Jump to content

Cristi DRB

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Cristi DRB

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/25/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo Matiz 2006
  • Model
    Ford Focus 2008
  • An
    2006-2008
  • Nr. Inmatr.
    B-54-DRB
  1. @argon: Asa este, am constatat si eu scaderea marjei de eroare la kilometraj cu 155/70. Cat despre jante nici eu n-am reusit sa le stramb (am argintii) si nici nu pot sa spun ca le-am menajat in vreun fel; or fi loturi diferite? sau poate drumurile pe care mergem difera?
  2. E 0.8 (conform talonului 0.796). De bagat a bagat Mr. smarty pants mechanic 3L si mi-a spus sa-mi iau neaparat sa-mi completez (norocul meu ca nu cumparasem 4L). Sa inteleg ca trebuie sa ma inarmez cu rabdare, seringa si furtun? Oh joy... PS. Imi cer scuze, stiu ca sunt off topic de 2 pagini...
  3. Nu are 4 cilindri, daca am schimbat doar 3 bujii din 4 inseamna ca am gresit la numaratoare... MTIA, TPS, IAC nu-mi spun nimic, iar turatia nu sunt in masura sa o aproximez... Stiu sa-ti spun ca e mic, rosu si a fost neglijat cand a fost si mai mic decat este acum...
  4. 808 Lei (montaj inclus) 4 Fulda Kristall Montero II 155/70/13 pe care le tocesc ca idiotu ca le-am montat acum aproape 3 saptamani... M-a facut mama cetatean model fi-mi-ar...
  5. @mariustotel: Asa a facut: pus 2.5L, trimis una bucata proprietar sa dea o tura, dupa care verificat nivelul uleiului cu uimirea de rigoare ca "nici nu se vede pe joja"... O fi fugit mai repede decat masina? A, concluzia mecanicului, priceless: "Nu cumva ati pus joja de la alta masina?" @tolin: Desi nu sunt activ scriptic am mai citit una alta pe forum, suficient cat sa-mi dau seama (cred) cand glumesti si cand nu; acum cred ca nu. Pana la urma am 3L ulei turnati in motor echivalent cu nivelul maxim de pe joja din ce vede ochiul meu de amator... Pana la urma ce are matizul asta mai aparte de toata lumea stie una si de fapt e alta?
  6. Alta dragalasenie: imi spune Gigi X de la service-ul Y ca s-a uitat in programul Z si apare ca pentru matiz-ul meu din 2006 (MF484) la schimbul de ulei intra (cu inlocuirea filtrului) 3.2L. Pe forum citesc de 2.7L (chiar recomandari de 2.5L ca "mai ramane pe-acolo") iar in propriul meu manual de utilizare gasesc 3L fix in cap. Pana la urma care e valoarea corecta? Stiu, raspunsul corect e "uita-te pe joja", dar macar pentru cultura mea generala... Nu inceteaza sa ma uimeasca ignoranta totala a service-urilor si magazinelor de specialitate vis-a-vis de o masina atat de populara si de incununata de succes (cel putin in RO). Mi se pare mie sau a devenit Matizache un fel de urmas al Daciei 1310, pentru care in loc de trusa de scule aveai nevoie de o platina, o carpa si doua sarme? A, si de plamani pentru suflat... Pacat, mie-mi place ce ofera bulbucatu' asta mic in oras...
  7. On Topic: Exista cineva care a trecut de la GM 5W30 la Valvolyne Synpower GM 5W30 si a sesizat o schimbare in bine? (inca am mustrari de constiinta ca nu am luat Valvolyne) fftopic: Tizule multam frumos de raspuns, am uitat complet de Idle Learn... Relantiul este neschimbat, regulat, n-au fost niciodata probleme la capitolul asta (n-am avut parte de balbaieli, supra/subturari din oficiu); Jocul culbutorilor imi suna a titlu de carte pentru copii, lasa-ma te rog sa caut intai pe gagal, goagal sa vad ce-nseamna... Restrictorul si rezonatorul vor disparea cel mai probabil luni (n-am gasit tubul ala cu diam de 60 decat la Romstal Vitan - dupa spusele celor de la Romstal de vis-a-vis de Billa Dr. Taberei si daca tot trec luni pe-acolo..) Nu fac comparatie, desi nici aia nu e vreo racheta...
