Jump to content

mirceaalex001

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About mirceaalex001

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Pantelimon(orasu` mai nou)
  • Din
    pantelimon
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    2000
  1. La asta puteti fii siguri ca se lucreaza si sunt pe primul plan,dar intre timp pot sa ii pun un capac sau cate un lucru care sa-i schimbe un pic aspectul(nu e nevoie de mecanic) ...intre timp la partea tehnica s-au rezolvat lonjeroanele,astazi am cumparat electromotor(bendixul era defect si nu pornea decat dupa 2-3 chei) Este adevarat masina a fost re-vopsita destul de nasol pot sa spun,dar in iarna asta in nici un caz nu o sa o vopsesc Se pare ca mai are o bataie p sub ea ,de care mecanicul meu spune ca ar fii din cauza casetei de directie...dupa ce voi termina de repartat tot ceea ce este de reparat va urma vopsirea si probabil un set de jenti dar asta dupa cum spuneti si voi dupa ce rezolv problemele "tehnice" Oricum de securitate nu cred ca se poate vorbii (este un tico) Intre timp am spalat si fetele de usi ,pozele sunt cum a fost masina initial si cum s-a schimbat intre timp ,din cate se poate observa tot ceea ce i-am adaugat(legat de aspect) au implicat costuri minime si au simplul rol de a-mi fi cat de cat drag sa merg cu ea...
  2. astazi am gasit capace si i-am cumparat ,arata chiar bine...in curand o sa revin cu poze
  3. Pai cum sa explic pt toata lumea,masina atat indica pe kilometraj oricum mecanicul care a facut toata operatia este prieten cu mine si stiu sigur ce s-a facut la masina altfel nu o cumparam,nu stiu exact daca valoarea este exacta dar cel putin sunt linistit ca 150000 de km de acum in colo nu o sa mai am probleme cu motorul PS multumesc pt urari
  4. Masina are 83000 km dupa cum am spus motorul a fost refacut complet (nu doar segmenti) articulatia de asemenea a fost schimbata ,masina functineaza ok,ma costat 1100E un pret destul de mic zic eu . In primavara vreau sa ii schimb lonjeroanele sa pun unele noi cu totul dar am inteles ca trebuie facute la un service autorizat pe rezistenta pt a fii ok la rar. Foliile si autocolantele m-au costat 15 ron ...si au schimbat destul masina. I-am cumparat fise si bujii noi,se cunoaste ca le-am schimbat(masina merge mult mai bine),vechiul proprietar nu a mai schimbat fisele .Trebuie sa gasesc un meserias sa-mi rezolve toate vacumurile de la carb am cateva furtune iesite ,cand s-a facut motorul a schimbat si carbul dearece cel vechi inneca masina mergea foarte prost ,iar asta nou nu a fost nou si mi-e sa nu fi pus carburator de non-euro p euro 2...
  5. In primul rand tin sa va salut ,sunt destul de nou( si pe forum si detinator de daewoo)... Cand am achizitionat masina am luat-o cu gandul ca este o masina perfecta pt oras ,intre timp am descoperit ca se aseaza chiar bine pe sosea si la viteze mai mari ... masina a avut motorul refacut in totalitate de fostul proprietar (cunostinta) de la care am cumparato fara sa stiu nici eu si nici el de o problema la lonjeroane. Intre timp am mai reglato iar la problema cu lonjeroanele am rezolvato temporar(am sudato cu un amic tinichigiu) o sa pun cateva poze in ordine cronologica(cum era masina la inceput si cum este acum) de cand am cumparato i-am pus radio-cd Panasonic 50 x 4(deocamdata doar doua boxe pe fatza),am schimbat husele si i-am pus si folie (autorizata de mine ) continui cu poze
  6. Eu cred ca nici UE nu va fi de acord cu mentinerea taxei asa ca vor fii nevoiti sa o scoata definitiv,chiar mi se pare o absurditate,mai ales ca fiind membri UE suntem cam in aceeasi oala iar pt o masina cumparata de acolo inmatriculata cred ca e normal ca taxa sa fie aceeasi cu cea de la noi(ex cand cumperi masina vecinului)
  7. Salutare!!....am o mare problema cu consumul...am alimentat cu 8.33l de la rompetrol...si am facut fix...71 km...asta inseamna un consum destul de mare: 11.7l/100...initial am zis ca nu indica bine km facuti,dar am verificat si indica perfect,e adevarat ca o cam calc dar nu exagerat,deci nu intzeleg...astazi am schimbat benzina am bagat un 98 fp dar nu se simte nimik (la forta) sa vad la consum...voi ce parere aveti?
  8. pai chiar daca intra mai multa benzina (1.1 l /10 km de ex) arderea se face mult mai bine ,dak pastrezi acelasi tip de mers(pedala apasata pana la o anumita limita)arderea se face mult mai complet,iar forta mult mai mare,de aceea la pastrarea aceluias regim de mers(lent ,sportiv),consumul scade...cam asta ar fii logica,oricum eu sunt de parere ca se cunoaste multicel si la performanta si la consum
  9. nu va suparati ca va intreb,care este rolul uleiului,ca asta chiar nu inteleg,eu am avut asemene filtru si pot spune ca nu inteleg rolul uleiului.montarea lui chiar ajuta la scaderea consumului+ creste un pic forta motorului,prin faptul ca amestecul este mai bogat in oxigen iar arderea se face mult mai bine(chiar daca intra si un pik de benzina in plus,consumul scade!!!)
  10. din pacate se pare ca traversa din fata este rupta,iar lonjeroanele fisurate,am vb cu un tinichigiu (din cate stiu destul de bun) si mi-a spus ca pentru inlocuire lonjeroane manopera este de 6 mil,iar pentru reparat 4 mil,dar el mi-a recomandat sa le repar(a spus ca le intarim mai bine) ,iar dupa reparatie va trage masina la unghiuri...el stie ce inseamna asta ...
  11. in primul rand vreau sa va salut,sunt un nou propietar de tico ,am luato la un pret destul de mic dar cu cateva probleme la articulatie(cred) vroiam sa va cer si voua parerea : in momentul in care pun frana brusc roata din dreapta atinge de aripa(roata vine in spate)...mecanicul care s-a ocupat pana acum de masinile mele a spus ca e pozibil s-a fie de la bascula inferioara,voi ce spuneti? in plus trancane foarte rau in gropi...
 

×
×
  • Create New...