Jump to content

dick

Membru
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About dick

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bacau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2004
  1. Stie cineva cum se demonteaza grila de aerisire centrala si tabloul cu comenzile pentru ac la Cielo?
  2. dick

    Preschimbare Permis

    Daca expira valabilitatea permisului politia iti da o dovada provizorie de circulatie pana la eliberarea unuia nou?
  3. Vom circula cu masini indiene? Si TATA Motors vine la Daewoo Craiova Presa de business din New Delhi a facut referire, saptamana trecuta, la intentiile grupului indian TATA de a cumpara Daewoo Automobile Romania, firma reintrata cu acte in regula, luna aceasta, in proprietatea statului roman. Si mai interesant este faptul ca, in evaluarea analistilor de acolo, pretul de pornire in licitatia de oferte ce va avea loc anul viitor s-ar apropia de 0,6 miliarde euro. Un purtator de cuvant al TATA Motors, contactat de „India Times“, a refuzat sa comenteze informatiile din piata, spunand ca nu poate dezvalui strategia de fuziuni si achizitii a companiei. „Achizitia firmei romanesti de catre grupul TATA va da companiei indiene acces la tehnologia de productie a automobilelor Matiz, Cielo, Nubira si Tacuma si va deschide piata europeana pentru automobilele proprii, Indica si Indigo“, se arata in editia online din 17 noiembrie a publicatiei mentionate. „Dar se anunta o batalie dificila pentru aceasta fabrica (din Craiova - n.r.), cu greii mondiali ai industriei de automobile“, a explicat un analist citat de „India Times“. „Daca va castiga cursa, aceasta va fi a treia mare achizitie pentru TATA Motors in afara granitelor. Compania indiana a cumparat deja Daewoo Commercial Vehicles pentru 102 milioane dolari si fabrica Nissan din Africa de Sud pentru o suma ce nu a fost data publicitatii“, mai scrie ziarul. „Grupul TATA a trimis scrisoare de intentie in doua randuri: anul trecut si, recent, dupa ce luna trecuta o delegatie oficiala condusa de Traian Basescu a vizitat India“, ne-a declarat Mihai Catuneanu, presedintele Oficiului Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie (OPSPI). Contractul de finalizare a tranzactiei prin care Automobile Craiova va cumpara actiunile detinute de compania coreeana Daewoo Motor la uzina de automobile Daewoo Craio-va, pentru 60 milioane dolari, a fost semnat la jumatatea lunii noiembrie. În perioada urmatoare vor fi efectuate modificarile în actionariat si se va relua procesul de privatizare pe principii concurentiale. „Nu va mai fi ales un consultant, vom adopta o procedura cat de rapida permite legea. Asta inseamna sa publicam un anunt in ianuarie-februarie anul viitor si, pana in vara, cel mai tarziu, sa finalizam tranzactia de vanzare a DWAR“, a precizat Mihai Catuneanu. In acest moment, institutiile statului verifica daca Daewoo a îndeplinit angajamentele pe care si le-a asumat atunci când compania sud-coreeana a preluat uzina de la Craiova. În 1994 a fost data o lege prin care investitorul coreean primea o serie de facilitati de ordin fiscal, cu obligativitatea ca, într-o anumita perioada de timp, sa-si respecte angajamentele contractuale. George Stoica
  4. dick