  8. Stimati colegi, oficial ma ia capul... Sunt un ignorant, stiu, am crezut intotdeauna ca service-urile stiu mai bine ce trebuie pentru masina... De exemplu: la revizia de 10,000 mi s-a introdus Valvolyne 5W40, la 17,000 si 24.000 Castrol Edge (parca) 5W30 (cred ca in intervalele cu Castrol masina a mers asa cum trebuia). Si acum incepe: Revizie la 32,000 - prin sept. 2010 - Ulei Aral 10W40 - motorul incepe sa tzacane - sunt un idiot, aveam incredere in service-ul ala, cred ca e Aral-ul de vina, nu mi-a placut ever "Revizie" la 35,000 - 07.11.2010 - Ulei Castrol 10W40 - motorul nu mai tzacane dar masina nu mai trage nici batuta - iar sunt un idiot, aveam incredere si in service-ul ala "Revizie" la 35,500 - 13.11.2010 - Ulei GM 5W30 - motorul "parca" si-a mai revenit dar tot nu trage cum trebuie - al 3-lea service, cu recomandari & shit, la fel de atotnestiutori. Schimbate la ultima "revizie": - Ulei GM 5W30 (le-a iesit alora din service din nu stiu ce program ca intra 3.2L de ulei in Matizul din 2006???) - Filtru ulei (Toyota, nu vroiau sa mi-l monteze ca "dom'le n-are cum sa se potriveasca") - Filtru aer (cica 10 lei manopera - lasa ca-l schimb singur) - Filtru benzina (nici acum nu stiu ce rol are mufa aia de pe filtrul de benzina) - Bujii (NGK) 4 Service-uri si 3 magazine de piese, toate mi-au recomandat pentru un matiz de 30,000km ulei 10W40... Noroc ca am redescoperit forumul si m-a cuprins paranoia cu 5W30 de am ajuns sa spal motoul cu castrol si sa bag ~5mil aaaabsolut aiurea (parerea mea) intr-un gandac mic si rosu... Morala: cine face ca mine ca mine sa pateasca PS. ce mama mamelelor lui are de nu trage? ce sa-i mai fac? are cineva o bricheta?
  9. Pentru cine se mai loveste de problema mea, rezolvarea a fost: Mers la service, masuratori, dat jos alternator, desfacut, concluzia: 460 Ron constand in: 1. acumulator Bosch Silver 40 Ah = 240 Ron 2. releu alternator (Celtic ai avut dreptate) + manopera = 200 Ron 3. spaga de rigoare = 20 Ron Nu stiu daca era musai sa schimb bateria, dar pentru mai multa siguranta (si pentru ca la testul preliminar rocket-ul indica o incarcare de 60%) am ales sa o inlocuiesc. Acum regret (pentru ca sunt chitros) dar asta e, faptul e consumat...
