Jump to content

peintredeglise

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About peintredeglise

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Ex matizar - acum Peugeot
  • Model
    206 HDI
  • An
    2004
  1. Trebuie cheie tubulara de 21 si 3 bujii. Se recomanda schimbarea lor la 30.000 km. Eu am luat de curand Bosch, 10 ron bucata, de la magazinul Daewoo situat intre Sf. Vineri si benzinaria Mol Udriste, chiar la coltul unui bloc. Merg perfect.
  2. Poza ''A'' contine urme proaspete ale accidentului, cu exceptia urmelor negre ale spoilerului celui care m-a lovit in parcare si a fugit, urme pe care le-am sters cu un smirghel de granulatie foarte fina (1200 sau 2000). Poza ''A(1) a fost facuta dupa ce am indreptat tabla manual si cu un ciocan cu cap de cauciuc (proces detaliat mai sus, intr-un alt topic). Capacele de la roti au fost puse intre timp, nu este vorba despre masini diferite. Poza ''A(2)'' reprezinta finalul, dupa chituire, slefuire manuala a chitului, grunduire (grund spray), vopsire si lacuire (lac spray lucios). CONCLUZIE: -1.clar nu mai este cum era la inceput, lovita fiind; 2. recomand slefuirea mecanica, este mult mai eficienta daca stii sa o faci, comparativ cu cea manuala; 3. se poate vedea usor cu ochiul liber unde am intervenit; 4. facand singur treaba, neavand experienta in domeniu decat din ceea ce am vazut pe youtube, cred ca a iesit binisor; 5. in loc sa ma coste 6-7 mil in service, m-a costat cam 7-800.000 rol; 6. n-am obtinut perfectiune, ceea ce as fi vrut. ATENTIE LA ORDINEA VIZUALIZARII POZELOR! DESI LE-AM INCARCAT IN ORDINE, S-AU AMESTECAT. ORDINEA LOR ACUM ESTE 2, 3, 1, ADICA 2=A, 3=A(1) SI 1=A (2)IN CAZUL DETALIERII
  3. Am rezolvat problema cu vopseaua pt matizul alb! M-am dus in targ la Autovit, am parcat matizul in incinta targului, dupa care am demontat micul element de caroserie(este din plastic) aflat intre far si spoiler. Operatiuni: - am deschis capota - am dezsurubat singurul surub care tine acest element de plastic - am tras orizontal spre numarul de inmatriculare si a iesit (este prins de aripa prin doua picioruse cilindrice) Am umblat putin prin targ cu plasticul pe care se afla vopseaua originala a masinii. Un vanzator amabil a icercat un spray de Alb Boreal si...evrika! S-a potrivit perfect. Asadar, desi scrie in cartea de identitate a matizurilor albe ca au culoarea Alb Casablanca (care in realitate este nuantat spre galben), de fapt sunt ALB BOREAL. Stiam deja preturile din targ in materie de spray-uri (20-25 ron/300ml cele facute de diferite fabrici si importate - marci ca Sinto sau Dupli-Color, si 40-45 ron/400ml cele mixate pe calculator de vanzatorii din targ). Spray-ul Sinto se gaseste la Carrefour cu 8-12 ron,in functie de nuanta, si este identic cu cel din targ. Spor! Salut! Am avut si eu de curand o problema similara: portiera stanga spate si un pic din aripa infundate. Mi-a fost lovita masina in parcare. Autor necunoscut. Dupa ce mi-am luat autorizatia de reparatie de la politie, m-am apucat singur de treaba. Am dat jos captuseala de la usa, am impins cu mana in tabla infundata si a sarit la loc ca un bidon turtit in care sufli. Am dat jos roata stanga spate si am lovit din interior cu un ciocan cu cap de cauciuc (cel mai mic de pe piata, ca sa pot patrunde usor cu el sub aripa). Am dat cu smirghel de granulatie fina (1200-2000) ca sa sterg urma de spoiler a nenorocitului care m-a lovit. Am dat search pe youtube.com, scriind ''how to paint your car'' si ''how to