Jump to content

liviusb

Membru
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About liviusb

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/01/1968

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    petrosani
  • Din
    petrosani
  • Auto
    daewo
  • Model
    tico
  • An
    1999
  1. Datorita impartasiri problemelor si rezolvarilor a colegilor D81Cristian si Mariancd mi-am rezolvat si eu problema cu socul ,scotand furtunele care intra si iasa in termoelement bagand o sarma pe stuturile respective,acestea find obturate de tot felul de depuneri iar acum masina dupa ce apa se incalzeste merge frumos la relanti iar indicatorul de apa din bord se ridica pana intre un sfert si jumatate! Am reusit sa pun si o poza!!!
  2. Se pare ca socul automat la mine nu mai functioneaza deloc,adica placuta zimtata care actioneaza rotita de plastic zimtata nu se mai misca deloc!Daca o inping eu fortat (cu o surubelnita) culiseaza .Motorul merge extrem de turat apa s-a incalzit ,deja a pornit ventilatorul dar placuta nu s-a miscat deloc.Acum motorul cred ca este inecat de la cata benzina a primit de la soc ca s-a oprit si nu mai porneste.DAR PROBLEMA E CA PLACUTA ZIMTATA (cea incercuita din imagine) nu culiseaza odata cu incalzirea motorului in fata sa-mi reduca acceleratia si sa deschida clapeta din carburator!Ce sa fac??? Se pare ca nu pot sa pun poza cu placuta zimtata dar va dati voi seama care este!
  3. Daca avem membri cu Tico-uri in Brasov am aflat din surse sigure ca acolo se fac reglaje de carburatoare pe banc,caci de unde stiu avea omul oltcit si in brasov si-l regla ca la carte cu certificat.Poate ne spun si noua brasovenii o adresa,ceva!
  4. Da dar foarte usor,probabil pana se toceste un pic zimtii!!!A mai scazut un pic nivelul in bidonul de antigel dar tot este cu 2 cm in plus fata de maxim...Poate isi mai trage singur...
  5. Din pacate pe postul indicat de tine NFS nu s-a mai scris nimic de 4 ani ceea ce inseamna ca nu se mai prea preocupa lumea de asa ceva .O sa incerc pe la electronistii din localitatea mea sa vad poate se baga vre-o unul cu toate ca am vorbit deja cu 2 si amandoi mi-au spus ca ei nu se baga sa mai faca circuite ,sa trasezi placi sa le bage in acizi ,deci nu se baga la migaleala...As mai avea o sansa doua pe la altii dar sant destul de descumpanit de lipsa de reactie si de comoditatea lor.
  6. Dupa cat imi dau seama pe nimeni (posesori de Tico si Matiz) nu deranjeaza faptul ca noapte fiind dupa ce ai inchis usa masinii se stinge brusc lumina si nu vezi unde sa bagi cheia in contact???Chiar nimeni de e dornic ca dupa ce ai inchis usa sa mai arda lampa vre-o 10-12 secunde?
  7. Am schimbat pompa de apa si nu mai curge nimic!Acum masina este la electrician pentru a monta inchidere centralizata cu telecomanda,buzzer faruri aprinse, lumini la picioare si lumini pe stalpii de la usi ca sant tare nemultumit de iluminatul interior!Scuze off topic!
  8. Subscriu si eu la raspunsul lui zeama dupa ce am schimpat termostatul dupa 1-2 minute se simte caldura binisor dar nici nu se incalzeste furtunul cel gros din motor catre radiator cum se incalzea pana acuma!
  9. Am masat furtulul ala vreo jumate de ora si am mai bagat 300 grame de apa deci in total vre-o 3 litri de lichid si am umplut rezervorul aproape pana sus poate isi mai ia singur ceva lichid!
  10. cureaua este continental 45 lei si antigelul roz Bacadi parca,unguresc dar scrie pe romana,a zis ca e de cel mai scumput nu e cel ieftin!Ma apuc de masat!
  11. Mecanicul meun mi-a schimbat azi pompa de apa cureaua de distributie dar nu era multumit ca a intrat doar 2 litri de antigel si vreo jumate de litru de apa.Mi-a zis ca e cam putin ca atunci cand schimbi pompa se goleste toata apa din motor.Am luat-o la plimbare si imi porneste destul de des ventilatorul de pe radiator semn ca motorul nu este plin cu apa si se incinge foarte tare pe sec.Stiti voi de unde ar trebui aerisit sa mai incapa niste antigel in motor?
  12. Am urmat sfatul lui Stefan 984 si am reusit (dupa 3 incercari) acum la rece clapeta este aproape inchisa de tot iar cand motorul e cald clapeta sta perfect vertical.Azi am vazut ca curge din zona curelei de distriburie vreo 20 picuri de antigel (pe care tocmai l-am schimbat si mi se ridica si mie acul de la temperatura pana la in sfert de cadran ca pana acum se ridica 5 mm) .Multumesc domnilor Stefan984 si narcis pentru sfaturile la obiect cu ajutarol carora am inlaturat o problema mare mare!
  13. Rotita este intreaga,am si facut experimentul si am desfacut cele 2 suruburi de prindere dar am pus-o la loc asa cum era ca am zis sa astept un sfat de la voi.M-am gandit eu ca trebuie sa fie putin tensionat dar nu am avut curajul sa sa tensionez putin arcul.Maine o sa fac niste experiente cu arcul ala .Am facut acum noaptea o poza cu rotita si cu arcul unde se vede clar ambele capete ale arcului si arcul tare moale.
  14. Nu este poza mea ,este luata de pe forum!La mine clapeta este pe deschis tot timpul iar pornirea dimineata o fac cu multe pedale de sprit pana intra in functie socul automat!Arcul este foarte moale iar gaurica nu se vede nicaeri.De ceea as vrea sa vad cum este o pozitie normal inchis!
  15. As vrea sa stiu (daca este vre-un coleg amabil sa se uite la Tico-ul lui cand motorul este rece) daca este corecta poza aceasta cu motorul la rece.As vrea sa stiu sigur unde vine gaurica din roata zimtata cand motoruleste rece ca acum nu vad nici o aliniere intre gaura din rotita si semnul de pe tabla zimtata!
 

×
×
  • Create New...