Jump to content

B-50-DEY

Membru
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

About B-50-DEY

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/29/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    andrei_amariutii@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    B-50-DEY
  1. Cielo, fabricatie '96, inmatriculat in 09.97, 88700 km reali, carte de service, revizii facute la timp. Stare de functionare ireprosabila, vopsea originala -bej casmir metalizat, tinuta numai in garaj. Dotari: aer conditionat, geamuri electrice, inchidere centralizata, alarma, proiectoare, cd-player. Accept orice fel de testare. Rog seriozitate. Tel. 0723.666.843 Pret: 4600E discutabil.
  2. B-50-DEY

    Cielo

    Parerea mea in legatura cu ceea ce vrei tu sa faci este ca e cea mai proata afacere! Nu cred ca exista grad de comparatie intre un Cielo nou sau sh cu Opelul tau mai ales ca zici ca e si ingrijit. Gandeste-te bine inainte sa faci o prostie.
  3. Am rezolvat problema, buba a fost macaraua, asa cum mi-ati spus, se rupsese acel cablu care ridica/coboara geamul. Am cumparat macara electrica stanga fata 42 RON, am dat-o pe cea veche jos (era prinsa in nituri) si am montat-o pe cea noua (m-a ajutat cineva care avea si un pistol pt. a o fixa tot in nituri). Geamul functioneaza perfect!
  4. Merci mult pt. indicatii, maine remediez problema si va spun.
  5. Va multumesc mult pt. raspunsuri, o sa cumpar macaraua si sper sa nu mai am ghinion cu cea noua.
  6. In scurta vacanta la mare am avut un incident, geamul electric de la sofer a ramas blocat inchis. Initial am crezut ca e tinut blocat in cheder si am incercat in timp ce actionam butonul de deschidere sa-l ajut cu mana in jos. A cazut! si asa a ramas, degeaba actionam butonul sa-l ridic/cobor pt. ca nu reactiona. Ca sa-l fixez l-am impins in sus si l-am fixat cu o surubelnita. Ce credeti ca s-a intamplat ca sa stiu ce ar trebui sa cumpar. Multumesc
  7. salutare am si eu o problema cu cielo al meu si anume am observat ca dupa ce au fost ploile astea sub presul de cauciuc din stanga fata mocheta baltea, nu stiu de unde atata apa! este din 96 masina, am alarma montata de cand e, mentionez ca parbrizul a fost schimbat de curand. am mai cercetat pb. si ieri si nu stiu de la ce poate fi: parbriz sau alarma care e in partea stanga... ceva sfaturi si cum sa procedez pt. a inlatura problema...sau sa fie de la cheder...astept ideile voastre multumesc mult
  8. da, m-am gandit si eu la o pasta pe care sa o pun acolo, sa scot stutzul acela si sa pun o pasta dar care sa reziste la temperaturi ridicate.Asta ar fi o solutie, daca nu am gandesc ca poate ar putea fi facut la strung un stut; nu este problema colierul colierul este bun
  9. Am urmatoarea problema, pierd lichidul de racire care pica pe la stutul care iese din galerie. Am cautat acest stut peste tot si nu l-am gasit, am fost chiar azi la dezmebrari in incinta Rompetrol cand te duci spre Europa (Colentina) si arabul de acolo mi-a adus galeria cu totul pe care se afla stutul si mi-a spus ca nu este separat, totusi ce fac astept niste solutii de la voi, sa schimb galeria cu totul pt stutul ala cred ca ar fi ultima solutie. Am atasat poza pt. a va lamuti mai exact despre care stut este vorba, imi cer scuze pt. explicatie recunosc nu e tocmai clara Ma gandesc ca poate fi facut cumva la strung, am fost la cineva care a scos furtunul acela de pe el si este ruginit, mancat si iese foarte usor din galerie, asta e problema...
  10. cauciucurile de care vb. si la dimensiunile dorite le gasiti aici: www.amiauto.ro eu am cumparat ulei castrol 5W40 txt si mi s-au parut ca au preturi bune, inclusiv pt. anvelope.
  11. merci mult _expero 16V_ pt. raspunsul tau detaliat si complet. Deci la mine sigur nu este de la injectoare si sper sa nu fie nici piston sau segment spart pt. ca mecanicul a spus ca este clar din partea de sus a motorului...acum cum imi e norocul, ce sa mai zic... parerea mecanicului la care am fost si a facut o diagnosticare desfacand capacul se sus a spus ca mai mult ca sigur este de la tacheti, axa cu came nefiind afectata deoarece nu prezinta urme...exact asa mi-a spus, eu nu ma pricep...deci sper sa fie de la tacheti pe care o sa-i schimb pe toti ca sa nu existe diferente intre ei.Sambata ma duc sa rezolv problema, va tin la curent iar sfaturile sunt bine venite. Multumesc As vrea sa stiu tachetii daca ii cumpar pe toti si ii schimb, trebuiesc si reglati (sau fiind hidraulici se autoregleaza), operatiunea este dificila? Multumesc
  12. De la injectoare!? chiar nu stiu ce sa zic. Mecanicul mi-a zis ca de la tacheti, axa cu came sau culbutori...sambata sper sa rezolv problema Multumesc
  13. Samabata am programare la mecanic sa rezolv problema, o sa va spun cum s-a rezolvat, o sa schimb si uleiul, filtru de aer si ce o mai fi nevoie. Nu stiu ce sa zic _sorin77_ dar cred ca pot afecta axa cu came... Bafta
  14. DA merge perfect rotund asta ma mira si pe mine...nu mananca pic de ulei...masina a fost ingrijita nu a fost alergata, ulei bun schimbat la timp...sa vad o sa incerc sa-i schimb uleiul sa vad daca se schimba ceva...daca nu la ce sa ma gandesc la tacheti (astia am inteles ca au viata mai scurta) sau culbutori!?...sper sa nu fie axa cu came...
  15. da bate si la rece si la cald...se aude un tacanit din partea de sus a motorului...si nu stiu ce ar putea fi...tacheti,culbutori sau axa cu came...pai si daca schimb uleiul si apoi trebuiesc schimbate una din aceste piese nu-l pierd...
 

×
×
  • Create New...