Jump to content

LIX

Membru
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

About LIX

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    liv_rusu@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bacau
  • Din
    Bacau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  1. Zilele trecute m-am uitat la nivelul apei si se pare ca a scazut aproape cu 1 cm fata de cit stiam eu ca era prin luna august. Am sa iau in calcul si aceasta posibilitate. Inca o data multumesc pentru raspunsuri !!
  2. Multumesc pentru raspunsuri. Mirosul este foarte pregnant pe prima treapta de ventilatie, si apare imediat cum pornesc masina, indiferent daca a stationat mai mult sau nu. In momentul in care comut pe urmatoarele trepte, efectiv dispare mirosul iar daca las circa 10 minute sa functioneze la turatie mai mare ventilatorul, cind comut inapoi pe prima treapta - nu mai vine acel damf de aer incins.
  3. Da, mirosul de incins vine cind cursorul de temperatura aer este la capatul cursei pe rosu.
  4. Salut ! Am remarcat in ultimele zile, cind dau pe treapta 1 de ventilatie, ca vine un miros de aer incins (ca si cum ai turna apa pe fierul de calcat). Daca comut pe treapta a doua de ventilatie totul revine la normal. Dupa consultarea schemei elctrice, cred ca acest miros provine de la una din rezistentele din cele 3 inseriate pentru prima treapta de ventilatie. Daca cineva s-a mai confruntat cu aceasta problema, exista posibilitatea de a le schimba ? E posibil sa fie de alta natura problema - de exemplu motorul ventilatorului ? Multumesc anticipat !
  5. Atentie mare la arcurile asa zis noi. Dupa ce le-am schimbat pe cele originale, am avut surpriza sa constat ca masina s-a lasat mai jos decit cu cele vechi de 10 ani, si nu aste echipata cu GPL. Acuma caut inaltatoare.
  6. Zilele trecute am schimbat kitul de ambreiaj, problema e ca acum intra greu in prima treapta si marsalier. La rece e Ok, dupa ce fac citiva km constat ca intra greu in prima treapta, cei de facut ? Multumesc !
  7. Am dat jos aparatoarea de la fereastara de vizitare de pe cutia de viteza. Am ridicat masina pe elevator si cu motorul pornit sa simulat schimbarea in diferite trepte de viteza pentru a vedea cum lucreaza ambreiajul. Parerea dl. din service, la o inspectie ochiometrica, a fost ca nu par a fi probleme cu intreg ansamblul - placa sau disc. Ferodol pare a avea o uzura de circa 30%, dar tot el a mai zis ca in sarcina datele problemei se schimba si a mai zis ca schimbind kitul de ambreiaj singurul cistig ar fi o pedala mai moale. Nu crede ca ar dispare "reculul" la accelerare si nici agatatul la schimarea treptelor ... Lichidul din servo ambreiaj a fost schimbat, dar nu am ideie daca functioneaza corect sau nu, daca nu scapa pe la garnitura. Timoneria a fost centrata exact dupa cum a specificat 'ovi_jer' pe acest site. Din injectoare sau avans cred ca este exclus deoarece astea au fost primele care le-am pus la punct. Daca e o problema din sincroane, in ce consta si cam cit ar costa ? Inca o data multumesc pentru sugestii !!
  8. Nu cu mult timp in urma, am fost in service-ul Daewoo din Bacau si le-am expus si lor problema. Parerea lor a fost ca e destul de posibil sa fie din placa de presiune - smuncirea la accelerare. Ideea era, daca pot corela uzura sistemului 'ambreiaj', cu faptul ca dupa ce am schimbat in orice treapta de viteza, orcum asi apasa pa pedala de acceleratie, reactia masinii este o smucitura destul de deranjanta. Pt "Papie": Pe loc daca bag in marsalier de multe ori se intimpla sa agate sau caraie, dar nu este o regula. Pt "Dj_Dark": Am reglat timoneria de 2 ori la doua persoane diferit dupa ce am schimbato. Agatatul se simte mai pregnant la schimbarea treptelor mai "sport". Daca apas ambreiajul, astept putin, schimb in treapta urmatoare, ridic piciorul de pe ambreiaj, astept dupa care accelerez, toate acestea mai batraneste cum s-ar spune, totol e OK - nu agata si nici reculul la accelerare nu mai e asa de puternic. Ai ideie ce inseamna asta ? Multumesc pentru raspunsuri !!
