Jump to content

CreamX

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About CreamX

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/28/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.tobe-esapament.ro
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    creambigman

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    b-87-ami
  1. Codul de eroare era 19.58X - a fost de la senzorul de la vibrochen.L-am inlocuit si s-a rezolvat. Cu stima. Va multumesc pentru raspunsuri.
  2. NU becul martorului in sine e problema ci partea mecanica/electrica ce o cauzeaza.
  3. Am vazut postul dupa ce am venit acasa , nu am notat codul dar povestea continua mai dramatic si psihic si material... Am fost la service .. o pune pe tester si zice ca e o eroare de conexiune la un senzor de la axul cu came .. ok ridica masina intr-adevar problema la firele care intra intr-o mufa era izolatia nasolita si fiind rasucite facea scurt .. foarte tare .. ma bucur ca e o prostie .. si vine un electrician si o rezolva... o dam jos facea acelasi lucru ( intre timp s-a inrautatit situatia facand si la turatii mai mici - de azi dimineata) doar ca nu se mai aprindea martorul motor .. mai verifica omu odata VSS-ul , care evident era in regula , schimba fisele cu unele noi tot nimic , ma intreaba "domne' sigur ai schimbat bujiile ? " si-i zic sa verifice .. verifica si totul OK.Zice omu ca trebuie sa fie de la pompa de benzina... hai sa incercam cu una noua sa vedem daca mai face.O scoate pe aia veche o pune in 3 suruburi pe aia noua .. si lucru extraordinar nu mai face nimic, o strange el final si asta e ... ,o schimb - ( pentru amatori costa 410 ron cu tot cu manopera ) mergem sa facem o proba .. absolut nimic indiferent de treapta de viteza sau turatie , excelent tata .. merg pana la maica-mea la spital plec de acolo ( 2-3 km), ma duc sa iau niste muncitori de la o lucrare si cand ajung aproape de casa incepe din nou, iar se aprinde martorul motor etc. Nu mai inteleg nimic. O sa ma duc iar in service maine sa vad ce cod avea eroarea( si de data asta il si notez) si revin cu update.
  4. ... Le schimb azi.Stima.( dau o lada de bere daca e de la asta si reconosc ca sunt dobitoc). Le-am schimbat si face acelasi lucru. Face exact la fel ca inainte sa schimb senzorul VSS.Parca 30 de porniri ramane eroarea la daewoo .. osa ma duc sa o pun pe un scanner sa vad daca zice ceva. Va multumesc.
  5. Are 75000 si am verificat axul la service si nu are nimic.Problema este ca nu se intampla tot timpul ... are momente cand face si pe loc si are momente cand nu fce oricum m-as "rasti" la ea ... bujiile sunt bosch cu 4 electrozi schimbate acum vre-0 3 mii km... am bagat azi un cleaner de injectoare ( in ciuda faptului ca toata lumea mi-a spus sa nu) .. si dupa vad ca nu a mai facut( poate la fel de bine sa fie in perioada cand nu face.. o sa tot incerc) ... poate o fi fost vre-un injector infundat .. dar daca ar fi fost asa ma gandesc ca ar fi facut oricand .. nu stiu sigur daca s-ar fi aprins martorul de la un injector ... partial infundat. Multumesc pentru rasp.. poate mai sunt si alte persoane care patesc/au patit acelasi lucru .. please share.
  6. Fratilor ajutati-ma si pe mine cu cateva pareri ( poate solutii). Am un cielo executive care imi taia injectia peste 3500 si se aprindea martorul luminos ( check engine) ( am eu presimtirea ca este unde este punctul de cuplu maxim), citind pe forum si intreband in deapta si in stanga intelesei eu ca e de la VSS si l-am schimbat ... s-a rezolvat doar partea cu martorul. Inculpata intre timp a inceput sa imi face acelas lucru si la turatii mai mici . A venit momentul sa ma duc in service( ieri - 31.10.2008) si sa schimb distributia si alte prostii( pivot , filtre ... etc) asa ca-i zisei lu nea mecanicu' sa o bage pe tester .. zis si facut ... nimic( nici o eroare), zice el ca trebuie sa testam pompa de benzina .. zis si facut ..totul ok... schimbam filtru de benzina si etc-urile celelalte si ramane sa merg luni sa schimb ambreiajul. Plec de la el .. nu mi-a mai facut nici o faza ... ca azi dimineata fericit si eu ca imi merge masinuta ok apas un pic mai entuziasmat pe acc si in a III-a pe la 4000 imi face aceeasi faza si ghiciti .. se aprinde iar martorul de check engine ... .E acu chiar ca nu mai stiu la ce sa ma gandesc... Va multumesc anticipat.
  7. Suntem o firma producatoare de sisteme de evacuare standard si sport pentru o gama larga de autoturisme europene coreene si japoneze. Oferim consultanta in alegerea celei mai bune solutii pentru automobilul dvs indiferent daca alegeti o evacuare standard sau sport. La momentul actual avem puncte de lucru ( service-uri) in Bucuresti , Brasov( unde se afla si fabrica) si Cluj Napoca. Putem fabrica si integra pe loc orice tip de evacuare doriti . De asemenea oferim si optiunea de schimbare a galeriei cu asa numitii serpisori ( headers).Gartantia produselor este de 1 an. Se emite factura purtatoare de TVA. La momentul actual avem o oferta speciala pentru Convertoare catalitice ( catalizatoare) - 327 RON ( cu TVA) incluzand manopera pentru motoarele pana in 2000 cmc - 600 RON ( cu TVA) incluzand manopera pentru motoarele peste 2000 cmc Toba intermediara si finala pentru daewoo cielo 250 RON ( include tva si manopera) Toba intermediara si finala pentru daewoo cielo 236 RON ( include tva si manopera) Pentru cotatii/ Intrebari folositi forumul sau numarul de telefon : 0742081940 Va multumim.
 

×
×
  • Create New...