Jump to content

Mihai

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About Mihai

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/27/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mihuz

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  1. din tabla nu e nici placajul si nici suportii masinii, pe care se sprijina. suportii aia sunt din plastic si destul de rezistenti - nu cred sa am probleme cu ei (am sa-mi mai montez inca o pereche de boxe ovale in placaj, si cred ca va fi cam greu, dar eu zic ca tine figura) si, da, l-am modelat perfect dupa cel original. sta f bine. mai trebuie doar imbracat, dar nu gasesc material sa-mi placa.
  2. STREET RACING SINDICATE mai frumos ca nfsu2 !!!
  3. la tico, am aruncat placajul original (boxele se auzeau INFECT! - nici un fel de incinta si rezonanta!) si am facut rost de un placaj din "TEGO" - asa se numeste nu va pot da mai multe date despre material, pt ca nu stiu! l-am modelat identic cu placajul original (am muncit 1 zi intreaga ), urmatorul pas este sa gasesc un material dragutz si sa il imbrac. cert este ca nu mai am nici o vibratie, materialul este ff rezistent si cat de cat usor. am montat (provizoriu) si boxele si e mare diferenta ! revin cu poze (ap digital e imprumutat)
  4. am si eu o nelamurire: am un tico sl (1999), cand l-am cumparat (acum 2 luni avea 38.000km, acum are 43.200 ) ... la relanti, am analizat esapamentul (gazele) ... si e totul OK. Am facut apoi urmatorul experiment: intr-o zi cu soare, am inmanat cheile unui prieten, el pe ale lui (cielo), si i-am spus sa-l forteze un pic, sa vad ce fum scoate (eu mergand in cielo, in spatele lui) ... surpriza ... sau nu ... asta ramane de vazut ... o gramada de fum albastru , mai ales pe la 30/h cu a IIa si vreo 60/h cu a III-a. E NORMAL ? daca DA, ok. daca NU, ce e de facut ? (cineva mi-a zis ca in scurt timp va fi necesara o "segmentare" sau mai rau "set motor") PS am schimbat uleiul cu daewoo 5w30 sintetic, de vreo cateva sute de km, la daewoo (mi-au zis ca e f bun); bujii bosh, filtru aer, supapa relanti, antigel si lichid frana schimbate si astea. plzzzz help !
  5. Corect !!! Poate sunt offtopic, dar Dacia Logan 1.6, cand demarez puternic, arata 16-17%; cand merg cu a 4a si am 55/h, arata 6,2%. Alt exemplu mai edificator: am mers cu bmw 760iAL: la demaraj nu numai ca esti una cu scaunul, dar pe bord arata in jur de 30-33%; la 90/h in a 5a, consumul este pe undeva la 11%.
  6. NEAPARAT vreau si eu !!! va rog, daca cineva gaseste pe undeva, sa anunte aici !!!
  7. nu-mi place chestia asta deloc ... dar ma rog. referitor la consum: daca pornesc masina si plec imediat (nu astept sa se incalzeasca), pana la temperatura normala, consumul e mai mare ?
  8. nu stiu la ce se refera termenul "autoaprindere" ... sunt || cu mecanica...sorry ma rog, ma voi duce in service, problema e ca nu prea am incredere in nimeni. toti sunt niste spagari si fac treaba in asa fel incat sa mearga ACOLO, PE LOC si doar atat ! dupa ce iesi din service si faci 10 km, problema revine in mod spectaculos !