  9. La mine pedala de ambreiaj este destul de tare - discul nu patineaza, chiar daca i-am schimbat lichidul si se simte o asa zisa "agatare" la schimbarea treptelor de viteza chiar daca timoneria a fost schimbata. Din cele citite in topicul dedicat subiectului ar rezulta ca ar fi cazul sa schimb kitul de ambreiaj. E posibil sa fie din cauza ambreiajului smunciturile ce apar la accelerare ? Ovi_jer, din experienta ta, ai intilnit vrodata asa ceva ?
  10. Acum ca tot s-a deschis special un topic cu aceasta problema, profit de situatie si poate reusesc sa-mi rezolv si eu problema, nu de alta, dar cred ca am intrat in al treilea an in care nu-i dau de capat. Subiectul a mai fost pus in discutie de catre mine - multumesc inca o data pentru sugestii. Masina in cauza: Cielo '96 - 138k km se comporta similar cu cea a lui 'Papie' - la accelerare, indiferent de treapta de viteza, dupa ce iau piciorul de pe ambreaj- smunceste o data puternic si la relanti este sesiszabila o ezitare ce apare regulat. Pina la ultima mea postare pe forum s-au efectuat fara nici un rezultat urmatoarele schimbari: - pompa benzina, fise, bujii, filtre, capac delcou, bobina delcou, 2 injectoare, senzor acceleratie, scanare, resetare ECM, reglare avans cu stroboscopul, reglare cu analizorul de gaze, scanare... Cam atit, iar rezultatul acelasi. Mai nou, am dat jos chiulasa (am constatat ca avea mici pierderi de ulei pe laterale in dreptul pistoanelor 1 si 4) ocazie cu care au fost curatate si verificate supapele, schimbate semeringurile, curatat tachetiii si cam tot ce se putea face la ea. Cel ce a efecuat aceasta operatie este si el posesor de Cielo. L-m rugat sa insiste cu ce ma durea, adica sa incercam sa luam de pe masina lui unele elemente si sa le punem pe a mea. Am schimbat delcoul cu fise si bujii, am schimbat rampa cu injectoare si tot nu i-am dat de capat. Ce a ramas neschimbat: senzor de temperatura lichid racire si aer, viteza, IAC, depresiune galerie de admisie, cu toate ca nu apar ca find vreounul defect la scanare. Intreb si eu ca 'papie': are legatura cu placa de presiune, avind in vedere ca la mine pedala de ambreiaj este destul de tare - discul nu patineaza, chiar daca i-am schimbat lichidul. Din cele citite in topicul dedicat subiectului ar rezulta ca ar fi cazul sa schimb placa de presiune. As face-o si pe asta daca s-ar remedia problema cu accelerarea. Orice sugestie este binevenita. Multumesc mult !
  11. Am sa incerc sa schimb garnitura. Multumesc foarte mult !
  12. Salut! Cielo '96, 135k km. Nu cu mult timp in urma am fost nevoit sa schimb pompa de benzina. Am constatat, in timp, ca motorul merge mai rotund si trage mai bine cind ramine o cantitate mai mica de benzina in rezervor - sub prima gradatie de la indicatorul de benzina. Prin scoaterea busonului de la rezervor se aude acel fisiit caracteristic. Pompa de bezina a fost de la inceput destul de zgomotasa: se aude constant un biziit ce se amplifica daca pornesc un consumator electric, chiar se aude cu intermitenta daca cuplez semnalizarea. In service unii mi-au zis ca unele pompe se comporta asa, altii au zis ca e posibil sa fie un contact prost ... Stau si eu si ma intreb cit este de normal asa ceva, si daca se poate remedia ? Multumesc !
  13. CIELO SOHC'96 EXTERN : minim - 5.4l/100 maxim - 7,8l/100 URBAN : minim - in jur de 10l/100 - de la diversi cunoscuti am inteles ca, ale lor, ar consuma in jur de 8-9l/100, eu nu am reusit niciodata sub 10 maxim - cred ca si 16l/100 iarna Aceste consumuri sint rezultatul stilului meu de a conduce si sint efectuate pe un interval de 3 ani.
  14. Bujiile sint Champion, cele recomandate. IAC-ul a fost curatat ulterior, corpul clapetei ...nu de mult timp. Mecanicul din service a mai sugerat ca ar mai fi posibil sa fie supapa din capatul rampei injectoarelor, e posibil ? Multumesc !!!
 

×
×
  • Create New...