Jump to content

andreifall

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About andreifall

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/02/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    andrei_fall

Profile Information

  • Location
    Brasov
  • Din
    Brasov
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos 1.4 16 V
  • An
    2005
  1. Am reusit. Nu trebuie urcata pe cric. Se baga mana dedesubt si are un capac de evacuare. Merci oricum...
  2. Am vazut ceva in manual desfacerea farului. Dar la proiectorul de ceata scrie ca e mai complicat. Probabil tre sa o urc pe o rampa ca sa vad exact ce fac pt ca eu nua ma vazut cum as putea ajunge la el. Oare trebuie sa desfac masca toata?
  3. Oameni buni am o problema. Daca este posibil sa ma ajutati. Nu am gasit un topic pentru asta. Am apa in proiectorul de ceatza fata stanga. Sta si nu se scurge. Culmea e ca proiectorul merge. Intrebarea mea este cum scot apa de acolo ca deja are o culoare maronie. Va multumesc!
  4. Am patit si eu aceaisi faza in Brasov. Mi-au rupt stergatorul din stanga cu totul, a ramas doar surubul. Am sunat la dealer Opel Victoria: 44,3 RON dar se aduce la fel in 3 saptamani. Intre timp ca sa pot merge am mutat stergatorul din dreapta in stanga si n-o sa va vina sa credeti dar merge. O solutie pentru o asteptare indelungata.
  5. Eu m-am hotarat sa bag benzina de la o singura statie (respectiv MOL) si sa vad daca are vreun efect. Am sa bag EVO. Si am sa evit sa mai merg cu ea in oras. Ii dau doar drumuri inafara pt o perioada sa vedem ce se intampla. La Opel Victoria mi-e frica sa ma mai duc. Sau o sa incerc intr-un service din Harghita am auzit ca sunt f priceputi. Bafta tuturor!
  6. salutare tuturor! Posed Chevrolet Kalos 1.4 16V full option din iunie 2005 cam pe la 10.000 de km mi-a aparut problema cu MIL - Engine Check. Era primavara lui 2006. M-am dus la Opel Victoria Brasov si mi-au curatat supapele. Am plecat de la ei si dupa vreo 5km mi s-a aprins din nou. M-am intors si am lasat-o iar la ei si au facut aceiasi miscare. O vreme nu s-a mai aprins. Cred ca 4 zile. Dupa care mi-au zis ca e din cauza benzinei, mi-au spus sa merg si mai turat, cam tot ce am vazut si aici pe forum. Si mi-au spus sa merg asa ca nu e nici o problema, becul se va stinge. In iulie 2007 am fost la a 2-a revizie (24.000 km - am mers cam putin in primul an). Le-am zis de bec si au sters eroarea din ECM si au zis ca nu e nici o problema, in schimb mi-au spus ca trebuie inlocuit catalizatorul. Am plecat si dupa vreo 2-3 sapt m-au sunat (venise piesa) si mi l-au inlocuit. Nu am simtit nimic deosebit, mentionez ca motorul nu mi-a tremurat niciodata iarna, becul ala se aprinde every day si incepe sa clipeasca dupa ce turez motorul dupa vreo 2-3 km. Pun benzina de 98 de la MOL, ultima oara am pus EVO, i-am pus de doua ori aditiv GUNK de curatare si degeaba. Masina trage nu ma plang, dar nu stiu ce sa fac cu becul ala. Ma gandesc sa aplic la o viza in Coreea sa ma duc sa ma angajez la Daewoo - Chevrolet sa fac un training ceva...Bafta tuturor!
 

×
×
  • Create New...