Jump to content

Razvante

Membru
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

About Razvante

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent
  • An
    2004
  1. La multi ani Andrei! Il poti ajuta pe un amic cu un Opel Vectra C 1,9 cdti 150cp cu un schimb de ambreiaj+volanta? Masina e adusa, km sunt undeva ~165k si i-a picat subit. Am inteles ca trebuie data puntea jos. Imi poti spune si un cost estimativ? Multumesc.
  2. Am fost si eu vineri la Andrei pentru cateva interventii usoare asupra masinii, intre care: schimbat fluide motor cu aerisirile de rigoare (antigel, lichid frana, ulei cutie viteze) schimbat bucsi bara stabilizatoare si bietele bara stabilizatoare fata+spate, plus inlocuit curele accesorii. M-am bucurat sa vad ca si-au extins echipa si s-au "rebranduit" acum se numesc"laborator". Pe buna dreptate laborator pentru ca spre deosebire de alte service-uri care mereu adopta cea mai usoara si comoda solutie si anume cea de inlocuire repere, ei se pricep sa si rectifice, sa adapteze si cel mai important sa repare. O sa ii mai vizitez pe baieti si pentru alte operatiuni pentru ca la reprezentanta marcii mele preturile pentru manopera si piese sunt cel putin duble.
  3. Salut Andrei. Cand vin si eu pentru un banal schimb de ulei? As prefera de luni incolo. Cost?
  4. Salex sincere felicitari pentru incrancenarea si determinarea de a tine o masina deosebita in viata si mai ales de a-i da un suflu nou. Urmaresc cu interes topicul tau si abia astept vestile din ziua "reinvierii". Felicitari si lui Andrei, ce face el putini mai fac, si culmea o face cu placere si dedicare(in ciuda rautatilor unor ignari de pe topicul sau), nu am mai vazut pe nimeni asa zambitor si mai ales intre fiare, poate doar pe prietena mea intr-un magazin de haine in ziua de salariu ) Mult succes in continuare si sa iasa ce trebuie.
  5. Salut Andrei, mi-am luat de ceva vreme caruta noua, mitsu lancer clasic si as vrea sa vin sa te uiti putin la clapeta de acceleratie care pare sa faca ceva figuri. Dupa 4000km de cand am luat-o a inceput sa oscileze de nebun ralantiul, cateodata da si in nas dar motorul nu moare. E o problema cunoscuta a modelului insa al dracu daca e careva pe net sa spuna cum a rezolvat sau daca a rezolvat. Nu face frecvent insa o apuca cateodata in trafic si se tureaza aiurea. Necazul e ca nu apare nici check engine aprins in bord. Cand as putea sa te vizitez?
  6. Foarte bine arata. Intr-un timp era la vanzare pe mobile, ai retras-o, sau e doar pentru perioada concediului? Intreb pentru ca saptamana asta vand accentul si as fi interesat de ea.
  7. Sincer dupa ceva vreme de condus masini diesel pe la serviciu si cand eram convins de avantajul dieselului,am revenit la iubirea cea dintai benzina. Luand cazul de fata (Accentul din dotare)eu cand am inceput sa bag bani in piese pentru imbunatatiri am considerat in felul urmator: -placutele le-am schimbat la ~40k in medie (daca era diesel probabil maxim 30k) deci in 200k le voi fi schimbat de 5 ori fata de 6-7 ori economie ~200ron; -am schimbat ambreiaj(tot kitul) de obicei la diesel se schimba cu tot cu volanta deci economie 500-1000ron; -telescoapele la150k nefiind curs decat unul sg si altul la limita. Pe acelasi model,dar diesel amortizoarele incep sa pice pe la 70k deci mai schimbam inca un rand cel putin adica ~1200ron (kyb excel gaz) -bucsi bbs de doua ori fata odata spate si bielete bara stabilizatoare 1 data fata/spate, la diesel fiind mai greu probabil mai consideram inca o inlocuire cel putin. -pompa de benzina 280ron. La diesel cel putin dublu pretul. Nu mi-a picat niciodata turbina(deh e un amarat de aspirat) adica 1000-1500ron(pret minim pt reper nou). Nu am curatat/inlocuit niciodata egr-ul, nu am inlocuit niciodata vreun injector/catalizator/filtru de particule/debitmetru de aer/sonda lambda. (consideram aici cel putin 4000lei) Revizii cu schimb ulei la 15k fata de 10k la diesel. Consumul extraurban porneste de la 4,8% mers un pic subturat reusit de tata pe dn1 pana la peste 7,5% fugarita pe autostrada din austria-ungaria reusit de mine. La diesel(acelasi model) diferenta nu e asa mare(motor 3 pistoane) decat la urban unde eu cu nr mare la picior nu o scad sub 8. Din punctul meu de vedere prin ce am scris mai sus, nu prea exista rentabilitate cand vine vorba de masina, pentru ca ea oricum iti va manca bani oricat de orgolios ai fi si nu ai recunoaste. Depinde de fiecare catre cine vrea sa ii directioneze, daca vreti sa ii dati celor din industria petrolului va luati benzina, daca vreti sa sustineti industria de piese auto va luati diesel.( A nu se intelege ca e un exemplu general valabil pentru orice marca, ma rezum la Hyundai pentru ca o cunosc de pe celalalt forum).
