se fac deloc in .ro, doar ca nu tot ce gasesti pe piata sunt facute la noi. Ce am zis "pe langa"?
  10. Da, BP pun si eu in Dacie insa oricum l-au porcarit si p-asta, e ambalat pe la noi din ditamai butoaiele in care vine. Si va dati seama ca nu cred ca in bidoane mai ajunge sa fie 100% produsul din butoi... Acelasi lucru si cu Valvoline. O sa iau si Daciei Castrol Magnatec 15W40 in primavara, ca-s foarte multumit de cum se comporta Cielo-ul cu Castrol.
  11. Nu toate Contitech-urile sunt facute la Brasov, trebuie doar sa stii de unde sa cumperi.
  12. Nu e mult, cred ca un Castrol similar e mai scump si probabil mai bun. Din cate stiu eu ce Texaco se vinde la noi in tarisoara asta fara apa calda, mai bine pun Castrol adus din Germania.
  13. Uitandu-ma pe autovit orientativ am vazut ca da, sunt si Cielo-uri ajunse la preturi decente. M-ar incanta unul d-ala doar pentru ca stiu ce-i poate pielea, stiu ca daca a fost intretinut corespunzator nu prea ai ce schimba la el. Dar la 2500 de euro doar unul singur parea sa se incadreze in "standardele" mele dar era de-o seama cu al meu din profil, lucru intr-un fel pozitiv, ca am vazut ca-s mai trainice astea facute in Coreea. Momentan mai studiez problema, dupa anu' nou vad cum mai evolueaza situatia si ma hotarasc clar ce sa iau.
  14. Salut! De ceva vreme intentionez sa pensionez masina cu care circul in mod uzual, o Dacie 1300 din '79 cu tablaria vai de ea. M-am tot gandit la SH-uri de afara, dar nu m-am miscat cand a trebuit, asa ca am pierdut ocazia, iar triplarea taxei oricum n-o sa-mi mai permita asa ceva. Tot frunzarind ce masina as putea sa-mi iau, care sa-mi satisfaca o mare parte din nevoi, m-am oprit la Tico. Ideea e sa coste in jur de 2000 hai 2200 euro, n-ar fi rau daca in banii astia as gasi unul Euro2 si cu A/C. Ca si masina mica mi s-a parut mereu mai reusita decat Matiz-ul, am vazut la mine in oras exemplare cu sute de mii de km omorate pe taxi care nu suferisera cine stie ce interventii, asa ca am ramas cu o parere buna despre masina. Faptul ca in general merg in oras, probabil 80% mai e un avantaj pentru o astfel de masina. Consumul mic la fel. Acum treaba sta in felul urmator. De ieri tot frunzaresc diverse topic-uri, mi-am facut o idee legata de unele probleme, dar poate mai sintetizeaza din posesori ce probleme ar trebui sa caut la ea, la ce trebuie sa ma astept ca si costuri de intretinere, care-s avantajele si dezavantajele in mare, etc. Si mai am intrebari d-astea existentiale despre care n-am gasit inca informatii, cum ar fi caldura din masina iarna. Baga bine caldura(am capatat obsesii de la D[r]acie, unde-s mereu cu buretele pe geamuri si cu geaca pe mine) daca e totul in regula? A/C-ul ala, daca gasesc una cu asa ceva, isi face vara treaba(din acelasi ciclu de obsesii)? Poate cea mai mare retinere legata de un Tico o am de cand am vazut unul facut pachet intr-un accident. M-ar ajuta mult daca ar zice cineva ca-i o masina mai sigura decat Dacia 13xx... In principiu cam atat pentru moment, pe masura ca ma mai gandesc la anumite intrebari o sa completez. Multumesc anticipat!
 

×
×
  • Create New...