    Despre calculatoare

    Are cineva un manual pentru Programul Woody?
  5. dick

    Profesii

    profesie: inginer mecanic ocupatie: control nedistructiv
  6. dick

    Permis De Conducere

    Stie cineva ce acte trebuie si cat este taxa pentru schimbarea permisului de conducere expirat?
  7. Stie cineva sa-mi spuna si mie care este diferenta intre proiectoarele coreene, care sunt mai ieftine si celelalte(nu stiu provenienta)?
  8. Ia vedeti aici: GM, cheia care nu se potriveste la Daewoo Preluarea de catre statul roman a pachetului de actiuni detinut de coreeni la DWAR este foarte aproape, dar negocierile avanseaza greu. Ca de fiecare data, si la ultima intalnire a celor doua parti, reprezentantii Guvernului au inceput discutiile plini de optimism si le-au sfarsit cu dureri de cap. Ce parea aproape rezolvat de-a lungul nenumaratelor intalniri de anul trecut a fost din nou repus in discutie de lichidatorii coreeni, care au cerut reanalizarea contractului, punct cu punct. Rabdarea are o limita, avertizeaza insa reprezentantii statului. Chiar daca nimeni nu spune direct, exista tot mai multe suspiciuni ca interesele lichidatorilor coreeni se intersecteaza cu ale unui fost competitor pentru fabrica din Craiova. „Daca m-ati fi intrebat pe 4 ianuarie cum vor decurge negocierile cu partea coreeana, as fi spus fara ezitare ca a doua zi semnam”, ne-a declarat unul dintre actorii importanti implicati in negocierile in urma carora statul roman urmeaza sa preia fabrica din Craiova. „Dar discutiile s-au lungit din nou, coreenii cerandu-ne sa rediscutam puncte din contract asupra carora conveniseram”, a afirmat sursa citata. In cursul ultimelor discutii au existat doua pozitii divergente, dar nu ireconciliabile. Unul dintre acestea, destul de sensibil, este cel al garantiilor cerute de statul roman ca nu vor aparea alti creditori ai DWAR, care sa traga de maneca noul proprietar si sa-i ceara banii imprumutati vreodata. Desi romanii au fost concilianti si au incercat sa dezamorseze orice punct divergent, reprezentantii lichidatorilor coreeni au valsat continuu. Romanii sunt contrariati, dar nu ingrijorati: „Speram sa inteleaga faptul ca exista o oportunitate pe care ar fi bine sa nu o rateze in urmatoarele trei saptamani”, ne-au declarat sursele noastre. Luna aceasta, fabricii din Craiova ii expira licenta pentru productia sub marca Daewoo. Pretul convenit al actiunilor aflate in proprietatea coreenilor nu a fost pus in discutie, asa incat este de asteptat ca statul roman sa plateasca, pentru a prelua fabrica, 60 de milioane de euro. Posibila retragere din cursa pentru DWAR Aparent fara nici o legatura, saptamana trecuta a iesit la rampa un oficial al General Motors, care a anuntat ca grupul nu mai are nevoie sa cumpere fabrica de la Craiova. Nick Reilly, director executiv al GM Daewoo, divizia pentru Coreea de Sud a producatorului american, a declarat publicatiei „Financial Times” ca GM doreste ca guvernul roman, care administreaza vanzarea unitatii de la Craiova, sa se asigure ca grupul ce va prelua unitatea de productie va mentine livrarile catre Coreea de Sud. Declaratia, destul de ciudata pentru o companie despre al carei faliment Standard & Poor’s a apreciat „ca nu este greu de imaginat”, ce inchide fabrici si preconizeaza sa concedieze zeci de mii de angajati, ascunde un mesaj-cheie. Ciudata - pentru ca era de asteptat sa nu aiba forta de a participa la privatizarea firmei craiovene, luand in calcul dificultatile financiare majore cu care se confrunta. Nu era nevoie de o iesire la rampa, analistii intelesesera de multa vreme ca GM nu poate tine piept colosului Ford si dinamicului Renault. In aceste conditii insa, GM vrea sa se asigure ca noul proprietar va continua livrarile de motoare catre producatorul de automobile din Coreea. Ce inseamna asta? In primul rand, ca negocierile dintre GM si statul roman pentru DWAR - confirmate prin declaratiile acordate presei de Chris Lacey, directorul executiv al diviziei GM pentru Europa Centrala si de Est, pe 7 octombrie 2005 si precizarile facute de presedintele Traian Basescu, la intoarcerea din vizita oficiala efectuata anul trecut in Coreea - au ajuns intr-un punct mort. Iar daca nu au esuat inca, lichidatorii coreeni pot fi factori de presiune in negocierile dintre GM si statul roman. Negocieri incrucisate De ce spunem asta? Pentru ca, potrivit agentiei Mediafax care a preluat si comentat articolul din „Financial Times”, Reilly a mai aratat ca GM este interesat sa investeasca în modernizarea capacitatilor de productie pentru motoare la Craiova. „Aceste investitii ar putea fi blocate însa de dificultatile legate de încheierea unui acord între GM si Ford, ceea ce ar îngreuna si mai mult vânzarea fabricii”, noteaza publicatia citata, care face astfel o legatura ciudata intre momentul apropiat al vanzarii societatii craiovene si cel al ipoteticelor investitii marca GM. „Principalul nostru interes este sa asiguram livrarea de motoare”, a spus Reilly, citat de cotidianul britanic. In acest sens, General Motors a anuntat, prin vocea directorului sau, ca negociaza cu Ford Motor si Renault- Nissan, ceilalti candidati pentru achizitia fabricii, conditiile de continuare a livrarilor de motoare fabricate la aceasta unitate, relateaza „Financial Times”. Reprezentantii guvernului roman nu au facut nici un comentariu oficial referitor la declaratia GM, insa purtatorul de cuvant al DWAR s-a aratat extrem de mirat de declaratiile lui Reilly. „Grupul american General Motors nu si-a manifestat în mod oficial disparitia interesului pentru uzina de la Craiova”, a declarat agentiei Rompres directorul de relatii publice al companiei Daewoo Automobile România, Valeriu Gîrlea. „Noi nu avem cunostinta ca GM sa-si fi manifestat în vreun fel oficializat aceasta disparitie a interesului pentru uzina de la Craiova. Din câte stim, GM a avut niste contacte la nivelul Ministerului Economiei si Comertului si si-au manifestat interesul pentru a veni aici”, a completat Gîrlea. In aceste conditii, modul in care vor continua negocierile va fi extrem de interesant de urmarit. Anuntul facut de GM - de retragere reala din cursa sau doar un semnal adresat guvernului de la Bucuresti - si expirarea licentelor de fabricatie a automobilelor Daewoo in fabrica din Craiova, de la 31 ianuarie, complica lucrurile si limiteaza libertatea de miscare a Guvernului. Insa reprezentantii Executivului spun ca nu sunt cu spatele la zid si ca vor incheia cu bine nu doar tranzactia de preluare a fabricii craiovene, ci si privatizarea ei ulterioara, pe baza celei mai competitive oferte.
  9. dick

    Tabla Cielo

    Si la masinile vechi cum imi dau seama daca au tabla galvanizata?
  10. dick

    Tabla Cielo

    Am o mica nedumerire: tabla de la Cielo este galvanizata sau nu este? De fapt banuiesc ca toate masinile Daewoo au acelasi tip de tabla. Stau bine cu antifonul? Eu am masina de un an si vreau sa stiu la ce sa ma astept pe viitor.
  11. dick

    Benzina Euro3

    Masinile cu euro3 trebuie neaparat sa foloseasca benzina euro3? Se intampla ceva cu catalizatorul daca folsesc premium fara pb?
  12. Ma intreb daca G.M. nu va prelua DAR ce se va intampla cu piesele de schimb pentru masinile Daewoo?
  13. dick

    Lampa Ceata Cielo

    Doresc sa aflu si eu codurile pentru reperele de la proiectoarele de ceata.
  14. dick

    Proiectoare Ceata

    Doresc sa-mi iau proiectoare de ceata si nu stiu daca sunt practice. Exista riscuri de distrugere la socuri de temperatura?
 

×
×
  • Create New...