  9. inca ceva: acum, la temperaturile astea, pe la 7.30 dimineata e destul de racoare e adevarat, dar sa stau 10 MINUTE sa ajunga acul la prima gradatie alba (apa), nu mi se pare normal. Fumez 3 tigari si masina tot rece e, motorul e turat si caldura nu am deloc... abia dupa vreo 10 min, simt ca incepe sa scada turatia...DE CE SE INCALZESTE ATAT DE GREU ??? e cu aburi ? termostatul sa fie problema ??? am masina asta de 2 luni, inainte am avut dacie (pe care nu reusesc sa o vand nici cum!) asa ca nu ma pricep. am facut un drum mai lung (B-Tulcea) fara cartonu' de rigoare, si m-a rupt: 8-9% - in mod sigur aveam socu tras, ca urla prea tare motoru. Sapt trecuta am fost la Dragasani - cum am mai zis, am pus cartonu la locu lui si ... 3,5% si nu cu 90/h ... sub 120 n-am lasat-o . Ce trebuie sa faca termostatu ala ? Ar trebui, motorul, din momentul in care se incalzeste, sa ramana asa, daca merg cu masina. Eu stiu ca OLTCIT-ul avea in dotare un calandru din plastic, care era exact pt chestia asta ! Dar oltcitul avea racire pe aer, pe cand tico ... !???! De ce e necesar asa ceva la tico ? Sau pt a diminua costurile masinii, folosim cartoane ??? + ca arata si urat cu cartonu ala in fata! ps. spune-mi si mie unde si cand va intalniti voi ... asa poate voi afla mai multe ... sunt nou pe forum si am mai intrebat asta, dar nu am primit nici un fel de raspuns ...
  10. deci nu cred ca socul ramane deschis, pentru ca motorul are o turatie "normala" (mica, relanti-ul este bun) !!!!!! ...iar ceasul ce indica temp apei, este tot timpul (aproape) la jumatate, deci motorul este cald (am un carton in fata radiatorului - daca il dau jos, motorul se raceste incredibil de repede - in cateva sute de metri de mers cu 60-70/h - si atunci intervine nenorocitul de soc!)
  11. TICO: consum extraurban: ~3,5% !!! (443km cu 15 litri) consum urban: intre 9-10% !!! (cam 95km cu 10 litri) testat la sange (plin-mers 100kmfix-facut plin iar...si tot asa de vreo 5 ori - m-a secat de bani!), condus normal (ca pensionarii). cine imi poate explica acest fenomen ?!?
  12. de vreo 2-3 saptamani, simt miros puternic de benzina 5-10 minute, doar cand masina este rece. dupa ce se incalzeste, mirosul dispare. AZI dimineata, cand am pornit masina, mirosea a benzina ingrozitor, parca as fi avut un lighean pe scaunul din dreapta. Ma dau jos si ma uit sub masina ... fara sa exagerez, cel putin 1 litru de benzina era pe jos (balta) si curgea ca dracu (sub motor!), parca turna cineva cu sticla ! Am oprit-o imediat si am plecat la servici pe jos. De pornit nu o mai pornesc, pt ca iau foc sigur. Ce e de facut ? Care ar fi cauza ? CUM o duc in service ????
  13. da, sunt din Bucuresti (am sa completez la profil - sorry) firma se numeste SC DIPLOMAT SRL si este situata undeva pe str. Ritmului (pe langa Bd. Ferdinand) va dau si o persoana de contact Mircea Eugen 0724.52.97.44 ...cred ca poate monta si DOAR deschiderea portbagajului din interior, fara alarma sau inchidere. la mine merge super si nu am probleme
  14. head unit: panasonic mp3 (nu e cine-stie-ce - dar deocamdata ... merge) dif. 10cm in bord - in locul celor originale - 2 cai; pe spate: component speakers (13cm woofer) statie: 4CH 4x150 rms tub: 30cm woofer (18hz) in cutie - 250w condensator: LIPSA. (le am montate de vreo 3 luni si bateria inca e OK! ) subwooferu' merge in 2 canale in punte . intr-un singur canal e prea slab - in 3 canale, il ard. in afara de HU, toate sunt macAudio si sunt f multumit (pana la urma e o chestie de gust, care nu prea se discuta)
  15. o alta solutie ar fi ceea ce am facut eu: alarma si inchidere doar pe usile din fata + deschidere portbagaj din interior (buton) = 5 mil
 

×
×
  • Create New...