apply body filler'': filmulete cu persoane care si-au chituit si vopsit singuri masinile. Am cumparat chit auto, grund spray si vopsea spray. Costuri: - ciocan cu cap de cauciuc - 3ron (Bricostore) - smirghel fin - 1,5 ron o coala (targ Autovit) -grund spray - 25ron (targ Autovit) -vopsea spray - 8ron (Carrefour), identica cu cea originala -lac spray - 27ron(magazin de piese auto din zona spitalului Sf. Pantelimon) -timp, alergatura, neuroni uzati TOTAL: cam 65ron, fata de 700 cat ti-au luat mecanicii. Cred ca a meritat efortul pe care l-am depus. M-am ales cu bani economisiti si experienta.
  4. Ziua buna! Stie cineva care este codul de culoare pt matizul alb? In cartea tehnica scrie alb casablanca si atat. Am cautat pe net nuantele posibile pt matizurile albe si am gasit Casablanca 10L, singura varianta de Casablanca pt matizurile iesite pe poarta fabricii. Am cumparat un spray si... surpriza, este un alb-galbui. Ati avut cumva probleme de genul acesta? Am sunat la Radacini Ferdinand, dar au refuzat sa-mi divulge codul culorii. Astept niste pareri. Multam!
  5. Din pacate n-am avut nici un martor, iar ei erau vreo 4-5. Mi-au atribuit mie vina. Am cumparat de la un magazin de piese Daewoo un nou contact si l-am schimbat singur. Problema este ca presupune chei noi si incuietori noi la portiere si portbagaj. Tot setul m-a costat 1.100.000 rol. Vorba aia, daca schimbi yala, schimbi si cheia. Am mai auzit o varianta de rezolvare: sa schimb cateii din butuc. Ma depaseste. Oricum, daca are cineva nevoie de ajutor pt schimbarea contactului la Matiz, il ajut cu placere.
  6. Ziua buna! Am fost ieri la Augsburg Militari sa schimb uleiul din cutia de viteze, dupa ce am aflat de pe forum ca daca se schimba greu vitezele la Matiz, atunci uleiul Total Transmission 75w 80, poate remedia situatia. Daca tot m-am dus sa schimb uleiul, iar baietii de acolo aveau sculele necesare, am zis sa-l schimb la ei, mai ales ca este un service in care ti se permite sa vezi fiecare pas facut de mecanic. 1. Mecanicul a parut cam deranjat de prezenta mea, in ciuda regulilor service-ului care permit accesul proprietarului masinii langa mecanic. 2. M-a intrebat ironic : ''Asta-i masina ?'', referindu-se la Matizache-al meu. I-am raspuns si eu ca am o slabiciune pt BMW, dar nu-mi permit sa am asa ceva. 3. Dupa ce a schimbat uleiul la cutia de viteze, mecanicul urma sa duca masina in parcare, iar eu sa merg sa platesc manopera, sa-mi iau talonul si cheile. Cand urc in masina, stupoare, nu mai porneste. ''Desteptul'' si taranul de mecanic, nu stiu cum a reusit de a fortat cheia, ca mi-a rupt contactul. Masina nu mai pornea. Ma intorc in service, vin cu cativa mecanici la masina - autorul disparuse-, iar ei fie dau vina pe mine, fie spun...''la un moment dat oricum se intampla''. Mi-au propus sa las masina la service, iar ei imi vor inlocui contactul cu unul pe care nu-l au pe stoc, eu trbuind sa platesc noul contact si manopera. A doua varianta a lor a fost sa merg la piese auto in oras, sa cumpar un nou contact, iar ei mi-l vor schimba contra cost. Am refuzat. Cu ce m-am ales? Am reusit sa plec de la prealaudatul Augsburg Militari cu masina impinsa, caci numai asa a vrut sa porneasca. Concluziile le trageti voi!
  7. Salutare! Vreau si eu pt Matiz la cristian_st_popescu@yahoo.com
  8. Stie cineva unde se afla pozitionat filtrul de benzina al Matiz-ului? Am auzit ca filtrul de benzina ar trebui schimbat odata cu uleiul si filtrul de ulei. Este adevarat?
 

×
×
  • Create New...