Jump to content

ptr1aa

Membru
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

About ptr1aa

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/01/1908

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    constanta
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    AVEO 4 usi 1,2 SOHC DIRECT 3
  • An
    2007
  1. Facut revizia la aproape 100.000 km, schimbat distribuitie, fara pompa de apa si in rest, filtre, ulei. Totul este ok dar ce m-a suprins este ca au pus ulei mobil one 5w40 si nu scrie pe nicaieri in carte de asa ceva, toata lumea pune 5w30. Sa imi fac griji ?
  2. Exact acesi probema o am si eu, am dat roata jos si placuta de frana atinge discu un pic, la rulare la viteza mica se aude destul de bine. Zilele astea ma duc la un service sa ii faca cea sa taca.
  3. Salut, am un aveo cu 60.000 km care are urmatoarele probleme care nu s-au rezolvat nici acum, acum 1 an am fost la radacini motors Constanta pentru revizia de 4 ani/50.000 km , normal era la 60.000 dar am insistat eu sa se faca mai repede pentru ca am condus-o destul de agresiv si ma gandeam ca sunt tare uzate curelele alea. Bineinteles curelele noi au inceput sa tipe, am mai facut drumuri pe la ei si pana la urma si-au facut mila de mine sa imi puna cureua cu pricina bine sa nu mai tipe si mi-au luat si bani pentru acelasi lucru. In sfarsit am zis ca asta e pentru 2 lei nu are rost sa ma enervez numai sa mearga dracu masina, ce sa vezi a venit caldura si am inceput sa pornesc AC-ul ( dupa vreo 5-6 luni) si iar tipa curelele/cureaua, pe undeva intre 3500 si 4000 rotatii incepe sa chiuie cureaua cand am aeru pornit si cand pornesc de pe loc si dau usor drumu la amnreiaj am acelsi chiuit extrem de puternic de fug si cainii. Pe deasupra cand am fost la radacini nu stiu ce vopseau aia sau ce faceau acolo ca undeva pe tavanul masinii am picaturi de vopsea rosie pe vospeaua neagra a masinii. Dezamagire totala sa mergi la dealer autorizat sa te astepti la profesionisti ca doar de aia dai un pic mai mult si sa dai de din astea. Alta problema am la sistemul audio, bozele din spate nu se mai aud decat cand vor ele, ocazional sau cand o las pe undeva la soare si e incisa tare( culmea ??? n-am explicatie) , se mai aude doar una din ele ( boxa din spate ) si dupa putin mers cu masina crapa si aia si raman doar alea din fata, m-am uitat pe la fierele pe unde am acces dar in rest nu stiu, cum si ce ma sfatuiti sa fac in ambele probleme, si cu curelele si cu boxele ?
  4. Nu mai scartaie acum , doua zile mi-a facut asa , acum totul merge bine. Multumesc de raspuns.
  5. O noua problema de data asta zic eu serioasa , cu AC pornit , bag in viteza si pornesc usor , incepe un zgomot puternic cand plec de pe loc ca la masinile vechi ( scartait , scheunat , nu stiu cum sa il calific dar e un sunet care il asociez cu dacile vechi care iti sparg timpanul cu un sunte subtire si puternic ). Ce sa fie ? vreo curea noua care nu e intinsa ? nu sta bine ? habar nu am ? sa ma duc inapoi la service ?
  6. Incep cu de ce nu m-am dus la kamsas la revizia de 4 ani . Kamsas Constanta m-a dezamagit la revizia de 3 ani , mi-au zis ca am o problema la bendix si pinion si ca ma rezolva pe garantie gratuit , vin dupa 2 saptamani cand vine piesa si cand garantia cam expirase si imi spune aaaa pai a expirat , eu explic ca uite asa cand am fost ati spus ... pana la urma hai ca iti facem , bineinteles ca au curatat piesa veche si la revedere , la pornire a continuat sa faca urat dupa 1 saptamana. Tot la Kamsas si tot la revizia de 3 ani mi-au slabit un colier ( asa au spus ei ) care tinea ceva care avea leagatura cu lichidul ala de racire al motorului ( antigel ...nu ma pricep ) , de dimineata cand m-am dus in parcare balta mare sub masina mea , ma duc la ei verifica si imi spun ca era un colier , eh , un fleac. De la experienta urata pe care am avut-o la revizia de 3 ani nu am mai calcat pe la ei si Radacini Motors este service-ul meu preferat acum sau nu se stie. Revizie 4 ani aveo 1.2 , 50.000 Km Am schimat kit distributie , pompa apa , buji si filtre , ulei ...nu mai stiu , totul a costat 1660 lei. Am verificat si la service de cartier si tot in zona asta ajungeam. Acum impresiile , dupa cum stiti nu te lasa sa stai cu mecanicul sau sa vezi ce se intampla decat de la un geam si o pozitie care in multe service-uri din astea de reprezentanta nu vezi ce iti face acolo , asa ca tre sa ii cred pe cuvant ca au facut o treaba buna ( radacini motors constanta ). Impresia e ca , cu noile curele ( habar nu am daca au pus noi ) masina scoate un zgomot nou pentru mine , pe langa motor se aude si cureaua "noua" mai tare decat de obicei , mentionez ca cea veche nu se auzea si nu se auzea nici cand era masina noua , zgomotul motorului acoperea orice curea sau dracu stie ce e acolo cand era masina noua , e ceva normal ca la kit de distributie nou sa am doua sunete distincte acum , cureau si motorul ? Sa zic cand ajung pe la 4000 de ture motorul acopera ca zgomot cureaua/curelele.
