Jump to content

flory

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About flory

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/25/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    florinpf76@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Din
    IASI
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    ESPERO
  • An
    1998
  1. Domnilor, problema rezolvata. Dupa nervi,service-uri si cautari pe forum am descoperit urmatoarele (evident datorita si ajutorului vostru-celor de pe forum). Una din cele doua rezistente de ceramica, care la espero se afla pe contraaripa din dreapta in compartimentul motor, era rupta in doua (doar ceramica). Merg la dezmembrari si gasesc una bucata rezistenta in stare foarte buna la doar 12.5 RON. Ma apuc de lucru si cand ajung la rezistenta cu pricina constat ca cele doua fire care sunt legate la capetele rezistentei, undeva la aproximativ 5 cm de acestea, nu mai aveau nici un fel de protectie pe ele, mai mult de atat se mai tineau in cateva fire de lita. Acum e lesne de inteles de ce in timpul mersului mi se ardea siguranta, din cauza vibratiilor acele fire atingeau unde nu trebuie si faceau masa. Sa rezolvat prin izolarea celor doua fire si evident schimbarea rezistentei. Dupa teste, totul pare ok. Inca o data va multumesc pentru ajutor. La cati mai multi km fara incidente.
  2. Faza cu acele rezistente mi-a mai spuso cineva. Problema este ca accesul la acele rezistente e destul de anevoios la espero. Oricum voi vedea maine ce pot face. Se pare ca la mine problema apare cand porneste electroventilatorul pe treapta doi de viteza moment in care se arde siguranta. Ce parere aveti despre acest lucru. Poate avea vreo legatura acest lucru cu releul ventilatorului racire motor (viteza mare) aflat in cutia din compartimentul motor partea stanga?
  3. Va multumesc la toti pt. sfaturi,dar sa va spun ce am facut astazi. Am dus masina in service( care cunosc Iasul este vorba de COMAT-fostul Comat Daewoo) si am lasat masina acolo cateva ore pentru verificari. Concluzia este ca nu a gasit nimic deosebit electricianul, din punctul lui de vedere totul este bine, acesta lasand masina sa functioneze cateva minute bune si cu AC-ul pornit si fara. Nu sa ars nici o siguranta nimic. Iau masina fericit de la service si in numai patru km am schimbat trei sigurante. Enervat il sun pe d-l cu pricina de la service si ii povestesc cele intamplate. Deci conluzia este ca in timpul mersului siguranta se arde. De ce? Unde sa fie buba. D-l de la service imi propune sa schimb ventilatorul principal cu unul sh sa vedem ce se intampla. Zis si facut, merg la un parc de dezmembrari si le explic acestora cum stau treburile. Baietii de acolo generosi m-au inteles si mi-au dat un electroventilator pentru probe. Il iau dupa care il montez pe masina. Ce credeti, aceeasi poveste adica pe loc totul functiona cum trebuie si in mers siguranta se ardea. Deci ce sa mai verific! unde sa ma mai uit ca-mi vine sa-i dau foc. Help-me!!!
  4. Se opreste ventilatorul principal de racire a motorului, este de 30 A si pe capac scrie ''Releu viteza mare ventilator racire motor". Este vorba despre a patra siguranta de la stanga spre dreapta randul din mijloc.
  5. Am si eu o mare problema si va cer ajutorul celor in drept. Este vorba despre un espero motor 1.8 care imi creeaza urmatoarea problema: Cand cupleaza ventilatorul principal de racire a motorului, dupa cateva secunde uneori minute( cand folosesac AC-ul) imi arde siguranta fuzibila aflata in habitaclu sub volan-partea stanga. Am fost la electricieni auto (daca le pot spune asa) si toti isi dau cu parerea care mai de care. unii pun totul pe seama motorului ventilator spunand ca acesta trebuie schimbat, altii spun ca ar fi vorba despre un contact imperfect undeva( teoretic ca practic nu sa bagat nimeni) etc. Am dat cu spray de contacte pe la mufe si in compartimentul de sigurante unde vin fixate acestea, am cumparat ce am gasit mai bun pe piata in materie de sigurante si am cautat sa la fixez cat mai bine in soclu pentru a nu cauza contact imperfect dar totul degeaba. In continuare sigurantele mi se ard unele chiar se topesc efectiv. Mentionez ca am folocit doar sigurante calibrate conform specificatiei producatorului. Ce ar putea fi? Va rog dati-mi o ideie.
  6. Un pret fara anvelope m-ar interesa.Daca nu ma insel pretul de mai sus este cu tot cu anvelope,sau daca gresesc imi cer scuze.
  7. Cind mai incercati asemenea operatiuni nu trageti nebuneste de stergatoare,nu faceti pirghie pentru ca e in zadar,ci efectiv dupa ce scoateti capacelele si desfaceti piulitele apasati de mai multe ori cu podul palmei pe bratul stergatorului(undeva pe la mijlocul acestuia),si concomitent cu aceasta miscare trageti cu mina de baza bratului stergator.O sa fiti surprinsi ce usor o sa iasa nenorocitul.
  8. flory