  8. Buna ziua. In primul rand felicitari pentru evacuari, arata de vis. Acum as avea doua intrebari: 1. evacuarea este completa incepe de la galerie-catalizator-finala sau incepe dupa sonda lambda nr. 2? 2.cat ar costa o evacuare pentru masina din semnatura?
  9. Din pacate din cauza unor probleme financiare nu am ajuns nici acum cu masina la Andrei. Am de primit de la serviciu banii din urma si vad ca se gasesc tot felul de motivatii stupide. In fine probabil ca imi voi face timp sa ajung luna asta la Andrei pentru ambreiaj. Ce e ciudat, e faptul ca dupa completarea lichidului in borcanas nu a mai scazut nivelul absolut deloc. Mai face figuri insa mai rar, lucru imbucurator de altfel pentru ca s-ar putea sa scap doar cu o aerisire. Ca idee de viitor as vrea sa schimb anvelopele de vara pentru ca am gasit doua solutii destul de ieftine adica cu 700ron as incalta-o(4cauciucuri si motaj). Imi vine greu insa sa ma hotarasc goodyear gt-3 sau vredestein t-trac?
  10. Cu privire la parbriz, eu zic ca e o schimbare benefica, nu mai retin daca e cel original, insa in timp din cauza diferitelor interactiuni cu nisip, inghet/dezghet, utilizarea racletei, dobitoci care iti mazgalesc parbrizul la stop inloc sa ti-l spele, capata diverse zgarieturi care noaptea sau cand mergem cu soarele in fata pot deveni extrem de suparatoare,asa ca e bine ca il schimbi. Eu spre exemplu am 4 crapaturi din care 3 zdravene si nu a pornit nici una. Cei de la Casco evident dupa un refuz urmat de un suras tamp mi-au sugerat sa il rezolv eu daca nu "pleaca" nici o crapatura ca sa il pot inlocui pe casco. De curiozitate am umblat pe un site de unde imi mai iau eu maruntisuri pentru masina, si am constatat ca preturile sunt similare cu preturile de accent desi masina ta este 2-3 clase peste a mea, asa ca din punctul asta de vedere te poti considera norocos. Cu privire la pretul boxelor alese, mi se pare unul foarte bun, si eu trebuie sa schimb fata in primavara, insa datorita pretului aproximativ egal..cat si laudelor... sunt in dubiu: alpine sau pioneer?
  11. Salut Andrei, cand te pot deranja si eu pentru o verificare a ambreiajului? ori e nevoie de o aerisire, ori e ceva mai grav,caci imi face mici neplaceri (detalii). Un cost estimativ?
  12. Multumesc de sugestie.Dracu stie care e si unde e acel cilindru, o sa ma uit in manual sa il identific, si sa incerc o eventuala aerisire. Oricum, cand imi mai revin cu banii o sa ma duc la andrei pentru verifiare,altfel vede ochiul specialistului.
  13. Ma interesa modelul 1999-2002, dar s-a rezolvat intre timp. Pana una alta, am alte mici neplaceri cu Accentul. Borcanul cu lichid al ambreiajului s-a golit inexplicabil pana la gradatia minim. La pedale nu curge, nici la cilindru nici la pompa. Pe langa asta debreierea a devenit un calvar dupa ce se incalzeste motorul, odata ca tremura de zici mai are putin si isi da duhul, iar in rampe trebuie patinat destul de mult ca sa pot pune masina in miscare. De asemenea pedala tine foarte sus iar in momentul in care ridic piciorul iar masina se pune in miscare, in secventa aceea de debreiere se aude un un clanc. Kit-ul nou de ambreiaj are nici 10k de km si este Sachs. Daca sunt singur in masina nu imi da emotii, m-am invatat cum sa patinez ambreiajul ca sa nu tremure, insa cand i-am dat-o unui amic am crezut ca e cutremur cand a debreiat la prima plecare. Ciudatenia este ca in cealalte viteze intra perfect si trage excelent. Ce credeti ca ar putea sa aiba?
  14. Mda si eu am pus tufoil si am renuntat la idee dupa primii 15k. La motul am ajuns pentru ca respecta normele din manual, si inca nu se gaseste la toti comerciantii, existand sanse mai mici sa fie contrafacut, sau cum e la mobil pe primul autocolant sa scrie belgia si pe al doilea turcia. Sincer si eu vreau sa o dau pe a mea pana in 200k din doua motive: desi toti mecanicii care au vazut-o m-au asigurat ca 300.000km nu o sa am necazuri, simt nevoia de spatiu mai mare la drum intins si am nevoie de o masina compacta. Iar apoi daca tot o dau, as vrea ca cel ce o ia sa se bucure de ea la fel cum m-am bucurat eu. Offtopic, Ibiza ce an era? intreb pentru ca daca e <2002 as vrea sa te intreb cateva chestii in privat.
 

×
×
  • Create New...