Jump to content

vlaicu

Membru
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

About vlaicu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/16/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    vlaicu

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo GLE
  • An
    1996
  1. Am rezolvat, am fost la Pepinno (mare om) la service, au fost modulul de aprindere si fisele de vina. Multumesc tuturor pt raspunsuri.
  2. Nici eu nu cred. Daca cineva are vreo recomandare despre un mecanic serios disponibil maine sa se deplaseze in zona Iancului 9 (asigur transportul evident) ii multumesc anticipat...sau macar un service bun cu pret corect de prin apropiere...sau de oriunde doar sa ii cunoasteti si sa ma trimiteti la cineva cu recomandare..Multumesc nu cred ca s-a schimbat cureaua in schimb am fost cu ea la revizie anual si boii aia puteau sa -mi zica daca era pe duca
  3. Himm dar nu prea stiu cum arata alternatorul, ar trebui sa aiba inel turul asta sau doar se infileteaza? EU am desfacut 2 de astea care se infileteaza unul de undeva din stanga si care intra in motor dispre portbagaj(scuzati exprimarea defectuasa). Faza cu invartitul axului la lulea ma poate lamuri in privinta curelei de distributie? . Multumesc
  4. Mi-a verificat un mecanic fisele nu au scanteie. La fisa principala se pare ca este.A verificat capac delco si luleaua. A zis ca par ok. Am uitat sa-l pun sa verifice daca benzineste.Asadar am scos eu 2 furtune care mi-au parut ca ar putea sa fie turul (pe unul chiar venea miros de benzina) dar n-a curs strop de benzina cu contactul pus. Poate nu le-am nimerit. Are cineva o poza sau o descriere unde ar trebui sa fie? Asadar concluzia mesterului a fost ca poate alarma are antifurt la motor si-l impedica sa dea scanteie. Ceva ceva se leaga in sensul ca cu 2 zile inainte mi se stricase alarma si o incuiam doar cu cheia. Dar 2 zile a mers . Ce parere aveti e posibil??? Am mai citit ceva pe aici am mai descoperit 2 posibile cauze: una legata de senzorul de turatie si una infricosatoare curea de distributie rupta.AJUTOR )
  5. O ultima intrebare: am uitat sa mentionez ca injectoarele au fost schimbate pe la inceputul anului deci..ramane alimentarea? adica pompa?(scuze dar nu le am cu masinile prea bine)
  6. Benzina am sigur, cum spuneam a inceput de ceva timp sa aiba simptome de innecare la plecarea de pe loc pana isi intra in ture...care din cele de mai sus ar putea da simptomele astea?
  7. Merci de raspuns, te rog daca poti sa-mi descri pas cu pas ce sa fac. Masina nu e acasa ca m-a lasat in drum bine ca apucasem sa o parchez cat de cat... o sa verific maine. Spune-mi sa ma duc pregatit la mine cu bujii si fise noi?
  8. Domnilor urgent ajutor ca am ramas cu ea in drum Simptome: de ceva timp intreruperi (pierderi de putere, de parca s-ar ineca) in timp ce accelerez mai ales la turatie mica de parca ar avea scame in benzina, zgomot de motor evident in momentele de balbaiala, acul turometrului joaca la relanti, dupa ce se tura si prindea ceva viteza mergea ok Astazi a stat un pic turata la relanti mai toata ziua , si cu 20 minute inainte de a se ineca de tot dadea rateuri pe teava de esapament. Acu nu mai porneste deloc , de parca nu ar mai alimenta pompa de benzina, se invarte motorul in gol dar aprindere canci .Dar am schimbat pompa acu 2 ani si am facut vreo 16k km de atunci. Oricum se aude ca pompeaza benzina cand pun contactul. Sa fie de la fise, bujii, bobine?? Merci
  9. Atunci umblu cu canistra dupa mine si astept sa-mi moara in mijlocul intersectiei
  10. Asadar am facut plinul si astept sa se aprinda becul. Cam cat sa consider ca mai este in rezervor atunci cand se aprinde? Bafta
  11. Am fost sa reglez CO dar cica pe scanner dadea ca nu e nevoie. a descoperit baiatul la service ca acceleratia nu era reglata bine si mai era si ceva murdar la ea ,nu stiu ce , tot baga o solutie dintr-un spray in timp ce regla accelaratia. Acu merge mai rotund la apasarea acceleratiei nu pot sa zic, si parca si turatia motorului se comporta altfel...In alta ordine de usoara trepidatia care o avea cand la relanti cu motorul cald apas accelaratia puternic tot o mai am dar se simte mai slab. Omu ni-a zis ca asa e si normal cand masina e rece si e turata la 1200 sa zicem atunci cand apas pe acceleratie explozia e mult mai usoara decat atunci cand o turez de la 900 ture. Asa o fi oricum acuma plec cu ea mai usor de pe loc nu mai trebuie sa fiu atent la cum apad pedalele. Bafta tuturor
  12. Pana acum nu prea am incercat niciodata sa-l pornesc iarna, poate sa se fi rupt(in caz ca s-a rupt) din cauza ca am "insistat" sa-l pornesc? Am mai incercat sa-i dau drumul si am mai reusit de vreo 2 ori inainte dar parca nu am observat sa se tureze motorul in asmenea hal. Merci
  13. Asa e la frig nu prea vrea sa porneasca.Dar eri era mai cald ploua si se aburea geamul si de aia am dat drumul dar vorba lui ovi jer poate nici nu mergea de fapt ci doar a a facut ca motorul sa mearga mult prea turat ( adica plusul de turatie nu era folost de AC de fapt--presupun). Poate la primavara va porni cum trebuie...sper.
  14. Pai ieri cand ploua si era cald a pornit azi cand am dat mai pe seara drumu si afara erau 2 grade nu a mai vrut sa porneasca AC-u. De cureaua aia nu stiu ce sa zic ca habar nu am unde e si oricum acu 3 saptamani amfost cu ea la revizie si nu cred ca lipsea Mai bine sa astept sa vina vremuri mai calde si apoi sa testez din nou cum merge?
 

×
×
  • Create New...