Jump to content

adyadrian

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About adyadrian

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/29/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    adyadrian

Profile Information

  • Din
    Bacau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1.8
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    NT-05-RCY
  1. Carucioarele au aparut abia dupa evenimentul nefericit, iar pozitia initiala a inelului nu era cea din foto, ci rasturnat in buza canalului. Reparatie suportata de Metro, cinste lor, dar as fi preferat sa nu fi fost cazul...
  2. Eu am patit treaba asta si era sarit furtunelul de la acumulatorul de vacuum, e o chestie de plastic sferica undeva sub plasticile alea de pe la stergatoare.
  3. Sa va spun, intru eu cu Esperache al meu in parcare Metro, seara si ploaie. Exact cum intru incep sa ma uit dupa ceva locuri si ignor total traiectul masinii, cu coada ochiului vad ceva ce iese din asfalt destul de sus si aproape de mine, e deja prea tirziu sa mai fac ceva, in ultima clipa realizez ca e un canal. Un canal fara capac care avea doar inelul de sustinere (fier mult si greu) intors in gura canalului cam la 45 grade cu buza spre mine. L-am luat din plin, nu cu roata ci intre roti. Impact, soc, zgomote, trec de canal in inertia masinii. Ma dau jos, iau lanterna si constat: radiator ok, dar ulei sub masina, ma bag dedesubt si vad volanta, pinoane si alte chestii care trebuiau sa fie ascunse. Cutia de viteze rupta, brat roata indoit, volanta lovita si probabil descentrata, planetara smulsa cu tripoda sarita, suport spate motor indoit, tampoane motor rupte, saxofon sifonat...si alte amanunte. Deci mare atentie la canale!!!
  4. E posibil sa fie de pe acolo, cam asa se aude, da' care e solutia, curat IAC si trece?
  5. Si la ea m-am gindit, dar repet, face zgomot numai la relanti.
  6. Pai la pompa de apa ma gindeam si eu da' treaba e ca a fost schimbata cu mai putin de 10 000 km in urma
  7. Lucrurile stau cam asa, pornesc dimineata, comportare normala, merg o jumatate de ora pina se incalzeste un pic motorul si apare: la relanti se aude un soi de vajaiala la motor, undeva in partea dreapta a masinii. Cum o accelerej putin nu se mai aude, cind cade sub 1000 de ture si se opreste la relanti gata, incepe. Si se intimpla sa nu fie un zgomot constant... mai tace, mai apare...In rest totul e normal la masina, toate functioneaza corect, dar zgomotul ma pune pe ginduri. A mai dat cineva de zgomotul asta ciudat?
  8. Am si eu un hobby care-mi maninca timpul si uneori si masina: zborul liber, si anume parapanta. Se zboara bine pe la noi pe la Bacau si in imprejurimi. Doar ca uneori ca sa ajungem in zona decolarii cu masinile mai trebuie sa facem si ceva reprize off-road . Oare se pune si asta ca hobby?
  9. Poate sa ma lamureasca cineva cum se schimba bolturile alea de la portiera? Am luat eu bolturi noi dar parca nu m-as apuca sa bat asa ca nemernicu cu ciocanul. Exista ceva tehnici/dispozitive ?
  10. Eu am patit reaba asta in urma unui scurtcircuit pe la becurile din bord (le schimbam) si am ars ceea ce ce se cheama "releu iluminare". Se afla in cutia de rele auxiliare si parca e albastru. Treaba e ca nou consta vreo 700k si era greu de adus, asa ca mi-am bagat degetele dibace in el (nu e un releu ci o treaba electronica) si am dat de un tranzistor de putere ars. Cu 30k si letconul am rezolvat problema. Acum, nu stiu de ai acceasi problema, restul luminilor de interior se aprind? (pe la climatizare si butoanele de linga bord)
  11. Asa treaba am patit si eu la esperoiu meu si am dat faru jos, am scos motorasul de reglaj (se roteste antiorar si iese) si am avut surpriza sa constat ca in interiorul farului clema care actioneaza oglinda era rupta. Am scos clema si bucata rupta, le-al lipit cu ceva adeziv bun, juma' de ora m-am chinuit sa o fixez inauntru cu surubelu dar in final a mers! Deci da jos faru si trage un ochi in interior.
  12. Nu stiu daca e bine (poate vede "organu" si prinde idei) da' sa mai aflam cum si unde putem ascunde magicul dipsozitiv. Am vazut la un amik detectorul ascuns sub plafoniera, intre cupola si tapiseria plafonului. Da, si io m-am gindit ca nu poa' sa merga acolo ca are tabla in fata da' functiona impecabil! Ei, treaba asta e pe un Ford Mondeo, eu am pras un oki la Esperake al meu si nu prea cred sa se potriveasca acolo!
 

×
×
  • Create New...