  10. Ok, nu mai inteleg nimic... De o luna ma bate nevasta la cap la fiecare 2-3 zile ca ramane fara baterie. S-a jurat ca nu a lasat/uitat nici un consumator pornit. Astazi am luat eu masina (deh, sa-i arate masculu' ca e "de la ea") si - surpriza - merg din Dr. Taberei pana la Dristor, totul ok, la un semafor de pe la N. Grigorescu mi se aprinde martorul baterie din bord si imi scade turatia. Turez motorul, nu dispare martorul. Plec de la semafor, finalmente dispare. Ajung la munca fara probleme, dupa cateva ore dau sa plec sa-mi iau ceva de mancare, mai porneste daca poti. Curent din parti... Pe langa pareri/sugestii/sfaturi astept si recomandari de service-uri sau de ce nu persoane particulare care sa arunce o privire avizata. Ideea ar fi ca miercuri trebuie sa plece nevasta din oras cu el si in ritmul asta parca nu-mi vine s-o las.. Matizul e din 2006 si are 24k km. Nu ma injurati, am citit topicul de la inceput, am regasit oarecum problema dar nu o asemenea inconstanta. Merge fara probleme o saptamana, apoi intr-o dupa-amiaza nu mai porneste, ii dai curent, pleaca fara probleme, mai mergi 3 zile, ti se aprinde martorul pe bord in mers, mai si moare motorul daca nu esti atent, daca-i dai repede a 2-a iti continui drumul fara probleme, daca nu apuci ghinion, ca de pornit la cheie... pauza...
  11. 1. Politia ne-a spus ca nu putem repara masina pana nu stabilesc cine a fost de vina - adica pana nu dau de ala (desi eu le-am spus sa o treaca pe nevasta vinovata, I don't care, sa-i dea amenda dar sa ne lase sa reparam masina!!!) Politia i-a trimis citatie respectivului dar dupa 1 luna nu s-a prezentat asa ca ei inca asteapta... Pastele Cailor, nu stiu ce asteapta 2. Casco dimpotriva, asta spuneam si eu, ca doar n-am platit doi ani ca sa ajung sa repar masina pe banii mei (poate nu m-am exprimat clar, imi cer scuze) Si multumesc pentru topicul dezmembrari, acum ma apuc sa sap dupa el
  12. Salutare tuturor, Sotia mea a avut un mic incident in trafic, respectiv un nene cu o SuperNova s-a infipt in fragila usa de Matiz (din pacate a facut o cuta unde s-a taiat tabla). Problema e ca dupa mai bine de o luna cei de la politie tot o dau de gard si nu ne lasa sa reparam masina pana nu dau de gigelul cu Supernova care nu s-a prezentat nici dupa ce a fost citat (apropos, daca stie cineva unde sta Dl. cu nr B-51-BCT proprietar de SuperNova albastra sa ma anunte si pe mine sa ii fac o vizita). Ideea e ca decat sa stau sa astept mai bine imi cumpar o usa (nu de alta dar s-a departat cadrul usii de plafon si cand ploua nu e tocmai placut), o pun pe masina si daca se hotarasc domnii politisti sa ne cheme ma duc cu usa lovita in brate daca asta vor sa vada. Acum marea mea intrebare si rugaminte: stie cineva de unde sa iau o usa stanga fata de Matiz sh? eventual chiar rosie daca se poate? dezmembrari ceva? ca parca nu as vrea dupa ce platesc de 2 ani casco fara incidente sa mai dau si 5 milioane pe o usa noua (fara vopsit montat etc). Scuze daca exista un topic similar dar la
  13. lol strumfule, crede-ma ca am fete de usi cu buzunare si n-am geamuri electrice pe fata Anyway, problem solved, sa-i dea Dumnezeu sanatate mamei mele ca nu a aruncat crosetele - ideale pentru siguranta aia nenorocita; BTW, daca aveti boxe din fabrica pe Matiz nu le schimbati cu unele tot de 10... Am montat Pioneer TS-G1049 si e aproape insesizabila diferenta... cine stie, poate chiar nu e diferenta dar creierul meu zice ca daca sunt cu 1 mil. mai sarac trebuie sa se auda mai bine )
  14. Salutare tuturor, Aceeasi problema cu maneta de deschidere geam: sa inteleg ca pur si simplu trebuie sa trag ca dispertaul? nu are nici o clema, siguranta, etc? si inca ceva, am uitat sa va intreb: e diferenta intre fetele de usi cu buzunare si cele fara? referitor tot la maneta de deschidere geam ,desigur Multam
 

×
×
  • Create New...