Jump to content

danidan

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About danidan

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    slatina
  • Auto
    daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  1. Va salut! Revin cu o problema cata de cat...mai deosebita: de cateva zile, se aude cum circula lichidul prin calorifer, mai ales in decelerare de la turatie mare. Am umplut vasul de expansiune, astfel incat sa pot vedea eventualele bule de aer, dar din fericire nu exista. Am anulat instalatia de gaz, crezand ca poate scapa presiune de gaz in lichidul de racire, dar face la fel. Nu am pierdere de lichid, iar motorul merge rotund fara intreruperi. Mai este de mentionat faptul ca nici caldura nu baga bine, decat la turatie mare. Ce ar putea fi?? La ce ar trebui sa ma astept sau...ce ar trebui sa mai fac? Va multumesc! (este vorba de cielo GLE 96)
  2. Va salut! Am un CIELO GLE 96, am o bataie de ax cu came, dar am vrut sa verific si uleiul care intra in rampa.( mentionez ca folosesc ulei 5w40 Castrol) Dupa ce am mai patit o data cu sorbul de la ulei infundat, m-am hotarat sa mai verific o data acest lucru. Am descoperit ca garnitura de la capatul sorbului nu era buna, adica nu mai etansa... Sorbul nu are nimic, era chiar curat, am dat capacul cutiei culbutorilor si am vrut sa verific daca ajunge ulei. Am scos fisa centrala si am dat la automat; ulei ajunge sus, pot sa spun ca in cantitate mare, dar am citit in alt topic ca trebuie sa arunce... Este de ajuns ca, curge in cantitate destul de mare, sau trebuie sa arunce ulei chiar si cand este actionat demarorul fara a fi pornit motorul, va multumesc!
  3. Va salut! Sunt detinatorul unui Cielo GLE -''96, sunt foarte multumit de masina dar in ultimul timp ma confrunt cu o problema: Pornire foarte grea cu motorul cald ! Am incercat cateva metode care au fost expuse pe forum (reset ECM , initializare IAC. etc)dar fara rezultat; tot sapand pe internet am gasit un caz asemanator dar la un autoturism..Opel. Din cate stiu (daca stiu bine!!) motoarele sunt oarecum asemanatoare, caz in care se confrunta cu aceeasi problema, rezolvarea fiind SENZORUL DE TEMPERATURA MOTOR. Am sa va descriu pe scurt si explicatia, dealtfel care m-i se pare plauzibila; Desi motorul este " fierbinte" la pornire "SENZORUL DE TEMPERATURA MOTOR" i-i da ECM-ului o valoare eronata ca si cum motorul ar fi rece, ECM baga amestec bogat, ceea ce duce la o pornire inecata, o pornire grea cu exces de fum... Explicatia este logica.(cel putin asa cred eu) Intrebarea mea este, Cielo GLE fab. 96, are acest senzor de temperatura motor?? Poate fi si la Cielo aceeasi cauza? Si nu in ultimul rand, daca exista acest senzor (altul decat sonda din radiator) unde este pozitionat? In speranta ca am reusit sa ma fac inteles, astept rasunsurile dvs, Va multumesc.
  4. ma intereseaza chiuloasa si axul cu came...cat costa? Tel 0749486838...da-mi beep si te sun eu...
  5. Va salut ! Am auzit la la tv ca incepand cu anul 2010 se vor scoate din circulatie masinile non-euro. Vreau sa va intreb daca pe un Cielo 96 non-euro se monteaza catalizator Euro II, ar mai fi vreo problema ? Cum s-ar proceda pentru a trece acest lucru in certificat(bineinteles daca acest lucru este posibil)
  6. Va salut ! In urma cu cateva saptamani am scris un topic cu pierderea lichidului de racire la cielo, am primit sfaturi(multumesc) le-am urmat dar stupoare: tot pierdea...sau mai bine zis ...consuma. Asa cum cred ca v-ati dat seama, aveam chiuloasa fisurata, o fisura mica cam de 1cm , pretul fiind prea mare ptr una noua, dezmembrari nu prea exista in urbea mea, am dus-o la rectificat. Sudorul si-a facut din plin datoria (un bun meserias) dealtfel si persoana care a rectificat-o. In concluzie, ce sperante pot sa-mi fac in folosirea chiuloasei rectificate ??? Mai tine, afecteaza parametrii (la rectificare a luat din chiuloasa 2 zecimi) sau trebuie sa ma gandesc la achizitia alteia ? Alt aspect este acela ca la montare l-am intrebat pe mecanic cand sa vin sa-mi restranga chiuloasa, dar mi-a zis ca la cielo !!! chiuloasa se strange numai o singura data!! (stiam ca dupa un anumit nr de Km se mai strange o data) Deocamdata nu-mi dau seama daca exista vreo schimbare, dar in mod normal ar trebui sa apara ???? Cielo GLE '' 96
  7. Va salut ! Am si eu o problema...ca toata lumea... Am un CIELO 96 cumparat de acum 3 luni, a mers bine, i-am facut toate testele, fara probleme, dar cand credeam ca totul merge bine...ops, eroare! Am facut un drum de 30 km, iar la un timp a inceput sa se aprinda becul la ulei, se aprindea, se stingea...apoi a ramas aprins!!! Se auzeau si zgomote ciudate... Am oprit motorul, am verificat nivelul la uleo totul ok, am pornit- becul s-a stins apoi dupa vreo 1-2km s-a aprins iar! Am observat ca atunci cand este rece se stinge martorul, dar cand se incalzeste se aprinde iar. Uleiul l-am schimbat in urma cu o luna, (4-500Km efectuati) ce sfaturi imi dati ???? Va rog ajutati-ma !
  8. Salutare ! Puteti sa-mi spuneti si mie um se scoate contactul de la un CIELO 96 ?? Cred ca s-a rupt arcul care readuce cheia in pozitia II-a; am cumparat altul dar nu pot sa-l scot...
  9. Imi pare rau ca iti raspun mai tarziu, dar totusi poate iti este de ajutor urmatoarea sugestie.(pe care am facut-o si eu). In blocul motor este un capac contra inghetului, am luat o moneda de 100 lei, din aceea mai mare..., am curatat locul foarte bine, si am pus un strat subtire de poxipol pe moneda dupa care am presat-o pe dopul blocului motor, dupa 15 min, poti sa pleci la drum...nu o sa mai ai nici o problema.
  10. ... Am inteles ca este un ...dop sa-i spun asa ...care asigura protectia motorului in caz de inghet , l-am si cumparat este ..2 ron , dar problema este daca pot sa o schimb singur, ma pricep la mecanica dar nu am lucrat deloc la cielo, este doar apa(antigel) cpacul este chiar deasupra filtrului de ulei, intr-adevar mai are unul mai mic si pentru chiuloasa...
  11. Am observat la cielo (96) ca deasupra filtrului de ulei, in blocul motor, este un capac de aluminiu, care s-a cam degradat si astfel am inceput sa am scurgeri de lichid; va rog spuneti-mi cum se inlocuieste acest capac, sau daca a-ti mai avut o problema asemanatoare cum s-a rezolvat(va rog..in afara de service)
 

×
×
  • Create New...