    Espero

    Pentru cei care doresc o masina in care s-a investit pasiune acum pretul este de 4200 E. Poze noi.
  9. Aduc stelele...:)

  10. flory

    Espero

    Masina are acum amortizoare fata noi,ansamblu stergatoare nou,IAC nou si se vinde cu un set de jenti din tabla originale.Pretul scade la 4300 E.Exclud din aceasta afacere samsarii. Vind masina unei persoane serioase.
  11. Daca masina e folosita in conditii normale de exploatare si anume: -ulei schimbat la timp+filtru ulei; -evitarea supraincalzirii motorului; -evitarea mersului subturat sau supraturat; si poate ar mai fi cite ceva dar las specialistii sa se pronunte-motorul o poate duce lejer pina la 250.000 km fara interventii. fftopic: Am vazut situatii in care motoare de espero la doar 110.000 km au necesitat segmentare.Evident km. nu erau reali.Si ca un exemplu am vazut espero la taximetrie care avea la bord nu mai putin de 600.000 km.Proprietarul umblase la motor o singura data la 280.000 km.Trage concluziile.
  12. flory

    Espero

    update:4500 euro discutabil.
  13. flory

    Espero

    Vind espero fab.1998,prima inmatriculare iun.1999,model CD,motor 1.8,70 kw,euro 2. Masina are 121600 km parcursi,se afla intr-o stare foarte buna,efectiv s-a pus suflet in ea. Au fost schimbate recent: -anvelope de vara marca Firestone -filtre(aer,ulei,benzina)originale GM -garnitura baie ulei+garnitura capac culbutori -acumulator in garantie marca Boch -toba finala -discuri frina,placute si saboti -toate lichidele(ulei motor,ulei servodirectie,lichid frina+ambreiaj) -scaune fata rekaro(de opel vectra) -flansa elastica coloana volan -ambele capete de planetara -stergatoare champion Masina are linie audio mp3 Sony,arata foarte bine atit interior cit si exterior,motorul merge perfect,distributia a fost schimbata la 110000 km.Efectiv e o masina intretinuta(asa cum imi place mie sa spun)si asta se poate vedea la fata locului(pt.cei interesati).Accept orice verificare.Sunt proprietarul masinii si o vind pentru ca ii va lua locul o Leganza.De ce?Nu ma intrebati.Posesorii stiu mai bine.Pretul este de 4600E.E mult,e putin,voi decideti vazind mai multe masini.Oricum ce ma instiga e faptul ca am vazut niste preturi derizorii la vinzarea acestor modele.Nu stiu ce vind unii dar daca ei baga aceste masini in aceeasi oala cu celebrele dacii atinci eu... Cer scuze moderatorilor daca ultima parte a acestui topic a gresit locatia dar efectiv m-am enervat.
  14. Da,dar ma feresc cit pot de tepe pt. ca sincer sa fiu la capitolul asta stam bine.De aceea am apelat la voi.Vreau o masina cit de cit intretinuta nu una in care sa bag o caruta de bani.Stiti voi la c ma refer.
  15. Dragi forumisti,navighez pe acest forum de 1 an de zile.Am avut multe lucruri de invatat in tot acest timp.Actualmente sunt proprietarul unui espero care va apere la "sectiunea"vinzari automobile.Problema este ca as vrea sa ramin alaturi de voi devenind astfel proprietarul unei Leganza.Iubesc aceasta masina de cind a aparut dar asemenea multor dintre noi nu ne-am permiso.Deci,dupa cum va-ti dat seama caut o leganza intretinuta, model CDX.Daca e vreun forumist care cunoaste pe cineva care ar dori sa-si vinda masina il rog sa ma contacteze.Ma deplasez oriunde in tara numai sa merite.Voi ce spuneti?Merita efortul?Multumesc.
 

×
×
  • Create New...