Jump to content

Esperache

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About Esperache

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/05/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://forum.4tuning.ro/111-masina-mea-daewoo/95324-espero-2-0-16v-gsi-turbo-vis-devenit-realitate.html
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero C20LET inside
  • An
    1996
  1. Daca imi spui ce marca de filtru ai si de unde l-ai achizitionat, poate te ajut.
  2. Filtru de aer sport inseamna ca este un filtru cu un debit marit de aer, aer rece se refera doar la cele tip conic, sunt facute dintr-un material special (bumbac chirurgical impregnat cu un ulei special) care ofera o respiratie mai buna motorului (masina trage mai bine) deci nu consuma mai mult ba chiar se reduce (infim iti dai seama) se curata periodic (10.000 km). Toba sport, de exemplu toba finala care o vezi la fundul masinii are teava dreapta prin ea, vezi prin ea cand nu e montata, de aici si "evacuare directa", nu mai are site ca cele de fabrica deci nu are ce sa se arda, e pe viata, are doar niste compartimente cu un fel de vata sa-i zic asa, care mai amortizeaza zgomotul produs de debitul de aer evacuat. Legat de zgomot depinde de la toba la alta, de motorul pe care il are masina, de toba de mijloc care o ai, in ce stare e, distanta dintre tobe, forma circuitului, etc. Eu am doar o finala universala Sebring restul (toba intermediara, circuit) e cel original, nu e super zgomotoasa, are un sunet mai grav in orice caz, dar daca ma dau la ea adica sar de 3.000 - 3.500 de ture se aude bestial (cui ii place, gusturile nu se discuta).
  3. In primul scuze ca te-am indus in eroare : poza cu filtrul respectiv nu este de la masina mea. Teava(circuitul) care te intereseaza se plateste separat, depinde doar de la ce producator ai fitrul conic respectiv(ca&N, Sparco, etc.) fiecare vine cu al lui. Referitor la unde le gasesti, du-te la Premium Brands de pe 1 Mai este chiar in incinta showroom-ului Ssangyong (Interauto), ei iti ofera toata gama de filtre ca&N, eu mi-am cumparat un filtru sport dar tip panel chiar de la ei.
  4. Are filtru de aer model conic, renuntandu-se la caseta aia neagra pe care o stii tu la filtrul de aer normal (tip panel) : astfel filtrul este pur si simplu in bataia curentilor de aer. B 68 VLD, daca gresesc cu ceva slap me Uite jos o poza cu un Espero cu filtru conic si bara stabilizatoare.
  5. Pt. B 68 VLD : Vreau sa te intreb daca ai probleme cu folia de pe luneta in momentul in care folosesti dezaburirea. P.S.: Chiar se merita sa-ti pui jante pe 17", oricum si cele pe 16 arata bine.
  6. Ce ziceţi de low-rider-ul ăsta ? P.S.: Aparţine unui ţicnit care susţine că prinde 100km/h sub 4 s. si că se bate de la egal la egal cu orice Impreza STi (oare ?)
  7. Schimbarea se simte chiar daca schimbi numai finala, si mai bine toata evacuarea, iar daca ii pui si o admsie cu filtru conic (Pipercross de la Aspad) chiar vei fi auzit.
  8. giungiu2k : scuze omule, eu de-abia acum am vazut ce masina ai, Cielo nu ? Pai la tine nu merg decat 195/50/R15; mii de scuze eu am crezut ca ai Espero, tocmai din acest motiv ti-am postat poze cu espero. Importatorul CMS este RADACINI, daca te uitai pe cutiile din Metro vedeai si tu asta.
  9. gingiu2k, daca vrei pe 15'' poti sa-ti pui anvelope cu urm. dimensiuni : 195/50/R15 sau 205/50/R15; prin urmare ar fi mai convenabila a 2 a varianta pt. ca ai un talon mai mare (50% din 205mm fata de 195mm), dar daca vrei un look mai adevarat poti merge pana la jenti pe 17 cu anvelope pe 205/40/R17 sau 215/40/R17.
  10. Acum depinde si cat esti dispus sa dai pe ele. Eu am de aproape 4 ani Bridgestone Turanza ER70 pe 185/65/R14 cu indice de viteza de maxim 210 km/h, dar costa intre 2,5 si 3 milioane lei Pot sa-ti spun ca in momentul de fata nici la jumatate nu s-au uzat iat la rulare sunt super : silentioase la viteze mari (am mers constant cu 180-190 km/h), acvaplanare redusa (testat pe autostrada Bucuresti - Pitesti pe o ploaie torentiala la o viteza de 130-140 km/h), insa pe timp de iarna se schimba foaia pentru ca se intaresc foarte tare si numai ai nici un pic de aderenta si chiar risti sa le spargi la un contact mai serios cu vreo groapa sau o bordura. Sper ca ti-am fost de ajutor.
  11. Daca tot ai gasit-o pe tanti asta deosebita si masina ei de asemena deosebita, macar pune-i pozele care o reprezinta :
  12. Acum ca cineva fortos de pe site - ul asta mi-a aratat (destul nepoliticos - doar am mentionat ca sunt incepator) unde sa postez si eu niste poze astept si alte poze in schimb. Multam.
  13. Eu mi-am montat de un an si jumatate o finala Sebring universala, iar de prin noiembrie-decembrie si un filtru panel ca&N. Se observa diferente doar la acceleratii (mai mici)
 

×
×
  • Create New...