  7. Gata m-am prins care e treaba cu ventuza , clar tre sa ma duc la service si sa las carpelile mele in pace. Am crezut ca e scump dar nu e , cu 1-2 mil rezolv problema.
  8. cu ce fel de ventuza ? nu cred ca are destula putere. E intr-o zona unde e tabla tare tare , cel putin asa cred , o sa incerc maine sa vad poate e tabla din aia care se deformeaza numai daca ma sprijin pe ea dar nu cred. A si am incercat cu ciocanul si nu a mers , n-am facut accident in viata mea dar bine ca iau stalpi firar...
  9. Zilele astea am dat peste un stalp cu aripa din spate ( o sa pun si niste poze ) , e un aveo masina. Deformarea e asa mica si zic eu superficiala ca parca nu m-as duce la service sa las pe acolo dracu stie 10 mil. , s-a luat si ceva vopsea si sa repar numai ce s-a deformat fara sa vopsesc aripa parca ar fi aiurea si ar fi si mai costisitor , si cu vopsit care probabil nu se va potrivi si nu fac nici un drac daca ma duc la service , as vrea sa imi repar eu problema daca se poate si dupa aia sa dau cu niste polish sa mai reduc din darele albe care au ramas pe acolo. Am bagat mana sa vad ce e sub tabla ( pe la roata ) si ar merge rezolvata treaba dar io stiu , ciocanu merge ? . Voi cum reparati mici deformari de pe tabla la care puteti ajunge cu un ciocan stiu ca o sa radeti de mine dar numa pricep la masini.
  10. Asta cu caseta de directie am auzit-o si eu dupa 3 ani , ma duc la revizie si dupa ce dau actele incepe sa imi propuna omu sa imi schimbe caseta de directie cu vreo 20 milioane cat mai e in garantie ( mai avea 2-3 sapt. si iesea din garantie ) ca o sa am probleme sigur si daca iese din garantie ma costa 40 mil sau ceva de genu si bla bla bla , am ramas tampit intrucat nu am mai auzit niciodata de probleme din astea si nici nu am avut probleme de directie , am refuzat ca nu aveam bani de dat aiurea si directia merge si acum fara probleme. Cum spuneam , masinuta merge si acum fara probleme si nici vorba sa imi traga in stanga-dreapta... sau ce simptome ar avea o caseta de directie defecta. Ba mai mult , am intrebat si un coleg de liceu care lucreaza acolo si nu mi-a confirmat nici o problema cu casetele de directie sa fie o problema obisnuita ( gen MIL aprins ).
  11. Exact , pe la Gara Catelu intru si tot pe acolo ies , urmatorul drum trec pe la ei sa imi faca rotile ca sunt cam terminate toate , totusi o sa trec si pe atelierelor la mine in Constanta sa vedem ce preturi au , bineinteles sa fie profi si nu cu ciocanu. M-am uitat mai bine si e doar marginea indoita la roata din stanga si mai e si aia din deapta foarte putin deformata , de cand cu zapada tre sa fi meserias sa ocolesti toate gropile. Multumesc mult Mircea si MCojo.
  12. Nu prea stiu Bucurestiul si sunt presat de timp cand sunt acolo , cand dau sa plec din Bucuresti trec pe langa o vulcanizare destul de mare dar nu m-am uitat sa vad daca e autosoft , nu stiu sa iti zic numele strazii dar e in drumu meu cand ies din Dragon si dau sa ajung la Autostrada , cumva aia o fi ca era ditamai coada azi la ei ? Dar in afara de autosoft(bucuresti) in Constanta nu e nimic de indreptat jenti ?
  13. Salut , azi 10 aprilie am luat un gropalau in drum spre Bucuresti de mai sa ajung in decor , am continuat mai departe cand am vazut ca n-am facut pana dar pe zi am observat ca mi-am mutilat janta , nu e nasol cat sa imi afecteze directia sa imi traga in stanga/dreapta , am mers si cu 140 si n-am simtit nimic. Problema mea acum e unde sa ma duc sa indrept jantele in Constanta ? am auzit ca e cam scump si pot sa imi iau teapa sa dau de "profesionisti" , janta e aia din dotarea masinii si cica ar fi aliaj. Bine pot sa ma duc la kamsas (reprezentanta chevrolet) dar dracu stie cat imi cer , prespupun ca reprezentata ar fi cea mai scumpa varianta dar si sigura sa imi faca treaba buna.
  14. Revizia mea de 2 ani a costat numai 395 lei , facuta la kamsas Constanta si la o promotie de 20% reducere. Mi-a schimbat toate filtrele si uleiul ( mi-a pus ceva 5W... ). Fac o poza maine la fact. .
  15. Salut , m-am programat ptr. revizie la un aveo de 2 ani vechime , 20.000 km , cam la ce suma sa ma astept ca vad ca s-au schimbat preturile fata de anu trecut ? Revizia se face la dealer ( scump ) .
 

×
×
  • Create New...